Ik denk dat iedereen het leuk vindt om feedback op zijn/haar foto te krijgen, dus dat wil ik eigenlijk niet verbieden. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. En wat het aantal foto's betreft: daar heb je gelijk in. Het gaat om "een mooie foto", niet om het meervoud. Als je er meer hebt kun je altijd nog een showcase openen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)
Kunnen we dit topic niet gewoon sluitenMensen dumpen er meer dan 1 foto, er wordt commentaar geleverd en de foto's die gepost worden kunnen net zo goed in een verzameltopic van het betreffende onderwerp
Dan krijg je hier gelijk weer reacties dat er voor alles een showcase wordt geopendquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het leuk vindt om feedback op zijn/haar foto te krijgen, dus dat wil ik eigenlijk niet verbieden. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. En wat het aantal foto's betreft: daar heb je gelijk in. Het gaat om "een mooie foto", niet om het meervoud. Als je er meer hebt kun je altijd nog een showcase openen.
Dat was in het begin evenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan krijg je hier gelijk weer reacties dat er voor alles een showcase wordt geopend![]()
Gewoon openenquote:Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef Tape het volgende:
Ik heb eigenlijk een heel korte vraag over een bepaald type/kwaliteit foto. Maar er is niet echt een soort algemeen topic voor kleine dingen, wel? Een heel topic apart vond ik namelijk ook zo veel van het goeie... Of niet?
Ik probeer via msn al iemand te regelen, maar wij zijn modloos momenteel en Mukie heeft het ff te druk. Ik kijk ff of Marty misschien tijd heeft.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik heb mijn telefoon laten vallen en nu doet de telef
. Die lijkt mij hier niet echt op de goede plaats.
Kijk, met connecties kom je nog eens ergensquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Modloos? Tijd om de beest uit te hangen.
Nouja zeg! Proberen we hier de boel een beetje FOT te houden wanneer jullie er niet zijn, is het weer niet goed?quote:Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een beetje overbodige vraag: maar had het echt zo veel haast om naar een ander topic geschopt te worden?
Die laatste zin had je weg kunnen laten Puckzzz. Ik ben het er wel mee eens met je mening.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouja zeg! Proberen we hier de boel een beetje FOT te houden wanneer jullie er niet zijn, is het weer niet goed?
nee natuurlijk had het geen haast, er werd niet gebasht, er werden geen doodsverwensingen geplaatst en er werden geen foto's van naakte meisjes van 16 geplaatst nee. Maar het was gewoon helemaal niet op zijn plaats hier in FOT dus heb ik ff iemand erbij geroepen die de powers had om 'm dicht te gooien.
Dat zal ik voortaan ook maar laten dus.
och als je zoiets doet en je krijgt een reactie als hierboven voel ik niet zo de behoefte meer om er iets aan te doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die laatste zin had je weg kunnen laten Puckzzz. Ik ben het er wel mee eens met je mening.
Maar de Mods draaien deze week een Graveyard-shift..![]()
Tuurlijk joh! Ik was helemaal in paniek, vandaar dat ik ook zo paniekerig meepostte in het topicquote:Op woensdag 19 april 2006 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Binnen vijf minuten na de melding waren jullie al in paniek op zoek naar iemand die snel snel het topic kon sluiten. Tien minuten later was ik zelf online. We houden graag zelf een beetje in de gaten wat er gebeurt in FOT zodat we kunnen zien of iets vaker voorkomt of niet. Als het topic nou uuuuuren open had gestaan was het een ander verhaal geweest natuurlijk.
Nou, daar leek het wel op. We zijn heel erg blij en dankbaar dat jullie het ook wat in de gaten houden als wij er toevallig niet zijn hoor.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk joh! Ik was helemaal in paniek, vandaar dat ik ook zo paniekerig meepostte in het topic
quote:deze opmerking staat volledig los van het feit dat je me een boel informatie hebt gegeven over het internet van mijn zoon, waarvoo rmijn dank. het doet het
ja sorrie, ik heb al een vrachtwagen zout besteld bij Requote:
Slakken evacueerdquote:Op woensdag 19 april 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja sorrie, ik heb al een vrachtwagen zout besteld bij Re
Ik wordt alleen zoooooooooooo schijtziek van die -belerende praten tegen kleutertoontjes- van de mods alhier....
maargoed, je kunt het als user toch niet goed doen tenzij je keurig in het gareel mee marcheert. Iets wat niet echt in mijn aard ligt.
weet je hoe dat voelt als er zo'n boom van twee meter op je tenen gaat staan en je toevallig net geen schoenen aan hebt?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Vergeet het gareel
korte samenvatting: Ron plaatst ongelukkige opmerking, Puckzzz zere teentjes, sub op zijn beurt weer zere teentjes. Boze koppen grote woorden, maar niets aan de hand.
Allebei even de schoudertjes naar de oren brengen en 1 beweging weer loslaten plus uitademen.
Zo, klaar
Ik heb ook nog geen schoenen aan!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
weet je hoe dat voelt als er zo'n boom van twee meter op je tenen gaat staan en je toevallig net geen schoenen aan hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |