GTA ROELEERT BIGTIME!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 13:29 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
In tegenstelling tot andere sc reeksen,.. iedereen is welkom (stagiairs dan)![]()
![]()
GTA ruled!
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind GTA maar stom
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had GTA: SA al 3 maanden voor de PS2 liggen, maar ben er nu pas eigenlijk mee begonnen.
toch wel weer een geniaal deel eigenlijk.
geef mij maar defqon 1quote:Op maandag 20 juni 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik vind GTA maar stom
Ik heb de afgelopen maanden eigenlijk vrij weinig ge-gamed en als ik dan speelde was het vooral Gran Turismo 4.quote:
die heb ik laatst in de VD gespeeld, moest 2 uur wachten op mn vriendin die naar screening ging van verloskunde dus je moet wat hehquote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden eigenlijk vrij weinig ge-gamed en als ik dan speelde was het vooral Gran Turismo 4.
Ook een briljant spel![]()
PCquote:Op maandag 20 juni 2005 13:32 schreef babba_ het volgende:
[..]
heeh (aardig doen heh jongens! moet van JDUDE) maar uh GTA SA op PS2? nou nog niet uitgespeeld??
Met GTA?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:36 schreef babba_ het volgende:
@klef dopje, hoe ver ben je nu dan?
is dat een leuk spel?quote:
inbreken... dat vind ik zo jammer heh ik heb t al uitgespeeld, maar kon nooit zon inbreek auto tegenkomenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met GTA?
Ik ben zondag begonnen, heb net pas geleerd dat je kan inbreken.
Niet ver dus
www.gamefaqs.comquote:Op maandag 20 juni 2005 13:41 schreef babba_ het volgende:
[..]
inbreken... dat vind ik zo jammer heh ik heb t al uitgespeeld, maar kon nooit zon inbreek auto tegenkomen![]()
ik ben niet zo'n sjeeterquote:
tja.. als ik me volgende winter weer eens verveel dan begin ik wel weer eens overnieuwquote:Op maandag 20 juni 2005 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je kan toch wel in een walkthrough opzoeken waar je een inbreekbusje kan vinden?
biertje?quote:
quote:
quote:Hondje met 6 poten en 2 penissen bij tempel gevonden
In Maleisië is bij een Chinese tempel in het plaatsje Pandamaran ten zuiden van de hoofdstad Kuala Lumpur, een jong hondje gevonden dat zes poten en twee penissen heeft. Het beestje werd gevonden door een opzichter van de tempel, die de vondst als een goed voorteken beschouwt.
De merkwaardige hond is waarschijnlijk door iemand bij de tempel achtergelaten. De mensen van de tempel zorgen goed voor het diertje, dat gezien wordt als een brenger van geluk. Het hondje is dan ook 'Ong Fatt' (Maleis voor 'de gelukkige') genoemd. De tempelcommissie heeft inmiddels een vergunning bij de Gemeentelijke Raad verkregen om de puppie als huisdier te mogen houden.
jaaaaaaaaaah en een bed want ik ben nog altijd fucked upquote:
2 en 1?quote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
wat zou jij liever hebben? 6 benen of 2 penissen?
moeilijk... maar als je echt erop aandringt doe maar 2 penissen..quote:Op maandag 20 juni 2005 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
wat zou jij liever hebben? 6 benen of 2 penissen?
dus van lang haar waar geen model in zit is ie nu skinhead geworden ??quote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
tweakerd is trouwens naar de "kapper" geweest.. met andere woorden z'n ma vond 't weer nodig om de tondeuse te pakken
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
tweakerd is trouwens naar de "kapper" geweest.. met andere woorden z'n ma vond 't weer nodig om de tondeuse te pakken
juistquote:Op maandag 20 juni 2005 13:50 schreef babba_ het volgende:
[..]
dus van lang haar waar geen model in zit is ie nu skinhead geworden ??
wat is dat toch met tweakerds dat dat altijd hippies zijn???quote:
Daar zou je nog een 'interessante' carriere mee kunnen beginnenquote:Op maandag 20 juni 2005 13:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
moeilijk... maar als je echt erop aandringt doe maar 2 penissen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |