Ik heb tijdens mijn opleiding (apothekersassistente) een middagje Organon gedaan. Daar was een meneer die ons vol trots vertelde wat ze allemaal op hormoongebied konden doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:41 schreef dutchie het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wie er tijdens hun zwangerschap mee hebben gedaan aan het moeders voor moeders-programma
Vanmiddag is de dame van MvM weer geweest en ik doe weer mee. Heb het met Léon ook gedaan.
Ik ken best veel mensen bij wie het zwanger worden gewoon heel moeilijk gaat en gebaat zijn bij medicijnen waar hormonen van zwangere vrouwen (en trouwens ook vrouwen in de overgang) in zitten. Dus voor mij is het heel vanzelfsprekend dat ik hieraan deelneem.
Tuurlijk het is wat gehannes om je urine op te vangen, maar je doet er gewoon veel goeds mee. Het onttrokken HcG-hormoon wordt absoluut niet gebruikt voor zgn. afslankpillen. Puur voor medicijnen die helpen bij het zwanger worden.
Wie heeft meegedaan of doet mee? En wat zijn jouw redenen om het wel of niet te doen?
Haha, hartstikke goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:34 schreef jessie het volgende:
De 2e keer heb ik wel mee gedaan. Vol zekerheid en met trots heb ik in die dingen gepiest![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:45 schreef Ireth het volgende:
[afbeelding]
Ik moest ff 4x kijken naar de datum om zeker te weten niet in een oud topic beland te zijn, maar Dutch is echt zwanger! Leon krijgt een brusje! Leuk!![]()
Yups, dat doet ze wel. Zei een vriendin tegen haar, die dat ook deed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:55 schreef bixister het volgende:
ze 'pist' toch niet direct in de fles neem ik aan?
De MvM mevrouw die bij mij langs kwam vertelde direct het 'Caroline Tensen' verhaal. Zij gebruikte blijkbaar het HCG hormoon om af te vallen. Helaas kon MvM dit niet voorkomen, ook al zijn er strenge controles op. Het is de schuld van de artsen die dit HCG hormoon voorschrijven om af te vallen. Je kunt het immers gewoon op recept halen in de apotheek. Helaas zijn die artsen niet zo makkelijk te controleren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef nebelung het volgende:
Wat betreft het hormoon gebruiken voor andere doeleinden: De geneesmiddelen die van het HCG-hormoon worden gemaakt, zijn uitsluitend ontwikkeld en goedgekeurd voor de behandeling van onvruchtbaarheid. Een zeer gering percentage van deze geneesmiddelen wordt echter oneigenlijk gebruikt voor andere doeleinden, zoals afslankkuren. Moeders voor Moeders distantieert zich met nadruk van dit oneigenlijk gebruik. Afgezien van het feit dat het HCG-hormoon niet werkt als afslankmiddel wordt de urine niet voor dit doel ingezameld. Er is een strenge controle op, eigen fabriek. Is zelf na te gaan als je daar om vraagt.
En uiteindelijk help je er de dikke mensen ook meequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:26 schreef sjak het volgende:
Ik vind het wel een goed streven om mee te doen. Op een relatief makkelijke manier help je andere vrouwen.
Precies. Ook aardig tochquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef moussy het volgende:
[..]
En uiteindelijk help je er de dikke mensen ook mee
Precies hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:44 schreef MUUS het volgende:
Yup, ik heb ook meegedaan toen ik zwanger was. Als een stofje in mijn urine anderen kan helpen om zwanger te worden, waarom niet?
Ik had alleen wel moeite met dat spul wat in de potten zit. Ik was al zo misselijk en die geur van dat spul deed mij elke keer weer over mijn nek gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |