waar blijft ie dan??quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
beloofd is beloofd btw
veel 5 of zo?quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef lipje het volgende:
hoeveel delen heb ik al gemist vandaag?
helemaal mooi in combi met een apachequote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef ook_gek het volgende:
leuk bakje
quote:
Damn stelletje theemutsenquote:
Playboy TV Big Dick Racequote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
rtl7 big foot race
hoest met jensma? In Sint Anna was afeglopen nacht een grote brand btw, bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd hebquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
t moet ook niet veel gekker wordenusers die richting crew lekken toestanden hiero
Vandaag ion schiedorp naar wat autowinkeltjes geweest. (Dat ze daar koopzondag hebbenquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoest met jensma? In Sint Anna was afeglopen nacht een grote brand btw, bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
foto's gemakatquote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Vandaag ion schiedorp naar wat autowinkeltjes geweest. (Dat ze daar koopzondag hebben)
Leuke MR2 gezien, een Renault Alpine (ik gok een A610) een verkleurde ambulancechevrolet en een walsAllen te kaap, tezamen met vele andere autotjes
Tijd vinden (komende weekeinden zijn bezet). Ik moet eigenlijk vrij snel een auto of een betere lift hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoest met jensma? In Sint Anna was afeglopen nacht een grote brand btw, bij het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb
quote:
Jensmaquote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Tijd vinden (komende weekeinden zijn bezet). Ik moet eigenlijk vrij snel een auto of een betere lift hebben
Dus als ik de tijd heb ga ik naar Jansma (op een zaterdag) Zag ook een paar te koop staan in Twente/Drente, dus beter te doen vanaf mijn ouders.
Nou t is meer de 3 uur treinreis Met een auto kan je er veeeeeeeeeel sneller zijnquote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jensma
En als je t niet in 1 dag wilt doen, we hebben een logeerkamer.
ik was al afgewezenquote:
nieuwe gsm zal er eentje hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AL-TIJD een fototoestel bij je hebben
mwag, die reis valt best mee hoor... heb m ook vaak zat gemaaktquote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef lipje het volgende:
[..]
Nou t is meer de 3 uur treinreis Met een auto kan je er veeeeeeeeeel sneller zijn
Neuh, dat zou ik nooit insinuerenquote:Op zondag 2 april 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was al afgewezen
en de brand is ontstaan door kortsluiting in een koelmotor, voor je dingen gaat insinueren
extreem slecht baanonderhoud?quote:Op zondag 2 april 2006 23:53 schreef lipje het volgende:
Jongen in kart overlijdt na botsing met boom
damn, hoe kom je met een INDOORkart tegen een boom aan?
quote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
Nah, ik ga nog ff tv loeren en dan tukken
spermanquote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
mollen onder het complex?quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beplanting in het midden van de indoor minirotonde?
ik ookquote:Op zondag 2 april 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
neu arbeidersritme opbouwenquote:
Ik las lijpoquote:
Fwnk had er ook een handje van, je grote voorbeeld?quote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Dit zijn wel heel erge M5 praktijken
Trusten (nu echt ja)
dat iemand zich zo druk kan maken om een stokkiequote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
F4T4L_3RR0R mag een week uit GC blijven. Hij bleef doorgaan met doodverwensen na een waarschuwing.
Kanker op kanker hippie.quote:Op maandag 3 april 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mark, neuken?
jaquote:Op maandag 3 april 2006 00:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik deed je na
Zal ik je nog eens nadoen?
Hugster, snel naaktfoto's van jezelf posten nuquote:Op maandag 3 april 2006 00:11 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik deed je na
Zal ik je nog eens nadoen?
Hahahaquote:Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hugster, snel naaktfoto's van jezelf posten nu
gemiste kansquote:Op maandag 3 april 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hugster, snel naaktfoto's van jezelf posten nu
*lostquote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
En ja ik ben sacho en ben me aan het uit leven.
Doe eens normaal, dankjewel.quote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
-weg dan-
als of ik naar jou ga luisterenquote:
Ik heb tenminste vrienden, dankjewel.quote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet jij niet op je PS2 spelen met je vrienden![]()
beter ga je op bedquote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als of ik naar jou ga luisteren![]()
Wat is het euvel, ook_gek?quote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als of ik naar jou ga luisteren![]()
Hij kreeg vast niet genoeg aandacht op internetquote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat is het euvel, ook_gek?
kutdag?
Altijd eerst de keerzijde horen ... ook_gek barst niet zomaar zo los, lijkt mequote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij kreeg vast niet genoeg aandacht op internet
Losbarsten, oké. Maar iemand neerhalen is niet oké.quote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Altijd eerst de keerzijde horen ... ook_gek barst niet zomaar zo los, lijkt me
Ik weet wel zeker dat zowel Alex als Sandra voorbij het punt zijn dat ze daardoor neergehaald kunnen worden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Losbarsten, oké. Maar iemand neerhalen is niet oké.
We weten wie het postquote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat zowel Alex als Sandra voorbij het punt zijn dat ze daardoor neergehaald kunnen worden.
als me nou iets niet intereseert is dat het welquote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar je zet jezelf alleen maar voor lul.
ik ben blij dat je mijn prive leven kent. Echter sla je de plank mega misquote:
vind je het erg als ik zeg dat ik niet naar je luister. Niet dat ik iets tegen je heb hoor.quote:
Laat dat nou net het probleem zijnquote:
Ja nee dat is het. Shit he je hebt me doorquote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hij kreeg vast niet genoeg aandacht op internet
Graag dan wat genuanceerder, please. Al is het voor de goede sfeerquote:Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
heb mijn post over alexxxxx en zijn vriendin aangepast overgens.
En nergens voor nodig googolplexian
dat waardeer ikquote:Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
heb mijn post over alexxxxx en zijn vriendin aangepast overgens.
En nergens voor nodig googolplexian
ja ga nou niet opeens slijmen gekquote:
ohquote:
MSNquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
MSNwalter aap wacha punt nl
effe een gesprek mano a mano (geen preek maar ik wil echt effe kennismaken nu)
gewoonquote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]waarom dat opeens
![]()
Die Oh had niks te betekenen hoor. Was meer voor mijn postopkrik gebeuren![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
5. 267 Alexxxxx
9. 193 Sjoem
11. 187 Hugster
18. 163 Googolplexian
25. 130 BaraCuda
28. 123 hermandeperman
32. 118 BoJo
77. 69 M5
87. 63 ook_gek
109. 55 jozef444
112. 54 Fugie
134. 48 PeuRac
213. 34 Klonk
Welke van de twee?quote:Op maandag 3 april 2006 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat wel heel gelijk op met je grote vriend he?
Naar school wel.quote:Op maandag 3 april 2006 01:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
moet je zo niet werken ofzo dan?
Ik heb een eigen bedrijf en werk thuis, hequote:Op maandag 3 april 2006 01:54 schreef Sjoem het volgende:
En jij dan?
lucky bastardquote:Op maandag 3 april 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf en werk thuis, he
GO ALEX!quote:Op maandag 3 april 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben er ook nog.. moet voor 2 uur nog 3 toastjes opeten
opquote:Op maandag 3 april 2006 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
GO ALEX!
GO ALEX!
GO ALEX!
*zet 10 ¤ op de langharige mod
Sjoem, wijffie .. het spijt mij je te moeten berichen dat ik nu ook maar een horizontaal ga.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 02:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sjoem, wijffie .. het spijt mij je te moeten berichen dat ik nu ook maar een horizontaal ga.
Niet dat ik denk dat je daar wakker van gaat liggen hoorje bent tenslotte al getrouwd
goed topic muukquote:Op maandag 3 april 2006 08:18 schreef Mukie het volgende:
Kids today... Generatiekloof al binnen de 10j?
Hoe denken jullie hierover?
Maar echt, die kinderen... Als die gaan werken, bij 'n echt bedrijf, dus niet de Mcdonalds... gaan ze serioeso problemen krijgen met klanten en dat soort dingen man.quote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef BoJo het volgende:
Ik zat ook op een middelbare school met 80-90% allochtonen, toen ik daarna naar de HBO ging moest ik echt wennen aan het taal gebruik.![]()
Ik had allemaal Surinamers en Hindoestanen als matties op scorro![]()
of de zakenwereld gaat veranderenquote:Op maandag 3 april 2006 10:06 schreef t0n het volgende:
[..]
Maar echt, die kinderen... Als die gaan werken, bij 'n echt bedrijf, dus niet de Mcdonalds... gaan ze serioeso problemen krijgen met klanten en dat soort dingen man.
Lucky bastardquote:Op maandag 3 april 2006 10:15 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
![]()
M'n pa staat hier met 2 minuten met een AM DB9![]()
geeft ie zijn geld eindelijk nuttig uitquote:Op maandag 3 april 2006 10:15 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
![]()
M'n pa staat hier met 2 minuten met een AM DB9![]()
Neequote:Op maandag 3 april 2006 10:39 schreef t0n het volgende:
ik wil wel eens een foto zien van je, kan ik zien of je signature klopt.
Ahhh, mag ik hem hebben?quote:Op maandag 3 april 2006 10:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook nog 2 filmpjes gemaakt met het fototoestel maar het geluid is 1 dikke ruis
geilquote:Op maandag 3 april 2006 10:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook nog 2 filmpjes gemaakt met het fototoestel maar het geluid is 1 dikke ruis
quote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef Hugster het volgende:
ja het was vette shit
Er zit zo'n ontzettende rauwe roffel in dat ding
Met revven hier voor de deur liet hij ook nog een paar dikke klappen bij gas los
En met rijden heb je gewoon wheelspin als je bij 90km/h optrekt en inhaalt![]()
230 nog even aangetipt hier op een polderweg
Volgens mij heeft deze wagen wel te maken met de poedersuiker transport businessquote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nu de vraag natuurlijk waar haalt je pa die bak met spaanse platen vandaan dan?![]()
ik vind dat daar wat aan gedaan moet wrodenquote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze wagen wel te maken met de poedersuiker transport business
Hij was ook in een nog slechtere staat dan onze V70![]()
Een zooi vanbinnen, butsen uit het dashboard, schades en rondom. De eigenaar is er niet zuinig op![]()
Zeker lekker wakker worden jaquote:Op maandag 3 april 2006 10:57 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
dat is mooi wakker worden met die AMzelf ook nog stukje gereden?
![]()
en googol: wat zei jij vlak voor de eerste gp toch tegen me over de honda motoren dit jaar?die zouden niet meer ploffen enzo
![]()
nou, vond het gisteren anders weer een dikke tien waard![]()
![]()
Ja je zou zeggen, geef dat ding dan aan mijquote:Op maandag 3 april 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind dat daar wat aan gedaan moet wroden![]()
dieren verwaarlozen is uit den boze en worden ze van je afgepakt, maar auto's verwaarlozen is geen probleem![]()
afpakken die wagens![]()
ik zeg: voor die wagen liggen en jezelf eraan vastketenen!quote:Op maandag 3 april 2006 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen, geef dat ding dan aan mij![]()
En dan paas je hem zo naar mij.quote:Op maandag 3 april 2006 11:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja je zou zeggen, geef dat ding dan aan mij![]()
quote:
Lulquote:Op maandag 3 april 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
eerst naar mij, dan zal ik die deuken eruit beuken, poetsen en dat ding vervolgens om een boom vouwen![]()
http://5gtt.com/f1/punten.phpquote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef vlad het volgende:
waar kan ik eigenlijk dat puntenuitrekenapparaatje vinden voor de managaer?
geen idquote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef vlad het volgende:
waar kan ik eigenlijk dat puntenuitrekenapparaatje vinden voor de managaer?
bedanktquote:Op maandag 3 april 2006 11:16 schreef M5 het volgende:
[..]
http://5gtt.com/f1/punten.php
en volgens mij klopt het nog steeds niet
De puntentelling van Fok zegt dat wanneer een coureur een tijdstraf krijgt hij 5 punten aftrek krijgt, en dat is bij Speed in die calculator nog niet mee gerekend.quote:
ik heb alleen toppers in mijn teamquote:Op maandag 3 april 2006 11:19 schreef M5 het volgende:
[..]
De puntentelling van Fok zegt dat wanneer een coureur een tijdstraf krijgt hij 5 punten aftrek krijgt, en dat is bij Speed in die calculator nog niet mee gerekend.
rosberg en speed. maar wel een bmw chassis en dat was dik punten scoren deze racequote:Op maandag 3 april 2006 11:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb alleen toppers in mijn team![]()
sato en ide![]()
![]()
ik heb bmw-sauber chassis geloof ik met ferrari red bull motorquote:Op maandag 3 april 2006 11:21 schreef M5 het volgende:
[..]
rosberg en speed. maar wel een bmw chassis en dat was dik punten scoren deze race![]()
Bmw chassis met Torro Rosso Cosworthje en rosberg (wat een topperquote:Op maandag 3 april 2006 11:25 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb bmw-sauber chassis geloof ik met ferrari red bull motoren twee top rijders op bridgstones
![]()
idd best vaagquote:Op maandag 3 april 2006 09:00 schreef t0n het volgende:
Nou ik weet niet of 't iets toevoegd aan je vraag... maar jezus... ik heb me zaterdag toch wat meegemaakt.
Me neefje is 16 geworden, en woont in Hoofddorp... Floriande is de buurt. Hij had altijd al zo'n msn naam van 'Floriande Streets Thugs 4 Life'. ik moest er altijd om lachen... totdat ik daar zaterdag was... fukkin tuig.
Echt, 50ct liep er ook rond.. zelfde Fubu-pak en Starter petjes... bling bling oorbellen en allemaal praten ze over de 'skootoe, wierie en patta's.'... heb me eigen de tiefus gelachen.
Ging ik beetje kutten met me neefje, dus geef em 'n beuk... staan er 3 van die marrokaantjes voor me.. 'ey, wut zit je an Jr man?' (Jeffrey heet hij... waarom nou JR?) ... ik wtf ? Ik heb ze vriendelijk doch dringend verzocht om even twee keer na te denken waar ze mee bezig zijn.... Zo niet, zouden ze stuk voor stuk tandjes tuffen... tering tuig...
voor de rest was 't gezellig.
Delen?quote:
alleen de nieuwste, maar maatjes van me hebben die hele shitzooiquote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Welke cd's heb jij?
(en je weet dat het aan is als we staan voor je kanis)
Ik heb er drie ... Brandstof, Vloeistof en Spuugdingen Op De Micquote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
alleen de nieuwste, maar maatjes van me hebben die hele shitzooiDus ik heb het vaak genoeg gehoord
quote:Op maandag 3 april 2006 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Checklist Luchtalarm
1. Ga direct naar binnen.
2. Sluit alle ramen en deuren.
3. Zet radio of TV op lokale zender.
quote:Op maandag 3 april 2006 12:28 schreef BoJo het volgende:
m'n collega en ik zitten propjes naar elkaar te gooien hier![]()
doe ik ... eerst telefoon, weblogquote:Op maandag 3 april 2006 13:19 schreef Fugie het volgende:
maak ftp dan, dan pleur ik daar eigen wereld wel ff op
En bedanktquote:
msn maar als je ut voor mekaar hebquote:Op maandag 3 april 2006 13:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
doe ik ... eerst telefoon, weblog
Ah, mijn internet deed het niet. Nu weer welquote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, maar
[..]
klonk alsof je ergens klaar mee was.
goed om te horenquote:Op maandag 3 april 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ah, mijn internet deed het niet. Nu weer wel
denk je?quote:Op maandag 3 april 2006 13:33 schreef Fugie het volgende:
porsche 931
porsche 924 turbo met left hand drive
Forum Opties | |
---|---|