subcategoriseren van topics in clusters..quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja okee, maar wat is je suggestie hiervoor?
"overig"quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:27 schreef Werewolf het volgende:
@puckzzz
Voor die andere kon ik niet echt een goede subcategorienaam bedenken.
Je zou voor de grap eens kunnen zoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe kan een foto geplaatst worden? Welke website kan ik daar ook alweer voor gebruiken?
Dan is je probleem dus opgelostquote:
Uhm....ik zou eens op de site zelf lezenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:52 schreef jojomen4 het volgende:
In de FAQ bedoelde ikHoelang blijft zo'n foto staan op zo'n server? Maandje? Heb de eerste genomen (picserver).
Als je je foto's verkleint tot 550 pixels heb je geen code nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand zeggen wat voor een code ik moet gebruiken om mijn foto's in de gewenste breedte en hoogte te kunnen plaatsen??
resizen in een grafisch programma naar 550 pix breedquote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef Robertje het volgende:
Kan iemand zeggen wat voor een code ik moet gebruiken om mijn foto's in de gewenste breedte en hoogte te kunnen plaatsen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |