Hugster, oogjes dicht!quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat staat hij er lekker gemakkelijk bij ooklekker onstpannen enzo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie?quote:
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch wegquote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar je was het toch wel met me eens? Toch?
liefde maakt blind dus wij letten nu extra goed op hemquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dan kan ie makkelijk op zichzelf passen
Ik vergeef het jequote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch weg
quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hugster, oogjes dicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niet voorstellen wat er aan zo'n gast is, maar goed![]()
10x beterquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
geen zin om tna te kijkenwwe volg ik nu al paar jaar dus daar blijf ik lekker bij.
Het ging over jouquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
liefde maakt blind dus wij letten nu extra goed op hem
soms ben je ook te lui om het te fixxen en fiets je al 10 jaar zonder lichtquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms is je licht wel eens kapot en moet je toch weg
Voor 1 keertje is het wel leukquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen wat er aan zo'n gast is, maar goed
Ook weer waarquote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, dan kan ie makkelijk op zichzelf passen
OHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Ik heb het ook wel eens gedaan![]()
quote:
maar ik vind de persoonlijkheden bij wwe wel okquote:
Niemand!quote:Op zondag 2 april 2006 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]wie wilt er niet meer op mij letten dan
![]()
ik ben verlorenquote:
zit nu net de HOF van Bret te kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik vind de persoonlijkheden bij wwe wel okIk kijk altijd raw en smackdown, heat enzo laat ik lekker doen
Morgen WM22
Herkenbaarquote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
soms ben je ook te lui om het te fixxen en fiets je al 10 jaar zonder licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |