Ga GuildWars spelenquote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zit dus op stage, en ik moet iets doen met programmeren met PHP en MySQL enzo, bla bla. Geen probleem, dat kén ik makkelijk. Alleen daar heb ik nu geen zin in, en dus zit ik me nu gruwelijk te vervelen en zoek ik Fok! als enig vermaak.Nu moet ik nog Fok!king anderhalf uur wachten tot ik naar huis mag.
![]()
Ik ga wel ff thee halen ofzo, heb ik iig iets te doen.![]()
Verveling![]()
(Het is dat mn WoW account verlopen is anders zat ik daar wel op.)
Ik doe dat 40 uur per week.quote:Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet me morgen weer de ganze dag van 9.00 t/m 17.30 middels het internet zien te vermaken.![]()
Ik wel, betaald internetten.quote:Op maandag 3 april 2006 15:40 schreef SharQueDo het volgende:
En ik doe dat 42 uur per week, en krijg er niet eens voor betaald enzo. >_>
Ik ga niet vragen of ik kut kolere stagair klusjes mag doen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:37 schreef Wriker het volgende:
Kun je niet iets anders te doen vragen? (of zeg ik nou iets heel raars, voor "de jeugd van tegenwoordig"?)
Als je maar een beetje uit je neus gaat zitten vreten kom je niet zo heel veel verder in dit leven.
Ruilen?quote:
Thuis zit ik dan ook haast nooit achter de pc.quote:Op maandag 3 april 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb je er thuis toch geen zin mee rin?
Juist!quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef Woldo het volgende:
[..]
Thuis zit ik dan ook haast nooit achter de pc.
Whehe het oude stage topic.quote:Op maandag 3 april 2006 15:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook maanden gedaan.
stagetopicik ken het
ik wil het eigenlijk ook wel, maar heb geen zin om helemaal onderaan te beginnenquote:Op maandag 3 april 2006 15:47 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whehe het oude stage topic.![]()
Ik speel stiekem nog steeds mobstar trouwens.![]()
Hoezo mag jij gamen op je stage?quote:Op maandag 3 april 2006 15:48 schreef SharQueDo het volgende:
Stage is opzich wel fun. Lekker relaxed gamen zonder proxy enzo.![]()
Ik rule mobstar.quote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk ook wel, maar heb geen zin om helemaal onderaan te beginnen![]()
roflpwnedquote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat ook kan, maar dan zal ik niet lang meer stage lopen![]()
geef mij even heel gauw 10 miljoen want anders maak ik je af. mijn andere account is al naar je op zoekquote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik rule mobstar.Alleen is het hier geblokt.
![]()
Ah ik dacht al, als er een hier moet posten ben jij het wel.quote:Op maandag 3 april 2006 15:50 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik rule mobstar.Alleen is het hier geblokt.
![]()
Ha ex collegaquote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ah ik dacht al, als er een hier moet posten ben jij het wel.![]()
Maar 10 miljoen?quote:Op maandag 3 april 2006 15:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef mij even heel gauw 10 miljoen want anders maak ik je af. mijn andere account is al naar je op zoek![]()
De ultime stagiaire!quote:Op maandag 3 april 2006 15:57 schreef CreativeMind het volgende:
Mijn laatste stage was zó boeiend, dat ik in Excel een volautomatisch uren/dagen/weken aftelsysteem had gemaakt
Zo kon ik op ieder moment van de dag zien hoe lang ik mezelf nog in mijn neus moest vingeren, uitgedrukt in seconden, liters koffie, kilo's snot, eurostuivers stagevergoeding, etc.
Jij past je schijtritme ook speciaal aan aan de stagewerktijdenquote:Op maandag 3 april 2006 15:56 schreef SharQueDo het volgende:
Ik ga maar eens een kleine bijdrage leveren aan dit bedrijf. Ik begin wel bij de toiletten.brb
Wiskunde tentamen morgen.quote:Op maandag 3 april 2006 15:53 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ha ex collega, ga es huiswerk maken gak.
![]()
Ik kan niet op mobstar hier, vanavond pas weer als ik thuis ben.quote:Op maandag 3 april 2006 15:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jaja en dan mij snel kapot schieten als ik het zeg![]()
is dat niet een pleonasme?quote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef AMD-XP het volgende:
Ik zit nu ook op stage, pure verveling.. alleen maar een paar zeurende leerlingen gehad.. :p... onder tussen mooi aan het fok!en
ik ga vanavond toch maar weer eens een account aanmakenquote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik kan niet op mobstar hier, vanavond pas weer als ik thuis ben.
Vast wel.quote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wiskunde tentamen morgen.![]()
groetjes aan Edje..of weet hij niet dat je Fok't?
![]()
Ghehe msg me maar op Tha -Fuckin- Jackelquote:Op maandag 3 april 2006 16:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik ga vanavond toch maar weer eens een account aanmaken
is goedquote:Op maandag 3 april 2006 16:01 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ghehe msg me maar op Tha -Fuckin- Jackel
Als ik nog leef.
Veel plezier en let een beetje Machteld, die kan niet tegen zoveel drank.quote:Op maandag 3 april 2006 16:01 schreef Woldo het volgende:
[..]
Vast wel.Binnenkort weer de zuipavond hier.
Yup. Elke dag rond 12 uur ff schijten op stage.quote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Jij past je schijtritme ook speciaal aan aan de stagewerktijden
Nee jij dan?quote:Op maandag 3 april 2006 16:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Veel plezier en let een beetje Machteld, die kan niet tegen zoveel drank.![]()
Trouwens, je nieuwe avatar is über.![]()
Dat kwam van de Döner.quote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nee jij dan?Jij was degene die thuis moest kotsen weet je nog?
![]()
ik hoop dat je hem mistquote:Op maandag 3 april 2006 16:21 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn "bus" gaat nu, dus ik moet ook gaan!
Ghehe was altijd ruzie daar. Tenminste als ik er was.quote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vorig jaar kon menig stagiair zich nog hier vermaken: De Stagiairs #167
Helaas voortijdig afgekapt door wat modjes, 1 topic elke 30 minuten ging ze iets te snel.![]()
ach goeie auwe tijdquote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vorig jaar kon menig stagiair zich nog hier vermaken: De Stagiairs #167
Helaas voortijdig afgekapt door wat modjes, 1 topic elke 30 minuten ging ze iets te snel.![]()
Misschien doet hij het expres?quote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck, en dat moet afstuderen met zulke spelfouten?
ik gebruik auwe tijd wel vaker, maar jij bent de eerste die er een fout in zietquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Fuck, en dat moet afstuderen met zulke spelfouten?
weet ik. ik liep toen ook al stagequote:Op maandag 3 april 2006 17:04 schreef Houniet het volgende:
Dat krijg je niet voor melkaar, het is trouwens ook alweer een jaar geleden.
I knowquote:Op maandag 3 april 2006 17:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
weet ik. ik liep toen ook al stage![]()
Probeer hetquote:Op maandag 3 april 2006 17:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien moet iemand gewoon een nieuwe stage reeks openen
- 10 minuten eerder weg om de trein te halenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef mark_82 het volgende:
75 minuten nog![]()
- 5min plassen
- 5min roken
65 minuten nog![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef mstx het volgende:
[..]
- 10 minuten eerder weg om de trein te halen
Ben met de autoquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:58 schreef mstx het volgende:
[..]
- 10 minuten eerder weg om de trein te halen
Op wat voor een bedrijf loop je stage dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:31 schreef mark_82 het volgende:
ik doe. NIKS, noppes nada.
Geen bal te doen![]()
Ik moet een database programmeren voor connectors. Ik kan alleen niet verder, omdat ik vast zit.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat doen jullie allemaal voor een stage? Wat is de opdracht...![]()
Ik moet een multimedia enquete maken voor kinderen![]()
Duidelijke reden om eigenlijk thuis te blijvenquote:Op woensdag 12 april 2006 11:33 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik moet een database programmeren voor connectors. Ik kan alleen niet verder, omdat ik vast zit.
En dit zou ik wel kunnen varagen en me bedrijfbegeleider. Maar die is al sinds vorige week donderdag op vakantie zonder mij dat mede te delen.![]()
Het koffie halen gaat elke dag beter?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:40 schreef Mathijz het volgende:
Zelf loop ik nu ook al een tijdje stage, vanmiddag krijg ik een tussentijdse beoorderling, gelukkig leer ik elke dag meer dus hoef ik niet mezelf al te veel vervelen.![]()
Ja zeker die nieuwe apparaten hier zijn te goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het koffie halen gaat elke dag beter?![]()
Autoschade bedrijf.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op wat voor een bedrijf loop je stage dan?
Geen problemen dus.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:11 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Autoschade bedrijf.
Maar doe ict opleiding. Maar alles werkt hier. Een 50 pc's die het allemaal doen!!!
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:42 schreef NLCreative het volgende:
Geen problemen leer je niks van...
k zit hier nog steeds niks te doen, uit verveling pak ik elke dag een broodje doner
Nou... In dit gehucht hebben ze maar 1 bakkerquote:Op woensdag 12 april 2006 15:08 schreef mark_82 het volgende:
[..]
me love you long time.
Ik eet al anderhalve week broodjes doner. Laat wel kinky scheetjes daar doorTenminste iets leuks dat hiero gebeurt
![]()
Ik zou zeggen... go Ahead. U roept, wij volgenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wordt dus tijd voor een echt stage topic....
naah... dat ken ik nog van vorig jaar.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:52 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen... go Ahead. U roept, wij volgen
Gemeente Rheden meldtquote:Op woensdag 12 april 2006 15:50 schreef feessie het volgende:
Hier nog een ambtenaar van de gemeente Dordrecht .. ook stage... allemaal lotgenoten joh !
En dan zit het gemeentehuis in iets genaamd "De Steeg"...quote:
www.logmein.comquote:Op woensdag 12 april 2006 15:48 schreef Myst.nl het volgende:
Hier iets van 30 pc's zitten hier met z'n 2en, alles werkt. Weinig problemen... Boring as hell.. Iemand een Stage verslag over (A)...
Oh God De steeg hahaha. Maar ze hebben wel een flitspaalquote:Op woensdag 12 april 2006 16:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En dan zit het gemeentehuis in iets genaamd "De Steeg"...![]()
Gelukkig ga ik over 42 minuten weer terug naar Arnhem
Tijd om in te pakkenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nog 40 min, maar denk dat ik zo al ga
kheb morgen en a.s. maandag vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wie heeft er btw morgen nog allemaal vrij?
Blijkt dat op sommige stages dat je gewoon moet doorwerken
Lijkt me verstandig....ik neem gewoon vrij...wat de school ook zegtquote:Op donderdag 13 april 2006 09:54 schreef MouseOver het volgende:
Goede vrijdag.. daar zeg je zo wat, geen idee eigenlijk.. misschien de moeite waard even uit te vissen
Ik heb geen vrijquote:Op donderdag 13 april 2006 09:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wie heeft er btw morgen nog allemaal vrij?
Blijkt dat op sommige stages dat je gewoon moet doorwerken
Ik zal aan je denken als ik door de jungle loop (burgers zooquote:
Klinkt goed. Sowieso worden cao-vrije dagen bij gewerkte dagen geteld meen ikquote:Op donderdag 13 april 2006 09:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig....ik neem gewoon vrij...wat de school ook zegt
Ik ga lekker een daggie uit morgen
De Burgers Bushquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik door de jungle loop (burgers zoo)
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klikhier
om te kijken hoelang het nog duurt voordat je weer naar huis kan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het document ook opslaan en als actieve desktop gebruiken
moet je het wel zelf aanpassen![]()
Tis dat ik google news al als startpagina heb maar andersquote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klikhier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat moet je niet online zetten. Anders hebben we helemaal niks meer te doen. Nu kan ik tenminste nog berekenen hoelaat ik naar huis magquote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Klikhier
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Vertel...wat weet jij wat wij niet weten....quote:Op donderdag 13 april 2006 10:40 schreef kebabkever het volgende:
tzal zeker ook niet lang duren voordat er een mod het topic sluit![]()
Waarom zou dit wel open mogen...en andere topic van stagieres niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoezo? Vertel...wat weet jij wat wij niet weten....![]()
Werk helaas op een plek, waar mijn "collega's" er soms helemaal niet zijn (andere locatie) en moet ik in mijn uppie pauze houdenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:19 schreef mark_82 het volgende:
Tot nu toe is deze niet gesloten. Dus.....
nog ff en dan een half uur pauze
Ik wanneer de snacks binnenkomenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:19 schreef mark_82 het volgende:
Tot nu toe is deze niet gesloten. Dus.....
nog ff en dan een half uur pauze
Kijk hier dan niet, als je er last van heb idiotquote:Op donderdag 13 april 2006 12:20 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
ga gewoon msnen fool
Zelfde.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:36 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
![]()
Ohw wat heerlijk een topic voor verveling op je stage!!! Zit nu in Huddersfield UK me als een gek te vervelen..
Mooi ook dat iedereen hetzelfde doet op zo'n dag, zo weinig mogelijk!!!! Even een uurtje werken, 7 uurtjes FOK!-en, Wikipedia-en etc..
Zijn er nog leuke tips om verveling tegen te gaan? (ps veel van de 'leuke' sites zijn hier geblokt) Jaggle, Flabber etc kom ik sowieso niet op..![]()
Urenverantwoording betekent gewoon de uren die je aanwezig bent.. En geloof me we zijn, helaas, 40 uur per week aanwezig.. En verder is het gewoon de kunst de mensen om je heen te laten denken dat je hard aan het werk bent (in een paar uur een opdracht klaar hebben waar 1dag/week voor staat) en dan; tijd voor tijdverdrijf!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:37 schreef MouseOver het volgende:
Krijgt niemand problemen met z'n urenverantwoording?
Alles opschrijven als "literatuurstudie" en "bedrijfskennismaking"?
Geen id hoe dat werkt. Maar denk ook niet dat het gemakkelijk gaat om vanuit Engeland mijn Nederlandse PC over te nemen, zie ook niet echt het nut ervan eigenlijk...quote:Op donderdag 13 april 2006 12:47 schreef mark_82 het volgende:
kan vanuit hier, mijn pc thuis overnemen. Kan ik mooi de nieuwsgroepen in de gaten houden
Nou, "we" is in dit geval ook ikzelf, en m'n stagebeleidster van school wil toch ook wel graag weten wat ik inhoudelijk uitgespookt heb.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:40 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
[..]
Urenverantwoording betekent gewoon de uren die je aanwezig bent.. En geloof me we zijn, helaas, 40 uur per week aanwezig.. En verder is het gewoon de kunst de mensen om je heen te laten denken dat je hard aan het werk bent (in een paar uur een opdracht klaar hebben waar 1dag/week voor staat) en dan; tijd voor tijdverdrijf!!![]()
Volgende keer, over een jaar. Italiëquote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Ach ja, ik kan je in ieder geval een buitenlandse stage aanraden. Je collega's eisen stukken minder van je omdat je een 'buitenlander' bent, en de grootste opdracht voor zo'n stage is het voltooien ervan en het leren van de taal & cultuur!! Super...
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Yozzz het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook een stagevergoeding?
Hoofd naar beneden..hoofd laten steunen op je handen en oogjes dichtquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef MissX het volgende:
mag ik hier ook klagen over verveling op m'n werkIk weet echt niet meer wat ik moet doen. En iedereen die langs loopt kan op mijn scherm kijken. Dus echt relaxed inetten kan ook niet.
Ik ben al bezig met stiekum een boek te lezen
Ik heb dat dus ook, mensen die langslopen zien mn scherm... echt een andere plek kiezen hier kan neit echt, mn scherm wegdraaien heeft ook geen zin...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef MissX het volgende:
mag ik hier ook klagen over verveling op m'n werkIk weet echt niet meer wat ik moet doen. En iedereen die langs loopt kan op mijn scherm kijken. Dus echt relaxed inetten kan ook niet.
Ik ben al bezig met stiekum een boek te lezen
Daar ben ik nou net niet moe genoeg voorquote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden..hoofd laten steunen op je handen en oogjes dicht![]()
nee...quote:Op donderdag 13 april 2006 13:32 schreef Yozzz het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook een stagevergoeding?
Nog 3 uren, 3 minuten, en 55 seconden voordat voordat je eindelijk weer naar huis kanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef MissX het volgende:
[..]
Daar ben ik nou net niet moe genoeg voorMaar het is wel godsgruwlijk irritant, de dag duurt zooo lang als je niets te doen hebt. Nog maar 4 uur
![]()
Als ik zo m'n stage kon halen!quote:Op donderdag 13 april 2006 13:56 schreef Lan-masters het volgende:
Ik moet paaskleurplaten uitprinten.... spannend
Jij kan niet rekenenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nog 3 uren, 3 minuten, en 55 seconden voordat voordat je eindelijk weer naar huis kan
Loon naar werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef mark_82 het volgende:
Ik doe nogs uhmm niks, en krijg uhhmm ook niks betaalt![]()
Morgen vrij![]()
In begin heb ik wel gewoon gewerkt (2 halve maand)quote:
Ja mensen die stage lopen doen dat tot max. 17:00 uurquote:Op donderdag 13 april 2006 14:10 schreef MissX het volgende:
[..]
Jij kan niet rekenenIk kan pas om 17.30 naar huis dus nog. 3 uur en 20 minuten
en dan 4 dagen vrij.
ow ja dat krijg ik ook nog es...terwijl ik OV hebquote:Op donderdag 13 april 2006 14:27 schreef Yozzz het volgende:
Ik krijg 400 euro netto + reiskostenvergoeding
homie!!quote:Op donderdag 13 april 2006 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
.
En geld om mij iets te geven is er niet.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:02 schreef masuyo het volgende:
nog anderhalf uur voor mij en dan lekker lang weekend![]()
Hier lopen veel vrouwlijke studentes rond ...quote:Op donderdag 13 april 2006 15:17 schreef mark_82 het volgende:
Ik word poco loco, van het niks doen!
Zijn er nog mooie meiden op stage bij jullie?
Hier is de leeftijd van een gemiddelde huiswijf die in de overgang is![]()
Foto'squote:Op donderdag 13 april 2006 15:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hier lopen veel vrouwlijke studentes rond ...![]()
Jammer dat ik altijd op de 3e verdieping zit
Bekijk alle foto's op internet van meisjes die de Uni doen en op hockey zitten en je weet wat ik hier tegenkom....quote:
Ja.. Maar.. Nou enquote:Op donderdag 13 april 2006 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bekijk alle foto's op internet van meisjes die de Uni doen en op hockey zitten en je weet wat ik hier tegenkom....
Nou op de 3e verdieping waar ik toch bijna de hele dag zit is het gewoon 40+ zeg maarquote:Op donderdag 13 april 2006 15:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja.. Maar.. Nou en
Jij hebt het beter als ons ja..!?
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef MissX het volgende:
Ik heb net zowaar het enigste wat ik moest doen vandaag, gedaan.
Hebben jullie dat ook als je maar heel weinig te doen hebt, dat wat je dan moet doen, continu uitsteld omdat je toch tijd zat hebt. En dan aan het eind van de dag heb je het nog steeds neit gedaan
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef MissX het volgende:
Ik heb net zowaar het enigste wat ik moest doen vandaag, gedaan.
Hebben jullie dat ook als je maar heel weinig te doen hebt, dat wat je dan moet doen, continu uitsteld omdat je toch tijd zat hebt. En dan aan het eind van de dag heb je het nog steeds neit gedaan
Ik heb een vrouwelijke collega die symptomen heeft die overeenkomen met borderline, telt dat ook?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:17 schreef mark_82 het volgende:
Zijn er nog mooie meiden op stage bij jullie?
Ik zit niet op stage, maar gewoon op me werk. Maar door een reorganisatie ben ik van een super leuke baan, waar ik het heel druk had naar een klote baan met helemaal niets te doen gegaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik presteer dan ook beter onder druk
En heb jij nog mooie dames op je stage?
Behalve jijzelf uiteraard
Ho, pardon!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik zit niet op stage, maar gewoon op me werk. Maar door een reorganisatie ben ik van een super leuke baan, waar ik het heel druk had naar een klote baan met helemaal niets te doen gegaan.
Maar mooie dames hierEn allemaal midden 30 met kleine kinderen of boven de 50 en volledig uitgezakt.
Dat hoop je, dat ze dat isquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En jij bent dus duidelijk DE mooie meid op het werk
Gelukkig wel hetzelfde salaris gehouden anders was het helemaal dramatische geweest.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ho, pardon!
Maar dat is niet zo mooi danwel nog een beetje salaris gehouden of dat er ook op achteruit gegaan? (geen idee hoe dat zit bij reoganisatie).
En jij bent dus duidelijk DE mooie meid op het werk
Had me nou in ieder geval in de waan gelaten dat ik je een keer over je bureau ging gooienquote:Op donderdag 13 april 2006 15:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Gelukkig wel hetzelfde salaris gehouden anders was het helemaal dramatische geweest.
En de mooie meid op me werk, nou uhhhh eigenlijk nietWant ik loop altijd in me sloeberkleding, omdat het hier niet uitmaakt hoe je eruit ziet
Ja daar gaat je fantasie weer he
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Had me nou in ieder geval in de waan gelaten dat ik je een keer over je bureau ging gooien
Je bent 19quote:Op donderdag 13 april 2006 15:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Had me nou in ieder geval in de waan gelaten dat ik je een keer over je bureau ging gooien
je hebt toch niets te doen op je stage, ga porn kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom, de hormonen gieren nog enzo
Maar je hebt geen FoBo!quote:Op donderdag 13 april 2006 16:10 schreef MissX het volgende:
[..]
je hebt toch niets te doen op je stage, ga porn kijken
Ja wrijf het er maar inquote:
Een niet onaanzienlijk deel van nederland vindt van welquote:Op donderdag 13 april 2006 20:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat voor studies doen jullie hier zeg. Lambalkunde?
Moet er wel wat te doen zijn...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:07 schreef BobbyB het volgende:
Goh wij hebben vorige week een stagiaire naar huis gestuurd omdat ie niks uitvoerde...
Stagiaires die zitten te internetten of andere dingen in plaats van te werken
Goed planquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:55 schreef feessie het volgende:
hmmmz... kvoel me vernederd om met goede Vrijdag op mn stage te zitten. Ik ga staken.. wie doet er meee?![]()
Half 12! *jaloers isquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:25 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja laten we japans staken
Nou ja ik heb vanaf half 12 vrij dus ik moet niet zeuren.
Maar ja, wij hebben hele leuke meisjes op stage,
ik zit hier namelijk met twee vrouwen van rond de 50
en een meisje van 20, en zelf ben ik 18,
Vrouwen rulen de wereld hier
En af en toe komt een jongen de ict doen als er iets mis is
Donderdagavond = uitgaansavondquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:35 schreef GinzaGirl het volgende:
Kunnen we niet leuk gaan staken met die mannen en vrouwen van NedCar?
Of zijn die vandaag wel weer aan eht werk?
Jeetje, een kater? Dat vind ik beetje zielig hoor, donderdagavond..
Hey ik moet normaal op vrijdag (en alle andere dagenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:41 schreef hp22 het volgende:
[..]
Half 12! *jaloers is
Ik moet zelf tot 3 uur, is altijd op vrijdag maar goed, half 12 is nog beter
Hier gelukkig ook gezellige mensen dus dat scheelt wel
PFfffffffff.......wie zegt dat het 3 uur was.....en gister was het vet.....nu is het even doorbijtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
Hey ik moet normaal op vrijdag (en alle andere dagen) gewoon tot 5 uur hoor..
dus ik neem geen pauze zodat ik de bus op tijd kan halen anders ben ik pas om half 7 thuis ofzo.
Niet zeuren, en ik moet dit ook nog eens gaan inhalendie vrije uren.
Maar ja, ik ben nu druk aan het vertalen dus ik moet eigenlijk niet fokken
Trouwens, ik snap best dat je donderdag met iemand wat gaat drinken maar om nou tot 3 uur snachts in de kroeg je lam te zuipen terwijl je de volgende dag moet werken vind ik toch beetje dom :S
maar ja hier is niks te doen dus miss ligt het daaraan..
Home Town Emmuh...quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:55 schreef GinzaGirl het volgende:
Welke stad woon je dat dat het leuk is om uit te gaan?!
wat had je gedronken dat je zo dronke nwas dat je nu een kater hebt?
ik heb nooit katers dus ik heb geen idee wat je doormaakt, maar ik heb nu wel hoofdpijn
Ow dan heb je t zwaarder dan ik, ik hoef ook maar 15 min met de busquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef GinzaGirl het volgende:
[..]
Hey ik moet normaal op vrijdag (en alle andere dagen) gewoon tot 5 uur hoor..
dus ik neem geen pauze zodat ik de bus op tijd kan halen anders ben ik pas om half 7 thuis ofzo.
Niet zeuren, en ik moet dit ook nog eens gaan inhalendie vrije uren.
Maar ja, ik ben nu druk aan het vertalen dus ik moet eigenlijk niet fokken
haha doe maar......In emmen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:58 schreef GinzaGirl het volgende:
Jij woont in thuisstad?ooh Emmen,
hmm ja daar kom ik nooit.
bier en wijn vind ik ook allebei vies.
nee kansloos
ik hou wel weer op met praten.
Wie weet ga ik morgen wel uit ofzo
als iemand anders daar ook zin in heeft.
nu nog even doorploeteren op stage.
Dat is nou werken. Ik moet op mijn werk zo vaak iets doen waar ik geen zin in heb. Het is nou eenmaal niet alle dagen feest.quote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zit dus op stage, en ik moet iets doen met programmeren met PHP en MySQL enzo, bla bla. Geen probleem, dat kén ik makkelijk. Alleen daar heb ik nu geen zin in, en dus zit ik me nu gruwelijk te vervelen en zoek ik Fok! als enig vermaak.Nu moet ik nog Fok!king anderhalf uur wachten tot ik naar huis mag.
![]()
Ik ga wel ff thee halen ofzo, heb ik iig iets te doen.![]()
Verveling![]()
(Het is dat mn WoW account verlopen is anders zat ik daar wel op.)
Ik studeer multimedia vormgeving, zit bij een groothandel in santitair wat grafische klusjes op te knappen. En die nick is gewoon mn voornaam+achternaam+geluksnummer, best fout maarja, is de 1e nickname die ik ooit bedacht heb (vele jaren geleden) en aangezien je hier je nick niet kan veranderequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:02 schreef GinzaGirl het volgende:
Haha,
ik zit een kwartier op mijn fiets, een kwartier in de trein, moet 10 minuten lopen en 20 minuten in de busSoms rijd ik mee met de auto...
Alleen het vliegtuig en de boot heb ik nog niet gebruikt om naar mijn stage te komen
Wat voor stages doen jullie eigenlijk marck en hp22?
en waarom heet je hp22?
ik moet tot juni!.....gelukkig is het bijna weekend......heb het wel gehadquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:27 schreef GinzaGirl het volgende:
Secretarieel,
maar ik hoef nog maar een paar weekjes![]()
Nee, zie een topic in GC (dacht ik?)quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:55 schreef saban het volgende:
TT: Ik ken het![]()
Studenten, is de OV vandaag geldig ?
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Gebs het volgende:
Nog een uurtje![]()
Ik heb vandaag nog niks nuttigs gepresteerd![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:03 schreef Gebs het volgende:
Nog een uurtje![]()
Ik heb vandaag nog niks nuttigs gepresteerd![]()
Ik ben vandaag 2 keer de bus ingestapt met mn OVquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee, zie een topic in GC (dacht ik?)
wel of niet met OV reizen op goede vrijdag?
Deze dus!
Hmm.. Verleidelijk om het in de trein ook te proberen, maar ben gister al gewaarschuwd door een conducteur dat ie morgen niet geldig is, zullen ze dus niet intrappenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:08 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 2 keer de bus ingestapt met mn OV
Ja ook de trein maar geen controle, vandaar dat ik het niet noemde.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm.. Verleidelijk om het in de trein ook te proberen, maar ben gister al gewaarschuwd door een conducteur dat ie morgen niet geldig is, zullen ze dus niet intrappen
Ze riepen het vandaag om door de trein bij elk station waar we stopte. Ben ook gecontroleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmm.. Verleidelijk om het in de trein ook te proberen, maar ben gister al gewaarschuwd door een conducteur dat ie morgen niet geldig is, zullen ze dus niet intrappen
Lekker dan. Als je er op dat moment achterkomt kun je uitstappen en een uur wachtenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ze riepen het vandaag om door de trein bij elk station waar we stopte. Ben ook gecontroleerd.
Ik blij dat ik wel een kaartje had gekocht.
Dan gok ik het maar niet zometeen op een reis van een uur en een kwartierquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ze riepen het vandaag om door de trein bij elk station waar we stopte. Ben ook gecontroleerd.
Ik blij dat ik wel een kaartje had gekocht.
Mwa, na 15 minuten moet ik toch zowiezo uitstappen =)quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan gok ik het maar niet zometeen op een reis van een uur en een kwartier
Infiltratie van binnenuitquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef mstx het volgende:
Tja, dat probleem heb je niet als je bij de NS stageloopt.
Dan heb je weer hele andere problemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef mstx het volgende:
Tja, dat probleem heb je niet als je bij de NS stageloopt.
Inderdaad, kom je te laat op je werk door je eigen vervoer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan heb je weer hele andere problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |