Ok...jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag.quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als je je foto's verkleint tot 550 pixels heb je geen code nodig.
wat wil je dan weten? als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 april 2006 10:36 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ok...jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag.
Verwacht dan ook niet dat mensen de moeite nemen om jouw foto's te bekijken of te becommentariėren.quote:Op maandag 24 april 2006 11:15 schreef Robertje het volgende:
Ik neem de moeite niet om ze nogmaals te resizen... vandaar de linkjes. Ze mogen gewoon de foto's bekijken hoor.
Ik zit niet in een dip. Alleen had ik een vraagje. Het was niet kattig bedoeld ofzo. Alleen ben ik te lui om de foto's nog een keer te resizen. En ze weer op een server te plaatsen. Vandaar dat ik linkjes plaats.quote:Op maandag 24 april 2006 11:30 schreef HMaster-II het volgende:
Robertje,
Nu ging het de afgelopen week zo goed met jou hier...
-Eindelijk wat gefundeerde kritiek in zelfs 2 regels.![]()
-Kritiek die ook eens positief is.![]()
En nu begin je weer opstandig te doen...Weekend dipje??
![]()
Tis maar wat ik merk hoor.. niet meteen mijn gaan slaan.
![]()
Het resizen, daar heb ik ook moeite mee hoor. Om alles dubbel op de webserver te planten. Maar Dat is de consequentie ervan. Ik maak van de resizes gewoon een verkapte thumbnail. Dan kunnen de viewers ook de redelijk grotere foto zien. (800 pixels aan de langste kant van de foto)quote:Op maandag 24 april 2006 11:42 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik zit niet in een dip. Alleen had ik een vraagje. Het was niet kattig bedoeld ofzo. Alleen ben ik te lui om de foto's nog een keer te resizen. En ze weer op een server te plaatsen. Vandaar dat ik linkjes plaats.
Ik weet zelf de code niet meer..quote:Op maandag 24 april 2006 11:55 schreef Robertje het volgende:
Daarom vroeg ik ook naar die code dat je de foto's op 550 pixels kan plaatsen.
1 |
Ik denk dat Robertje gewoon dit bedoelt:quote:Op maandag 24 april 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
dr is geen tag die automatisch je fotobreedtes aanpast
Oh die...quote:Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik denk dat Robertje gewoon dit bedoelt:
[ img=550]url[/ img]
Maar daar worden je foto's echt niet mooier van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |