abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36975557
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)

Kunnen we dit topic niet gewoon sluiten Mensen dumpen er meer dan 1 foto, er wordt commentaar geleverd en de foto's die gepost worden kunnen net zo goed in een verzameltopic van het betreffende onderwerp
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:02:58 #184
40714 Subhuman
Televised confession
pi_36978538
Het topic was oorspronkelijk bedoeld om users die zelf vonden dat ze wel een erg mooie foto hadden gemaakt voor hun doen de mogelijkheid te bieden deze te showen. Geen verzoek om commentaar, gewoon een foto laten zien waar je trots op bent; net als wanneer je een foto uit een fotoalbum aan vrienden laat zien ofzo. Maar als mensen er zomaar 10 foto's neerplempen schiet het zijn doel wat mij betreft ook voorbij. Sluiten wil ik niet want het is best een populair topic, maar wat meer in de gaten houden kan wel.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:49:26 #185
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36982085
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje 3)

Kunnen we dit topic niet gewoon sluiten Mensen dumpen er meer dan 1 foto, er wordt commentaar geleverd en de foto's die gepost worden kunnen net zo goed in een verzameltopic van het betreffende onderwerp
Ik denk dat iedereen het leuk vindt om feedback op zijn/haar foto te krijgen, dus dat wil ik eigenlijk niet verbieden. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. En wat het aantal foto's betreft: daar heb je gelijk in. Het gaat om "een mooie foto", niet om het meervoud. Als je er meer hebt kun je altijd nog een showcase openen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:06:21 #186
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_36982465
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het leuk vindt om feedback op zijn/haar foto te krijgen, dus dat wil ik eigenlijk niet verbieden. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. En wat het aantal foto's betreft: daar heb je gelijk in. Het gaat om "een mooie foto", niet om het meervoud. Als je er meer hebt kun je altijd nog een showcase openen.
Dan krijg je hier gelijk weer reacties dat er voor alles een showcase wordt geopend Ik denk dat het topic wel okay is zoals het nu is. Ik zie het topic in elk geval als het "random photo topic" waarin mensen hun mooie foto('s) laten zien. Het aantal maakt me niet zoveel uit.
pi_36986797
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:06 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Dan krijg je hier gelijk weer reacties dat er voor alles een showcase wordt geopend
Dat was in het begin even Maar ik persoonlijk zie liever meer showcases dan deze brij aan foto's die ook nog eens een flinke overlap vertoond met het "help me mijn foto verbeteren"-verhaal
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_36990980
Sterker nog, ik selecteer op showcases. Dat andere topic kijk ik een heel enkele keer in.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_36994899
Ik heb eigenlijk een heel korte vraag over een bepaald type/kwaliteit foto. Maar er is niet echt een soort algemeen topic voor kleine dingen, wel? Een heel topic apart vond ik namelijk ook zo veel van het goeie... Of niet?
pi_36994994
quote:
Op zondag 16 april 2006 00:30 schreef Tape het volgende:
Ik heb eigenlijk een heel korte vraag over een bepaald type/kwaliteit foto. Maar er is niet echt een soort algemeen topic voor kleine dingen, wel? Een heel topic apart vond ik namelijk ook zo veel van het goeie... Of niet?
Gewoon openen Of vraag het anders eens in de SC zou ik zeggen
  zondag 16 april 2006 @ 00:33:45 #191
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_36994998
probeer het eens in de slowchat
we lullen dan wel erg of-topic maar een vraag word altijd wel beantwoord (als we het antwoord weten)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:57:23 #192
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37060733
Hallo, ik heb mijn telefoon laten vallen en nu doet de telef
. Die lijkt mij hier niet echt op de goede plaats.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:02:14 #193
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37060891
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik heb mijn telefoon laten vallen en nu doet de telef
. Die lijkt mij hier niet echt op de goede plaats.
Ik probeer via msn al iemand te regelen, maar wij zijn modloos momenteel en Mukie heeft het ff te druk. Ik kijk ff of Marty misschien tijd heeft.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:05:07 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_37060993
Modloos? Tijd om de beest uit te hangen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 april 2006 @ 14:06:49 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37061047
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Modloos? Tijd om de beest uit te hangen .
Kijk, met connecties kom je nog eens ergens

THNX Marty beeb!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 19 april 2006 @ 00:32:09 #196
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37083709
Misschien een beetje overbodige vraag: maar had het echt zo veel haast om naar een ander topic geschopt te worden?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 19 april 2006 @ 09:40:45 #197
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37087722
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:32 schreef RonaldV het volgende:
Misschien een beetje overbodige vraag: maar had het echt zo veel haast om naar een ander topic geschopt te worden?
Nouja zeg! Proberen we hier de boel een beetje FOT te houden wanneer jullie er niet zijn, is het weer niet goed?

nee natuurlijk had het geen haast, er werd niet gebasht, er werden geen doodsverwensingen geplaatst en er werden geen foto's van naakte meisjes van 16 geplaatst nee. Maar het was gewoon helemaal niet op zijn plaats hier in FOT dus heb ik ff iemand erbij geroepen die de powers had om 'm dicht te gooien.

Dat zal ik voortaan ook maar laten dus.
  woensdag 19 april 2006 @ 10:37:52 #198
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37089073
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nouja zeg! Proberen we hier de boel een beetje FOT te houden wanneer jullie er niet zijn, is het weer niet goed?

nee natuurlijk had het geen haast, er werd niet gebasht, er werden geen doodsverwensingen geplaatst en er werden geen foto's van naakte meisjes van 16 geplaatst nee. Maar het was gewoon helemaal niet op zijn plaats hier in FOT dus heb ik ff iemand erbij geroepen die de powers had om 'm dicht te gooien.

Dat zal ik voortaan ook maar laten dus.
Die laatste zin had je weg kunnen laten Puckzzz. Ik ben het er wel mee eens met je mening.
Maar de Mods draaien deze week een Graveyard-shift..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 19 april 2006 @ 10:46:52 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37089357
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:37 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Die laatste zin had je weg kunnen laten Puckzzz. Ik ben het er wel mee eens met je mening.
Maar de Mods draaien deze week een Graveyard-shift..
och als je zoiets doet en je krijgt een reactie als hierboven voel ik niet zo de behoefte meer om er iets aan te doen.
Laat FOT maar lekker verslonzen....
  woensdag 19 april 2006 @ 12:24:21 #200
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37091955
Binnen vijf minuten na de melding waren jullie al in paniek op zoek naar iemand die snel snel het topic kon sluiten. Tien minuten later was ik zelf online. We houden graag zelf een beetje in de gaten wat er gebeurt in FOT zodat we kunnen zien of iets vaker voorkomt of niet. Als het topic nou uuuuuren open had gestaan was het een ander verhaal geweest natuurlijk.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:32:33 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37092164
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Binnen vijf minuten na de melding waren jullie al in paniek op zoek naar iemand die snel snel het topic kon sluiten. Tien minuten later was ik zelf online. We houden graag zelf een beetje in de gaten wat er gebeurt in FOT zodat we kunnen zien of iets vaker voorkomt of niet. Als het topic nou uuuuuren open had gestaan was het een ander verhaal geweest natuurlijk.
Tuurlijk joh! Ik was helemaal in paniek, vandaar dat ik ook zo paniekerig meepostte in het topic

ga toch lekker verder afrukken op je kleurtje, ik heb toch al gezegd dat ik me er verder niet mee zal bemoeien

deze opmerking staat volledig los van het feit dat je me een boel informatie hebt gegeven over het internet van mijn zoon, waarvoo rmijn dank. het doet het
  woensdag 19 april 2006 @ 12:35:04 #202
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37092227
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Tuurlijk joh! Ik was helemaal in paniek, vandaar dat ik ook zo paniekerig meepostte in het topic
Nou, daar leek het wel op. We zijn heel erg blij en dankbaar dat jullie het ook wat in de gaten houden als wij er toevallig niet zijn hoor.
quote:
deze opmerking staat volledig los van het feit dat je me een boel informatie hebt gegeven over het internet van mijn zoon, waarvoo rmijn dank. het doet het
Ben blij dat te horen!
pi_37092238
storm

Glas water

Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 19 april 2006 @ 12:39:08 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37092296
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:35 schreef Vliegvrager het volgende:
storm

Glas water

ja sorrie, ik heb al een vrachtwagen zout besteld bij Re

Ik wordt alleen zoooooooooooo schijtziek van die -belerende praten tegen kleutertoontjes- van de mods alhier....

maargoed, je kunt het als user toch niet goed doen tenzij je keurig in het gareel mee marcheert. Iets wat niet echt in mijn aard ligt.
pi_37092429
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ja sorrie, ik heb al een vrachtwagen zout besteld bij Re

Ik wordt alleen zoooooooooooo schijtziek van die -belerende praten tegen kleutertoontjes- van de mods alhier....

maargoed, je kunt het als user toch niet goed doen tenzij je keurig in het gareel mee marcheert. Iets wat niet echt in mijn aard ligt.
Slakken evacueerd
dag
pi_37092477
Vergeet het gareel

korte samenvatting: Ron plaatst ongelukkige opmerking, Puckzzz zere teentjes, sub op zijn beurt weer zere teentjes. Boze koppen grote woorden, maar niets aan de hand.

Allebei even de schoudertjes naar de oren brengen en 1 beweging weer loslaten plus uitademen.

Zo, klaar
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 19 april 2006 @ 12:49:16 #207
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37092534
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Vergeet het gareel

korte samenvatting: Ron plaatst ongelukkige opmerking, Puckzzz zere teentjes, sub op zijn beurt weer zere teentjes. Boze koppen grote woorden, maar niets aan de hand.

Allebei even de schoudertjes naar de oren brengen en 1 beweging weer loslaten plus uitademen.

Zo, klaar
weet je hoe dat voelt als er zo'n boom van twee meter op je tenen gaat staan en je toevallig net geen schoenen aan hebt?
  woensdag 19 april 2006 @ 12:51:21 #208
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37092589
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

weet je hoe dat voelt als er zo'n boom van twee meter op je tenen gaat staan en je toevallig net geen schoenen aan hebt?
Ik heb ook nog geen schoenen aan! Hoe lang ben jij Puckzzz?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')