En 't uniform wat respect af schijnt te dwingenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook niet normaal.
Het zijn vast van die jongens die bij het leger gaan vanwege het vele mogen en doen.
hilarische mensen eh, die oosterijkersquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tijdens de wintersport hebben we ook zo iets gehad.
Rijden we richting ons huis ergens hoog heel hoog op een berk. Dus wij een slinger de slang weg in het pikke donker naar boven rijden. Scheppen we bijna een groot zwart paard. Een man was dat beest aan het uitlaten of zo. MIDDEN OP DE WEG![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Sjoem het volgende:
Ik had laatst bijna iemand onder mijn auto
Ik sloeg af en ineens zie ik een man met een hond voor mijn auto. Die had ook even geen lamp of iets bij zichIk schrok me dood
Hier in de polder fiets ook zo'n aap in het donker zonder licht naar zijn werkquote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Sjoem het volgende:
Ik had laatst bijna iemand onder mijn auto
Ik sloeg af en ineens zie ik een man met een hond voor mijn auto. Die had ook even geen lamp of iets bij zichIk schrok me dood
Ja, want jij rijdt hem dood.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier in de polder fiets ook zo'n aap in het donker zonder licht naar zijn werk![]()
ben me al meerdere keren lam geschrokken door die lul...
Als ik hem doodrij heb ik het gedaan natuurlijk![]()
Uniforumquote:Op zondag 2 april 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En 't uniform wat respect af schijnt te dwingen
quote:Op zondag 2 april 2006 21:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eigenlijk 3 kruisjes op je avater lijmen
9 van de 10X ben ik nog aardig dronken op mijn werk als ik op dinsdag ben gaan stappenquote:Op zondag 2 april 2006 21:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
als ik verstandig rustig aan doe op het eind met drank valt het wle mee, ben ik alleen mega brak. Als ik blijf doortanken dan is het echt einde verhaal de volgende dagHeb weleens gehad dat ik met een nog dronken kop weer wakker was en naar de voetbal moest
Dat was echt te kansloos
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn wel even schrikmomenten ja. Ik had het gisteren ook met een fietser zonder licht / reflectoren
Daar ben ik er ook 1 vanquote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.
Vervelend
Dat is het in Voorburg toch 365 dagen per jaar?quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Googolplexian het volgende:
eh ... is het nationale neger dag, ofzo?
Ik kreeg laatst weer een boete voor het ontbreken van verliching.quote:Op zondag 2 april 2006 21:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt veel mensen die zonder licht fietsen/lopen/whatever.
Vervelend
quote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Had afgelopen maandag ook bijna een fazant geschept
ik heb zaterdag een duif kapot geredenquote:Op zondag 2 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
Had afgelopen maandag ook bijna een fazant geschept
ja van die natnek AHURA.quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Sterke_Yerke het volgende:
die 929 was toch van een fokker?
Jammer dat Mazda nu alleen nog maar zulke gedrochten uitkotst terwijl ze vroeger zulke mooie maakten.
Vroeger was alles beter
FOEI HUGSTER! FOEI FOEI!quote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst weer een boete voor het ontbreken van verliching.
Echt teringlijers die wouten, hebben ze niets beters te doen ofzo
Heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is het in Voorburg toch 365 dagen per jaar?
Dan zal ik je nog eens iets vertellen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een duif kapot geredenIk had geen zin om te stoppen en dat beest bleef zitten, toen voelde ik een hobbeltje en wastie plat
ik ben 1x in afgelopen 10 jaar aangehouden voor feitsen zonder licht, toen moest ik ook blazenquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst weer een boete voor het ontbreken van verliching.
Echt teringlijers die wouten, hebben ze niets beters te doen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |