Ik wel. Zag Boogerd er bij zitten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb geen Rabo's gezien bij de eerste 2 groepjes.
licht geblesseerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Snap niet dat een Ullrich hier niet start. Toch goede voorbereiding.
weer zn knie......quote:
Zeker respect voor, na zijn voetbreukquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd 6e. Knap.
Waar kun je die prono invullen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
iedereen kan straks voor LBL en de Goldrace Boogerd vertrouwt op 2 zetten in de prono
Idd. Hij is echt sterk. Als Boogerd 2e wordt is dat eik een overwinning voor hem.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
iedereen kan straks voor LBL en de Goldrace Boogerd vertrouwt op 2 zetten in de prono
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Dit jaar hebben we gewoon weer een Bettini hoor. En Valverde mag meedoen voor de top 5. Winnen zal hij denk ik niet, te weing parcourskennis. Vlak Kroon ook niet uit trouwens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
wie wordt de di Luca van dit jaar?![]()
ik gun het Boogerd zo...hij wordt echt zo onderschat altijd vind ik...als hij net iets meer geluk had gehad soms (wat andere renners wel altijd hebben...) had hij al 10 wereldbekeroverwinningen kunnen hebben...zo zonde...
maar hij blijft wel één van m'n favorieten...gewoon zenuwachtig koersen en altijd op alles rijden...zo hard mogelijk...
maar dat is gelijk ook z'n zwakste punt denk ik, dat hij geen geduld heeft en altijd als eerste iemand terug gaat halen bijna![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wielerprono 2006 #3 - waar BVO als leider startte
Rebelin rijdt weer goed mee, die is dus supergevaarlijk, Bettini ook en Valverde heeft vorig jaar een leerjaar gehad dus die verwacht ik ook wel dit jaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
wie wordt de di Luca van dit jaar?![]()
ik gun het Boogerd zo...hij wordt echt zo onderschat altijd vind ik...als hij net iets meer geluk had gehad soms (wat andere renners wel altijd hebben...) had hij al 10 wereldbekeroverwinningen kunnen hebben...zo zonde...
maar hij blijft wel één van m'n favorieten...gewoon zenuwachtig koersen en altijd op alles rijden...zo hard mogelijk...
maar dat is gelijk ook z'n zwakste punt denk ik, dat hij geen geduld heeft en altijd als eerste iemand terug gaat halen bijna![]()
Vergeet ook Sinkewitz niet die vierde werd en er gisteren ook bijzat. Hij kan erg leuk sprinten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef Ereinion het volgende:
Toch wel een lastiger etappe vandaag dan het op papier leek![]()
Boogerd, Rebbelin, Valverde en Schleck zijn allemaal goed voor de AGR, dat wordt genieten.
Ja, het is een onverbeterlijke zenuwpees. Zo'n Sanchez vandaag bijvoorbeeld, door parcourskennis heeft die de afdaling maximaal benut om aan te vallen. Boogerd zou in zijn positie 6x omkijken. Daardoor gaat ie automatisch steeds ook langzamer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef DeeBee het volgende:
onderschat Samuel Sanchez ook niet al is idd Contador de grootste favoriet. Maar eerst afwachten wat nog gaat gebeuren op die aankomst bovenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:26 schreef Ereinion het volgende:
Contador nu wel topfavoriet voor de eindzege. Ook Evans, Azevedo, Sinkewitz en Rebbelin kunnen behoorlijk tijdrijden.
verkeerd geschakeld denk ik toen die samen met zijn ploegmaat vooruit lag. Erna viel die weer 2 of 3x aan maar bij de laatste keer toen Contador aanging stond wie wel geparkeerd toen die mee wou gaan. Maar hoe je het ook went of keert zonder de aanvalslust van de Saunier ploeg was de etappe een stuk saaierquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
Boeiende finale netBoeiender als de RvV iig
![]()
Vraag me toch af wat er met die Lobato aand de hand was. Bij z'n tweede aanval zat 'ie ineens ook helemaal vierkant![]()
Ja, met LSW. Die als een jack in box ineens op kop lagen. Ze waren heel lang met 6 man voorin, toen Menchov en Dekker als gelost waren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:23 schreef pfaf het volgende:
Ook hulde aan Saunier Duval zeg, die hebben de rit toch wel gemaakt de laatste 30 km.
Die dubbele aanval van Saunier brak de wedstrijd open. LSW ging pas op het laatste meedoen toen Bertagnolli ervanonder muisdequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ja, met LSW. Die als een jack in box ineens op kop lagen. Ze waren heel lang met 6 man voorin, toen Menchov en Dekker als gelost waren.
O'grady heeft inderdaad niet veel gewonnen, maar iemand die afgelopen tour 6x top5 rijdt in een massasprint kan je geen 3e rangsprinter noemen. Zabel wordt altijd 2e is absoluut een lachertje, dat zou jij moeten weten. En ik ben ook benieuwd wanneer Valverde sneller was dan Hushovd.quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
O'Grady is een 3e rangsprinter die nooit een massasprint gewonnen heeft. Zabel wordt altijd 2e ook al gun ik hem wel een zege. Alleen Hushovd is vaker sneller maar ook niet altijd
De beklimmingen hier zijn toch een stuk langer dan in LBL.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:38 schreef komrad het volgende:
freir viel ook niet bepaald mee, te licht voor LBL denk ik dan
kan zo zijn maar ik denk dat LBL te zwaar wordt voor freir, met name de saint-nicolas zal hem opbreken. Op die laatste steile helling, waar het beslist wordt, zal het gaan tussen boogie, rebellin, di luca, mss basso, mss een verdwaalde belg, vino en dat soort mannenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De beklimmingen hier zijn toch een stuk langer dan in LBL.
Zegt ie dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef Ereinion het volgende:
Tja, als Boogerd zegt dat dit de zwaarste rit is die hij ooit heeft gereden, moet je misschien niet teveel conclusies trekken voor LBL.
Het schijnt ook dat veel renners vandaag last hadden van de overgang van koud naar warm weer, dat valt ook wel te zien aan het slagveld dat aangericht is.quote:"Beste fans, Ik heb volgens mij nog nooit zo'n zware rit gereden als vandaag met 27 graden en erg benauwd weer. Maar ondanks de zware rit van vandaag ben ik best tevreden. Ik kon goed voorin blijven op de klimmetjes en heb naar omstandigheden weinig last van mijn voet. Het rijden met een ingetapte voet gaat nog niet helemaal lekker. Ik heb nog niet helemaal de juiste manier gevonden hoe ik mijn voet moet intapen. Met het intapen zit mijn enkel ook vast en dat draait niet zo goed. Ik voel constant de tape die knelt en met de warmte zwellen je voeten op. De tape drukt dit weer tegen. Hier moet ik dus nog iets op zien te vinden. Gelukkig zal het in de Amstel en Luik niet zo warm zijn. Groeten, Michael"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |