wie???quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef Offy het volgende:
Eigenlijk was het een 'schiet er eens mee op!'-opmerking richting onze geliefde mod bedoeld, ik heb namelijk nog helemaal geen knopjes
Maar ik kan niet bij een FA aankloppen met 'geef mij eens knopjes'quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Dat regelen de FA's toch? modjes hebben dat recht niet.....
oooooooooooooooooow. Op die fiets.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:01 schreef Offy het volgende:
Maar ik kan niet bij een FA aankloppen met 'geef mij eens knopjes'
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
wie???
quote:
Ik heb er ook niks van mee gekregen... Dit is volgens mij een van de moeilijkste subforums of een MOD te zijn... of een userquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:39 schreef Kleintje het volgende:
*popcorn weer weglegd*
Jammer dat ik de rel heb gemist...
hallo!! de stemrondes zouden het belangrijkste in je leven moeten zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks van mee gekregen... Dit is volgens mij een van de moeilijkste subforums of een MOD te zijn... of een user![]()
Waar hebben we het over? Een onderwerp voor een wedstrijdje...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hallo!! de stemrondes zouden het belangrijkste in je leven moeten zijn![]()
Waar was jij dan, gisteravond? Huh?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hallo!! de stemrondes zouden het belangrijkste in je leven moeten zijn![]()
in bed...ik was er van overtuigd dat het verleiding werdquote:
Gerepareerdquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Werewolf het volgende:
Hele grote foto's in Macro Fotografie deel 16
Vermoedelijk uit het kijken of ze nog gevonden werdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:29 schreef Schanulleke het volgende:
Was er een proef met centrale topics![]()
Waar bestond die uit?
You got itquote:Op woensdag 5 april 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vermoedelijk uit het kijken of ze nog gevonden werden![]()
dacht dat de topics geband warenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
You got it
En de proef faalde jammerlijk.
Het idee was ook wel leuk, maar de uitvoering, met de centrale topics onderin liet ruimschoots te wensen over. De achterliggende redenering doet een beetje denken aan de trainer van RBC die belooft dat zijn club dit seizoen niet meer zal zakken op de ranglijstquote:Op woensdag 5 april 2006 00:47 schreef Subhuman het volgende:
Het idee leek zo leuk, alle centrale topics op een centraal punt waar ze makkelijk te vinden zijn en ook niet wegzakken. Helaas viel het in de praktijk behoorlijk tegen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het idee was ook wel leuk, maar de uitvoering, met de centrale topics onderin liet ruimschoots te wensen over. De achterliggende redenering doet een beetje denken aan de trainer van RBC die belooft dat zijn club dit seizoen niet meer zal zakken op de ranglijst
onderin is niet zo'n stomme plaatsquote:Op woensdag 5 april 2006 10:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar onder de sticky's wil je ze eigenlijk ook niet hebben omdat dan je gewone topics raken ondergesneeuwd. Het is dus een behoorlijk dilemma waar deze topics te plaatsen.
De onderwerpenlijst was eerst nog lannger, die hebben we al laten inkorten. En te kort wil je die ook niet hebben anders is een topic al veel te snel uit de lijst weggezakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
onderin is niet zo'n stomme plaats
alleen is de onderwerpenlijst te lang hiervoor, aangezien ze altijd buiten beeld (jah zelfs met 1600 * 1200) vallen
Vind ik op zich wel een goed idee, hoewel het op dit moment ook wel werkbaar is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef petre86 het volgende:
en zoals ze hadden/hebben met de subfora waar een subsite voor was?
een banner boven de lijst met daarin verschillende linkjes ( dan nu naar de centrale topics)?
dat een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |