Dat gaan we doenquote:Op zondag 2 april 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
nu we het toch over drank hebben en niet meer thuis komen.
Stel ik een uber zuip meet voor. Je gaat pas weg als je longen op straat liggen en je niet meer in staat bent om te kruipen![]()
just playinquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
@Fugie:alsof ik een ban zou aanvragen voor iets in de SC
ik ben geheelonthouderquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
Een beetje PTA mod zou zuipen achter het stuur ook afkeuren![]()
quote:laat die bezopen kutkneuzen zich maar lekker doodzuipen.
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
Een beetje PTA mod zou zuipen achter het stuur ook afkeuren![]()
lijkt me een strak planquote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gaan we doen
Maar voor die longen op straat heb ik geen alcohol nodig
En.... mooie OP
mooi kan ik met je mee rijdenquote:
Ja gewoon weg nietquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....
dreamteamquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De ene mod is z'n rijbewijs kwijtgeraakt wegens circuit-praktijken en wordt wel eens uit de club getrapt wegens knokken, en de ander is een linkse hippie zonder rijbewijs met een hekel aan alcohol....
Waarom niet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
Ik kan morgen niet met je mee naar school Katie
Ik zuip graagquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben geheelonthouder![]()
en als ik mezlef even mag quoten:
[..]
quote:Liever een rijk leven en een rotte lever dan een rijke lever en een rotleven.
mooi gesproken herman, dat zou iemand moeten quoten in zijn sigquote:Op zondag 2 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het maar 2 straten zijn kun je ook op de fiets gaanquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
mooi gesproken herman, dat zou iemand moeten quoten in zijn sig
en met alcohol achter het stuur is ook fout, maarja die 2 straten door niemandsland op zondagmiddag
Mén, dat is een prima MSN-naamquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zuip graag
en als ik effe een nieuwe quote mag plaatsen:
[..]
ja hoe ist, het regende keihard vanochtend. Alsof ik dan zin heb om te fietsenquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als het maar 2 straten zijn kun je ook op de fiets gaan
Collega ging laatst bezopen even sigaretten halen 1 straat verderquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
mooi gesproken herman, dat zou iemand moeten quoten in zijn sig
en met alcohol achter het stuur is ook fout, maarja die 2 straten door niemandsland op zondagmiddag
ik zeg eerst ergens flink eten met ze allen. Dan naar een goeie club toe om helemaal los te gaan op de muziek en met de drank. En dan bij herm eindigen in de garage van zijn pa om daar door te zuipen en ook oom maar slapen of zo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Hugster het volgende:
Mark, wel een mooi plannetje
En Fugie, hoe vond je het?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef Hugster het volgende:
Mark, wel een mooi plannetje
En Fugie, hoe vond je het?
ik prefereer 'Anoniempje'quote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mén, dat is een prima MSN-naam
achja leven is ook maar saai zonder risico'squote:Op zondag 2 april 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Collega ging laatst bezopen even sigaretten halen 1 straat verder
Nu is hij z'n rijbewijs een maand kwijt![]()
Ik zie vaker anoniempje verschijnen dan Alex en/of Sandra eigenlijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik prefereer 'Anoniempje'
of als ik niet lek Alex en/of Sandra
Okéquote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga nog een poging wagen om te leren
sounds like een ook_gek feestjequote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Sjoem het volgende:
Een vriend van mij zit bij het leger. En die hadden laatst een avondje de kroeg in.
En ze gingen met 4 auto's (waarvan mijn vriend ook reed).
En de 3 andere gingen ook bezopen terug. En die zijn als het goed is nu hun baan kwijt, want die zijn ook aangehouden. Of ze krijgen een hele hoge sanctie van hun grote baas
Eigen schuld, dikke bult. Oh en de mensen die bij die mensen zijn ingestapt krijgen ook straf, want dat hadden ze niet mogen doen.
Én 1 meidje is opgehaald met een ambulance want die kregen ze al niet mee naar de basis.
Leuk daar èh... Vriend van mij zit ook in het leger en verteld ook wel eens over zulke praktijken ja....quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Sjoem het volgende:
Een vriend van mij zit bij het leger. En die hadden laatst een avondje de kroeg in.
En de 3 andere gingen ook bezopen terug. En die zijn als het goed is nu hun baan kwijt, want die zijn ook aangehouden. Of ze krijgen een hele hoge sanctie van hun grote baas
Eigen schuld, dikke bult. Oh en de mensen die bij die mensen zijn ingestapt krijgen ook straf, want dat hadden ze niet mogen doen.
Én 1 meidje is opgehaald met een ambulance want die kregen ze al niet mee naar de basis.
beetje langquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mén, dat is een prima MSN-naam
Mja dat je jezelf dood zou rijden prima, en het zal best een rustig stuk zijn.quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja leven is ook maar saai zonder risico's
Ach ja, het is ook niet normaal.quote:Op zondag 2 april 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk daar èh... Vriend van mij zit ook in het leger en verteld ook wel eens over zulke praktijken ja....
quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
beejte gaar dagje erna maar dat is altijd na van die feesten
als ik goed gezopen heb ben ik niet eens meer in staat een auto te starten laat staan rijdenquote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Sjoem het volgende:
eigenlijk 3 kruisjes op je avater lijmenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
zojuist de 30e kloon aan het PTA kloon lijstje toegevoegd
als ik verstandig rustig aan doe op het eind met drank valt het wle mee, ben ik alleen mega brak. Als ik blijf doortanken dan is het echt einde verhaal de volgende dagquote:
tijdens de wintersport hebben we ook zo iets gehad.quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Sjoem het volgende:
Ik had laatst bijna iemand onder mijn auto
Ik sloeg af en ineens zie ik een man met een hond voor mijn auto. Die had ook even geen lamp of iets bij zichIk schrok me dood
En 't uniform wat respect af schijnt te dwingenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook niet normaal.
Het zijn vast van die jongens die bij het leger gaan vanwege het vele mogen en doen.
hilarische mensen eh, die oosterijkersquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tijdens de wintersport hebben we ook zo iets gehad.
Rijden we richting ons huis ergens hoog heel hoog op een berk. Dus wij een slinger de slang weg in het pikke donker naar boven rijden. Scheppen we bijna een groot zwart paard. Een man was dat beest aan het uitlaten of zo. MIDDEN OP DE WEG![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Sjoem het volgende:
Ik sloeg af en ineens zie ik een man met een hond voor mijn auto. Die had ook even geen lamp of iets bij zichIk schrok me dood
Hier in de polder fiets ook zo'n aap in het donker zonder licht naar zijn werkquote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Sjoem het volgende:
Ja, want jij rijdt hem dood.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier in de polder fiets ook zo'n aap in het donker zonder licht naar zijn werk![]()
ben me al meerdere keren lam geschrokken door die lul...
Als ik hem doodrij heb ik het gedaan natuurlijk![]()
Uniforumquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En 't uniform wat respect af schijnt te dwingen
quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eigenlijk 3 kruisjes op je avater lijmen
9 van de 10X ben ik nog aardig dronken op mijn werk als ik op dinsdag ben gaan stappenquote:Op zondag 2 april 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik verstandig rustig aan doe op het eind met drank valt het wle mee, ben ik alleen mega brak. Als ik blijf doortanken dan is het echt einde verhaal de volgende dagHeb weleens gehad dat ik met een nog dronken kop weer wakker was en naar de voetbal moest
Dat was echt te kansloos
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn wel even schrikmomenten ja. Ik had het gisteren ook met een fietser zonder licht / reflectoren
Daar ben ik er ook 1 vanquote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.
Vervelend
Dat is het in Voorburg toch 365 dagen per jaar?quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Googolplexian het volgende:
eh ... is het nationale neger dag, ofzo?
Ik kreeg laatst weer een boete voor het ontbreken van verliching.quote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.
Vervelend
quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Had afgelopen maandag ook bijna een fazant geschept
ik heb zaterdag een duif kapot geredenquote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Had afgelopen maandag ook bijna een fazant geschept
ja van die natnek AHURA.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
die 929 was toch van een fokker?
Jammer dat Mazda nu alleen nog maar zulke gedrochten uitkotst terwijl ze vroeger zulke mooie maakten.
Vroeger was alles beter
FOEI HUGSTER! FOEI FOEI!quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst weer een boete voor het ontbreken van verliching.
Echt teringlijers die wouten, hebben ze niets beters te doen ofzo
Heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is het in Voorburg toch 365 dagen per jaar?
Dan zal ik je nog eens iets vertellen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een duif kapot geredenIk had geen zin om te stoppen en dat beest bleef zitten, toen voelde ik een hobbeltje en wastie plat
ik ben 1x in afgelopen 10 jaar aangehouden voor feitsen zonder licht, toen moest ik ook blazenquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mannen met een beetje spierballen en een knap hoofd in een strak shirt met een doggytag erboven.quote:
Ahhhh, arm jong!quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
nou ik ben al genoeg gesftraft hoor
¤25
Hoeren zijn het inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan zal ik je nog eens iets vertellen.
Mijn kat had gisteren een grote dikke duif in de gang achter gelaten
Ik heb het beest de hele dag genegeerd
ja als ze je aanhouden op de fiets dronken en wel kunnen ze ook je rijbewijs innemen toch of zo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben 1x in afgelopen 10 jaar aangehouden voor feitsen zonder licht, toen moest ik ook blazenen ik mocht gewoon doorlopen maar ik was vrij kachel dus ik heb best geluk gehad
Onze kat is een jaar of wat geleden ook platgereden ja, en de hond ook btwquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat zijn echt vage beesten.
Ik heb trouwens alweer 2 katten langs de weg zien liggen
Voor eentje heb ik de politie maar opgebeld
En de ander.. nóg niet. Ik had wel verwacht dat ie al was opgehaald, maar hij lag er straks nog.
En ook nog helemaal netjes. De rode had alleen wat bloed aan het hoofd. En de zwart/witte weet ik niet, maar van veraf lag ie er netjes bij..
Ga je je PTA-echtgenoot nou afleren hard te rijden?quote:
ja want dat mag ook helemala niet op de fiets, drinken enzoquote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja als ze je aanhouden op de fiets dronken en wel kunnen ze ook je rijbewijs innemen toch of zo.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Mannen met een beetje spierballen en een knap hoofd in een strak shirt met een doggytag erboven.![]()
Mijn kat peuzelt hem op hoorquote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het gaat ze ook alleen maar om het spelen eh
Paar tikken er tegenaan, maar als hij dan niet meer beweegt is het niet leuk meer![]()
Huh?quote:Op zondag 2 april 2006 21:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga je je PTA-echtgenoot nou afleren hard te rijden?
Wat blijft er voor 'm over dan?
HUGO PAS OP JONGEN, HET GAAT NU AL DE MIST INquote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh?
Nee, hij mag niet zonder licht rijden.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeren zijn het inderdaad![]()
![]()
paar weken geleden nog aangehouden omdat ik "op een eenrichtings-fietspad tegen de richting in fietste"
Hoe verzin je het eh
quote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze kat is een jaar of wat geleden ook platgereden ja, en de hond ook btw![]()
Mond dichtquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HUGO PAS OP JONGEN, HET GAAT NU AL DE MIST IN
't bleef bij mij bij een waarschuwingquote:Op zondag 2 april 2006 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat meen je niet
![]()
ik ben aangehouden op de boulevard wegens te hard rijden. Toen ik vroeg van kan dat dan? Ja dat kan. Maar ik houd u ook tevens aan wegens het feit dat u aan gevaarlijk rijgedragt doet.
OH wat dan?
U rijd veel tegen het verheer in. U gebruikt de auto's om te slalommen om maar niet te spreken over het feit dat u auto;s van de weg rijd.
oh toen had u mij al in de gaten dus......
koste? 60 euro wegens gevaarlijk rijgedrag![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 22:02 schreef ook_gek het volgende:
Hugster zit onder de plak.
We moeten hem redden![]()
jij... jij... OEH jij stommert!quote:
Zet je zinnen volledig op Hugo danquote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gebrek, want ik heb er geen
Dat mocht toch niet?quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zet je zinnen volledig op Hugo dan
uhuhquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft er de kracht niet meer voor
Ik had het over Hugoquote:Op zondag 2 april 2006 22:08 schreef jozef444 het volgende:
[..]
uhuh
en wat lees ik nu Sjoem valt op de standaard man ?
quote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek wilt peu en bo wel eens helemaal los zien gaan in een disco![]()
En jij vast niet op de standaard vrouw?quote:Op zondag 2 april 2006 22:08 schreef jozef444 het volgende:
[..]
uhuh
en wat lees ik nu Sjoem valt op de standaard man ?
Ook_gek wou zijn hugootje terugquote:Op zondag 2 april 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was een waarschuwing aan Hugo's adres, da's al
politiek correct antwoord:quote:
huggiequote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Hey, ik kan nu niet eerst 20 berichten gaan quoten en beantwoorden eh
Als het maar tieten heeft zekerquote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef jozef444 het volgende:
[..]
politiek correct antwoord:
Geen een vrouw is dezelfdedus er kan geen standaard zijn
Oké, dan zal ik hem wel negerenquote:Op zondag 2 april 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook_gek is dan ook erg bezitterig en heeft verlatingsangst.
Daar doe je niets aan
Fugie ga me niet vertellen dat jij naar worstelen kijktquote:
ik heb nooit wat gezegt tochquote:
nee het is geen worstelenquote:Op zondag 2 april 2006 22:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Fugie ga me niet vertellen dat jij naar worstelen kijkt![]()
pro wrestling danquote:
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij... jij... OEH jij stommert!
Geef mijn hugstertje terug
Maar je was het toch wel met me eens? Toch?quote:Op zondag 2 april 2006 22:16 schreef Hugster het volgende:
En zo makkelijk ben ik niet te beteugelen hoor![]()
oh datquote:
En hoe oud is ie dan wel niet?quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan blijft er helemaal niemand meer over die op hem let
Hugster, oogjes dicht!quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat staat hij er lekker gemakkelijk bij ooklekker onstpannen enzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch wegquote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar je was het toch wel met me eens? Toch?
liefde maakt blind dus wij letten nu extra goed op hemquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dan kan ie makkelijk op zichzelf passen
Ik vergeef het jequote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch weg
quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hugster, oogjes dicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niet voorstellen wat er aan zo'n gast is, maar goed![]()
10x beterquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen zin om tna te kijkenwwe volg ik nu al paar jaar dus daar blijf ik lekker bij.
Het ging over jouquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
liefde maakt blind dus wij letten nu extra goed op hem
soms ben je ook te lui om het te fixxen en fiets je al 10 jaar zonder lichtquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch weg
Voor 1 keertje is het wel leukquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen wat er aan zo'n gast is, maar goed
Ook weer waarquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dan kan ie makkelijk op zichzelf passen
OHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Ik heb het ook wel eens gedaan![]()
quote:
maar ik vind de persoonlijkheden bij wwe wel okquote:
Niemand!quote:Op zondag 2 april 2006 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]wie wilt er niet meer op mij letten dan
![]()
ik ben verlorenquote:
zit nu net de HOF van Bret te kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik vind de persoonlijkheden bij wwe wel okIk kijk altijd raw en smackdown, heat enzo laat ik lekker doen
Morgen WM22
Herkenbaarquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
soms ben je ook te lui om het te fixxen en fiets je al 10 jaar zonder licht
geen id waar jullie t over hebben, zoiets zou ik nooit doenquote:
optiefe, ga je kankerzusje lastig vallen gekquote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
herm hugie willen jullie op mij letten. Anders is het snel einde verhaal met mij![]()
mja gevalletje, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, eddie, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, Bretquote:
i know het zuigt ook want dan zie iedereen tof doen, maar dat klopt niet met de verhalen in de shows enzoquote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mja gevalletje, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, eddie, weinig boeiends, weinig boeiends, weinig boeiends, Bret
The End
die is niet in de buurtquote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
optiefe, ga je kankerzusje lastig vallen gek![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Googolplexian het volgende:
yup ... het is nationale negerdag
ik = weg
Heb je geen mammie?quote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
herm hugie willen jullie op mij letten. Anders is het snel einde verhaal met mij![]()
Tuurlijk jochiequote:Op zondag 2 april 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
Die ligt dood ziek op bedquote:
it's a soap for guy'squote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
i know het zuigt ook want dan zie iedereen tof doen, maar dat klopt niet met de verhalen in de shows enzo![]()
wat nog minder leuk is. Is het feit dat ik nu mijn muziek niet hard kan aan zettenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat nog minder leuk is. Is het feit dat ik nu mijn muziek niet hard kan aan zetten
En mijn moeder overleefd het wel. Ze is namelijk een super mama![]()
als mijn ma ziek is gaat alles hier ook fout trouwens, ik ben te lui om ook maar iest te doen en mijn broertjes hebben nooit zin dus gebeurd er ook nietsquote:
gewoon een koptelefoon op, kun je nog steeds je trommelvliezen kietelenquote:Op zondag 2 april 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat nog minder leuk is. Is het feit dat ik nu mijn muziek niet hard kan aan zetten
Da's aardig zegquote:Op zondag 2 april 2006 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
als mijn ma ziek is gaat alles hier ook fout trouwens, ik ben te lui om ook maar iest te doen en mijn broertjes hebben nooit zin dus gebeurd er ook nietsAls mijn ma dan weer bter is kan ze gelijk heel het huishouden weer gaan fixxen
Heb je ook gedronken?quote:Op zondag 2 april 2006 22:36 schreef M5 het volgende:
stoor je niet aan mij hoor, geval vooral veder met posten
wie is u meneerquote:Op zondag 2 april 2006 22:36 schreef M5 het volgende:
stoor je niet aan mij hoor, geval vooral veder met posten
nee. ben harstikke nuchter. ik drink de laatste tijd errug weinig. heb al in maanden geen bier meer gekocht. af en toe wat wijn (soms veel wijn)..quote:
Geef dat arme mensje maar de schuldquote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja zij heeft me zo opgevoed, kan ik nix aan doen
oeeh mystery manquote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef M5 het volgende:
[..]
dat zeg ik net, dat moet je niet doenen wie ik ben blijft geheim
en haar nog de schuld geven ook dat je lui bent. das een mooiequote:Op zondag 2 april 2006 22:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja zij heeft me zo opgevoed, kan ik nix aan doen
quote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Heerlijk rust.
was het niet zo dat ik de volgende SC al klaar heb staan...
Dan moeten we even doorpostenquote:Op zondag 2 april 2006 22:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Heerlijk rust.
was het niet zo dat ik de volgende SC al klaar heb staan...
Dus als we gewoon ff flink door posten, is dat ook zo voorbij.quote:
Nou, verzin eens een onderwerpquote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als we gewoon ff flink door posten, is dat ook zo voorbij.
Anders klik ik ehm weg hoor, dan ga ik wel slapen![]()
jha he.quote:
Het is gewoon een auto OP. Dus doe je best.quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, ik tief die kut OP toch direct op slot di eje nu klara hebt staan
Dat doe jij nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, ik tief die kut OP toch direct op slot di eje nu klara hebt staan
quote:Op zondag 2 april 2006 22:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is gewoon een auto OP. Dus doe je best.
zo lang je haar maar bij je houd vind ik het prima!quote:
een vis doet blupquote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap...... hap......
ik welquote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om dat nu naar binnen te proppen![]()
mwah. dat was niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
iemand al door op welk woordje ik geGoogle image searched heb?![]()
Porno?quote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
bo kennende is die gok niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 april 2006 22:55 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
jij kent mij heul nietquote:Op zondag 2 april 2006 22:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
bo kennende is die gok niet zo moeilijk
Katjes..quote:
en aan ons denk je maar niet dat je ons daar ook mee hebt ?quote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu ga ik nog ff door alleen om jou te pesten
zeggen dat je weg bent = ban van SC ofzo?quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef M5 het volgende:
volgens mij kan Alex5 er niet tegen als je doorpost terwijl je hebt gezegt dat je weg was
geen idee.quote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zeggen dat je weg bent = ban van SC ofzo?
zoietsquote:Op zondag 2 april 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zeggen dat je weg bent = ban van SC ofzo?
pass mij die etiquette ook eensquote:Op zondag 2 april 2006 23:11 schreef Googolplexian het volgende:
* Googol checkt PTA SC Etiquette Richtlijnen en corrigeert snel
terug
ah. hoe jammerquote:Op zondag 2 april 2006 23:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Na deze actie issie logischerwijs meteen in de shredder gegaan.
sinds SL wel, ja. Mooie is dat je je verdiende geld daar weer kunt omwisselen naar dollars ... leuke plek voor een designer / 3D modellerquote:
Living on the edgequote:Op zondag 2 april 2006 23:13 schreef M5 het volgende:
[..]
ah. hoe jammer
dan maar zonder etiquette door posten en alle huisregels overtreden
quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sinds SL wel, ja. Mooie is dat je je verdiende geld daar weer kunt omwisselen naar dollars ... leuke plek voor een designer / 3D modeller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |