quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
[HOOLS]Het VBL-Café #1145 Blind vertrouwen!![]()
Futiliteiten.....quote:Op maandag 3 april 2006 20:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat het wel goed, maar afgelopen week 2x trammelant. Enfin , mijn zoon heeft wat zitten klooien en nu doet alles het weer.
Ik heb echt geen flauw idee?quote:
quote:
was eerlijk gezegd ook mijn eerste reactie toen ik het nieuws aan het eind van de middag hoordequote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef cultheld het volgende:
Wie is Frederique?
quote:
Frederique Huydts, Actrice in o.a. GTST en Meiden van de Witquote:
geen series die ik kijk/keek. Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zatquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frederique Huydts, Actrice in o.a. GTST en Meiden van de Wit
Toen ik las over de nierproblemen en dat men moeite had om het vocht weg te krijgen, gingen mijn gedachten gelijk terug naar het sterven van mijn schoonvader eind vorig jaar. Die had ook nierproblemen en teveel vocht dat men maar moeilijk weg kreeg en dat is echt geen fijne dood om te sterven.quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
Beetje jong om dood te gaan, die Frederique.
Zat je een half jaar in de kroeg?quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zat
quote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen series die ik kijk/keek. Ik heb tijdenlang in de kroeg naast een jongen gezeten, kwam ik er na een half jaar achter dat hij in GTST zat
Moet je een ijsje? Ik tracteer.quote:Op maandag 3 april 2006 21:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Futiliteiten.....
Ik heb hier de afgelopen week al twee keer een stroomstoring van een dag gehad, en zit nu al 2.5 dagen zonder leidingwater, met een korte tussenpoos vanochtend waarin ik snel even gedouched heb.....
Maar het is hier wel 35 graden
volgens sommige mensne wel langerquote:
dank, dat zal smakenquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je een ijsje? Ik tracteer.
[afbeelding]
Met de Tokkiesquote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Trouwens tong, kun je me die videoband van de laatste uitzending van de nachtsuite opsturen?
dat is ook altijd mijn conclusie als ik weer op mijn fiets zit: hij is niet gestolenquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoi mensen.
Gesport.
Weer zo'n kutfietscontrole. 'Mevrouw uw fiets is niet gestolen, netjes hoor'. Ja dat wist ik ook wel snurf, mag ik nu weg
Ja precies ik wilde ook eerst bijdehand gaan doen, maar hij was niet in de mood (omdat mijn collega geen licht had en hij daar niet op mocht controlerenquote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ook altijd mijn conclusie als ik weer op mijn fiets zit: hij is niet gestolen
niet daarop mocht controlerenquote:Op maandag 3 april 2006 21:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja precies ik wilde ook eerst bijdehand gaan doen, maar hij was niet in de mood (omdat mijn collega geen licht had en hij daar niet op mocht controleren![]()
)
Nou hij zei dat als hij het ene controleerde (gestolen of niet) hij niet meer op licht mocht controleren. Ofzo. Boeie ook, mijn collega kreeg geen boetequote:Op maandag 3 april 2006 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet daarop mocht controlerenwat hebben jullie voor een rare politie daar?
dan hoeven ze je ID dus ook niet te zienquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou hij zei dat als hij het ene controleerde (gestolen of niet) hij niet meer op licht mocht controleren. Ofzo. Boeie ook, mijn collega kreeg geen boete![]()
Klopt. Maar goed ook, want die had ze ook niet bij zichquote:Op maandag 3 april 2006 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan hoeven ze je ID dus ook niet te zien
ga je nou nog proberen je koppositie te handhaven of vul je deze fotoronde niet in ?quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Beschouw het volgende:
Dag Borisz
Ja. Ze waren ook chagi. Ik zei zachtjes tegen m'n vriendin/collega: het zal je werk maar wezen, als 'stoere' politieman. Maar dat hoorde die: 'Ja euh, mot ook gebeure. Godver Tineke, hij is in gesprek!'. (want ze gaan dus een nummer van je fiets noteren, dat moeten ze ergens doorbellen en dan worden ze, als je geluk hebt, binnen tien minuten terug gebeld met het 'vonnis'quote:
je hebt ze toch wel om hun politiepenning gevraagd he ?quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Ze waren ook chagi. Ik zei zachtjes tegen m'n vriendin/collega: het zal je werk maar wezen, als 'stoere' politieman. Maar dat hoorde die: 'Ja euh, mot ook gebeure. Godver Tineke, hij is in gesprek!'. (want ze gaan dus een nummer van je fiets noteren, dat moeten ze ergens doorbellen en dan worden ze, als je geluk hebt, binnen tien minuten terug gebeld met het 'vonnis'Naja het zal allemaal wel, 1 april was al geweest dacht ik maar ok
![]()
Ik neem het op. Is het echt leukquote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maarten van Rossum als quiz-presentator op NED3
Och ik geloof ze wel, het was naast het politiebureauquote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt ze toch wel om hun politiepenning gevraagd he ?
Iedereen kan wel zeggen dattie van de politie is
Ik heb toch nog tijd?quote:Op maandag 3 april 2006 21:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je nou nog proberen je koppositie te handhaven of vul je deze fotoronde niet in ?
ja ik denk tot woensdagmiddag ofzoquote:
Morgen. Of anders woensdagochtend.quote:
Bjøørtjequote:Op maandag 3 april 2006 21:39 schreef Bjoro het volgende:
nog een laatste traantje voordat mijn molletje definitief onder de grond kruipt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |