Ik heb net een eerste afspraak met de vlos gemaakt en die vroeg of ik MVM een idee vond. Ik vond van wel, dus ik krijg deze week informatie toegestuurd denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:00 schreef Neuk het volgende:
Morgen komt de mevrouw van moeders voor moeders langs. Ik vroeg me af of er meer mensen rondlopen hier die daar bewust voor kiezen.
flesje water meeslepen overal is niets voor je? Ik ga zonder niet de deur meer uit tegenwoordig, zo'n dorst heb ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef Martineke het volgende:
ik drink idd niet genoeg. ik probeer er al zoveel mogelijk op te letten, maar ben ook zo druk met het huishouden allemaalen Maxim natuurlijk.
verder is alles gewoon goed, bloeddruk en zo. bloeduitslagen hoor ik als bij gyn ben 18 apr. vorige keer hebben ze weder bloed geprikt om van alles weer te checken.
PM Girl veel sterkte vandaag, ik hoop dat het desondanks toch goed is!
Hey, dat zei ik ook 2 dagen terug. Hoe ver ben jij?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:58 schreef cattie het volgende:
Tot mijn schrik (ik ben niet zo huishoudelijk) begin ik nesteldrang te vertonen! Dingen moeten netjes opgeruimd in laden en dozen en dergelijke, erg grappig, daar heb ik normaal nooit last van!![]()
Nog geen idee. Ik heb overmorgen mijn eerste echo maar ik schat dat ik tussen de 9 en 13 wk zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:28 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik begin langzaam aan het idee te wennen dat ik zwanger ben!![]()
Vanmorgen al weer fijn met mijn hoofd in de gootsteen gehangen![]()
Neuk wanneer ben jij eik uitgerekend?
Spannendquote:Op woensdag 5 april 2006 11:36 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik heb overmorgen mijn eerste echo maar ik schat dat ik tussen de 9 en 13 wk zit.
Ik had pakjes in 1 stuk gekregen en gekocht van dat zachte spul, maar die vond ik een ramp persoonlijk. Losse katoenen broekjes en shirtjes zijn ideaal. Ik had er iets van 6 paar of zo, maar na een flink aantal spuitluiers vond ik dat achteraf iets te weinig, je wast je suf. Ben toen bij gaan kopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:45 schreef CrazyMoon het volgende:
en hoeveel kleertjes hebben jullie al? ik heb nog niet zo heel veel gekocht omdat we niet weten of het een jongen of meisje word, maar heb iets van 4 broekjes en een paar shirtjes (in de maten 50/56 en 62/68). Zal dat genoeg zijn de eerste tijd? ik denk ook wel dat ik nog kleertjes zal krijgen, maar ik wil liever niet te weinig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |