Ik heb tijdens mijn opleiding (apothekersassistente) een middagje Organon gedaan. Daar was een meneer die ons vol trots vertelde wat ze allemaal op hormoongebied konden doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef dutchie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wie er tijdens hun zwangerschap mee hebben gedaan aan het moeders voor moeders-programma
Vanmiddag is de dame van MvM weer geweest en ik doe weer mee. Heb het met Léon ook gedaan.
Ik ken best veel mensen bij wie het zwanger worden gewoon heel moeilijk gaat en gebaat zijn bij medicijnen waar hormonen van zwangere vrouwen (en trouwens ook vrouwen in de overgang) in zitten. Dus voor mij is het heel vanzelfsprekend dat ik hieraan deelneem.
Tuurlijk het is wat gehannes om je urine op te vangen, maar je doet er gewoon veel goeds mee. Het onttrokken HcG-hormoon wordt absoluut niet gebruikt voor zgn. afslankpillen. Puur voor medicijnen die helpen bij het zwanger worden.
Wie heeft meegedaan of doet mee? En wat zijn jouw redenen om het wel of niet te doen?
Haha, hartstikke goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:34 schreef jessie het volgende:
De 2e keer heb ik wel mee gedaan. Vol zekerheid en met trots heb ik in die dingen gepiest![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |