quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS]Het VBL-Café #1145 Blind vertrouwen!![]()
Futiliteiten.....quote:Op maandag 3 april 2006 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het wel goed, maar afgelopen week 2x trammelant. Enfin , mijn zoon heeft wat zitten klooien en nu doet alles het weer.
Ik heb echt geen flauw idee?quote:
quote:
was eerlijk gezegd ook mijn eerste reactie toen ik het nieuws aan het eind van de middag hoordequote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
Wie is Frederique?
quote:
Frederique Huydts, Actrice in o.a. GTST en Meiden van de Witquote:
geen series die ik kijk/keek. Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zatquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frederique Huydts, Actrice in o.a. GTST en Meiden van de Wit
Toen ik las over de nierproblemen en dat men moeite had om het vocht weg te krijgen, gingen mijn gedachten gelijk terug naar het sterven van mijn schoonvader eind vorig jaar. Die had ook nierproblemen en teveel vocht dat men maar moeilijk weg kreeg en dat is echt geen fijne dood om te sterven.quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
Beetje jong om dood te gaan, die Frederique.
Zat je een half jaar in de kroeg?quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zat
quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen series die ik kijk/keek. Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zat
Moet je een ijsje? Ik tracteer.quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Futiliteiten.....
Ik heb hier de afgelopen week al twee keer een stroomstoring van een dag gehad, en zit nu al 2.5 dagen zonder leidingwater, met een korte tussenpoos vanochtend waarin ik snel even gedouched heb.....
Maar het is hier wel 35 graden
volgens sommige mensne wel langerquote:
dank, dat zal smakenquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je een ijsje? Ik tracteer.
[afbeelding]
Met de Tokkiesquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Trouwens tong, kun je me die videoband van de laatste uitzending van de nachtsuite opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |