quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:30 schreef Snakey het volgende:
Hee, heeft Inso het account van Dago gekaapt??
IK HAAT JULLIE!quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:41 schreef Dagonet het volgende:
Typ ik soege een zin weer verder?ms halverw
Dat zal wel voor altijd een raadsel blijven!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
En nu is het maar de vraag of mijn reactie sloeg op tonks' post of die van Gizmore.
Dat vind ik niet liefquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
IK HAAT JULLIE!
Etterende zweren in jullie pisbuisjes, wens ik jullie toe..
Bloeden zal je.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
IK HAAT JULLIE!
Etterende zweren in jullie pisbuisjes, wens ik jullie toe..
?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:25 schreef McCarthy het volgende:
schijt inhouden (lekker)
eh , open
loopt super
Doe los dan...quote:Op zondag 9 april 2006 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Thanks, maar ik wacht op TS die wat vragen moet beantwoorden.![]()
toch ontroerend om te zien, die onderlinge solidariteitquote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef Dirktator het volgende:
Kunnen jullie even de Tubgirl eruit halen? Verder mag het topique wel open blijven, er kan nog genoeg gelollerd worden!
BrauN geband: wat zou je doen?
L.Mo, je verdient een ban!![]()
Ja... nou en?quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef Snakey het volgende:
Oud enzo.
Ach, ik ben van de 52k user groep.quote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef Dirktator het volgende:
Kunnen jullie even de Tubgirl eruit halen? Verder mag het topique wel open blijven, er kan nog genoeg gelollerd worden!
BrauN geband: wat zou je doen?
L.Mo, je verdient een ban!![]()
Hmm...dan ga ik mijn postgemiddelde maar eens opkrikken door middel van een aantal baggertopiquesquote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef L.Mo het volgende:
Ach, ik ben van de 52k user groep.
Dan mag je wat meer.![]()
Stofje zei tegen mij dat hij het leuk vond, en dat hij er van hield me te slotten daarom NJ , daaromquote:
Ik hou ervan om achter de schermen bans voor je aan te vragen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stofje zei tegen mij dat hij het leuk vond, en dat hij er van hield me te slotten daarom NJ , daarom![]()
neeeeeeeeeee doe nou nietquote:Op maandag 10 april 2006 00:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hou ervan om achter de schermen bans voor je aan te vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |