quote:Op maandag 3 april 2006 10:21 schreef RonaldV het volgende:
Waarin Oversight problemen heeft met een foto in de FOT-wiki
En die zie ik dus weer niet nu welquote:Op maandag 3 april 2006 10:23 schreef Oversight het volgende:
[..]
Kijk maar...
http://wiki.fok.nl/index.php/Afbeelding:Screen.JPG
quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Subhuman het volgende:
Al die andere plaatjes hebben geen ad in de bestandsnaam zitten, deze is toevallig in zo'n map terechtgekomen dus ik denk echt, zoals al eerder aangegeven, dat een adblocker de oorzaak is.
Of je zet je ZoneAlarm eens uit of zoquote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wil je mij een plezier doen en het plaatje even hier posten?
Dan zet ik hem opnieuw in de upload in een andere map....
quote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Subhuman het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Afbeelding:Fotografe2.jpg
Zie je die wel?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je zet je ZoneAlarm eens uit of zo
Omdat ik het topic graag uitnodigend wilde houden voor anderen. Het ging ernstig de verkeerde kant op. Ik heb er netjes gepost dat ik ging opschonen trouwens, en na een minuut of 5 heb ik de bezem erdoor gehaald.quote:Op maandag 3 april 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Meimaand Modellen Maand - 06-05 stoomtreinen! deel 2
Waarom is hier trouwens geschoondIk mis een aantal posts
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:36 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet gewoon zichtbaar zijn, óók voor mensen met zonealarm...
zeker nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?
Beetje omgekeerde wereld inderdaad, maar goed, alles voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 3 april 2006 10:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok! moet zich druk maken om mensen die hun firewall niet fatsoenlijk in kunnen stellen?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker niet
maar nu vraag ik me af, komt dat dan door een adblocker ofzo?
Werk jij bij de landelijke VVV of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
Voor in de agenda:
25-28 mei
Sporen naar het Verleden bij Stoomtrein van Goes- Borsele
(tevens een bezoek van een gastloc van de ZLSM
Tentoonstelling:
Foto Nationaal 2005 is te zien in:
02-03-2006 t/m 05-04-2006 ............ Epe
15-04-2006 t/m 14-05-2006 ............ Winschoten
20-05-2006 t/m 18-06-2006 ............ Nijmegen
24-06-2006 t/m 23-07-2006 ............ Limburg
nee, maar vind t altijd leuk om opzoek te gaan naar leuke dingenquote:Op maandag 3 april 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Werk jij bij de landelijke VVV of zo?
Ze zijn verwerktquote:Op maandag 3 april 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar vind t altijd leuk om opzoek te gaan naar leuke dingen
als t je lastig is moet je t zeggen hoor
De regel is bekend, en heeft een maand als sticky bovenaan gestaan. Er zit zelfs een hulpmiddelte in de FAQ. Als het je niet bevalt: prima, maar onthoud dat je hier niet hoeft te posten of lezen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef thecrook het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar sommige mensen gedragen zich hier echt als de Fok! gestapo en hebben écht overal iets over te zeiken! Je foto is te breed, je foto is te smal etc. bah bah en nog eens bah!
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De regel is bekend, en heeft een maand als sticky bovenaan gestaan. Er zit zelfs een hulpmiddelte in de FAQ. Als het je niet bevalt: prima, maar onthoud dat je hier niet hoeft te posten of lezen.
als je echt wat wilt leren om je foto's te verbeteren, waarom post je ze dan niet in het topic speciaal daarvoor?quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef thecrook het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!![]()
Ik heb welgeteld één(!) foto geplaatst die te breed was en dat is meteen rechtgezet door een mod. Jouw post bevestigd wel wat ik al dacht: op één of andere manier zit het het fotoforum vol met ubermenschen die het allemaal zo goed (denken) te weten! Ik ben weg uit jullie zielige fotopeupeltopic hoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je echt wat wilt leren om je foto's te verbeteren, waarom post je ze dan niet in het topic speciaal daarvoor?
ons plezier word overigens ook ontnomen door eigewijze mensen zoals jij die zich niet aan de max 550 pix houden aangezien er genoeg mensen zijn die nog internetten via een telefoonlijn
Ik ben blij dat je het leuk vindt om te posten. Houden zo!quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef thecrook het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat ik het leuk vind om mijn (amateur)foto's te plaatsen en eventueel ook nog wat leer van de commentaren die geleverd worden. Maar enkele individuen maken zich meer zorgen om de breedte van de foto of dat het wel of niet een snapshot is dan om de kwaliteit daarvan en ontnemen daarmee mijn plezier om in dit topic te posten. Hartelijk dank hiervoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |