Ik wel. Zag Boogerd er bij zitten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb geen Rabo's gezien bij de eerste 2 groepjes.
licht geblesseerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:53 schreef Zwansen het volgende:
Snap niet dat een Ullrich hier niet start. Toch goede voorbereiding.
weer zn knie......quote:
Zeker respect voor, na zijn voetbreukquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd 6e. Knap.
Waar kun je die prono invullen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
iedereen kan straks voor LBL en de Goldrace Boogerd vertrouwt op 2 zetten in de prono
Idd. Hij is echt sterk. Als Boogerd 2e wordt is dat eik een overwinning voor hem.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
iedereen kan straks voor LBL en de Goldrace Boogerd vertrouwt op 2 zetten in de prono
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Dit jaar hebben we gewoon weer een Bettini hoor. En Valverde mag meedoen voor de top 5. Winnen zal hij denk ik niet, te weing parcourskennis. Vlak Kroon ook niet uit trouwens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
wie wordt de di Luca van dit jaar?![]()
ik gun het Boogerd zo...hij wordt echt zo onderschat altijd vind ik...als hij net iets meer geluk had gehad soms (wat andere renners wel altijd hebben...) had hij al 10 wereldbekeroverwinningen kunnen hebben...zo zonde...
maar hij blijft wel één van m'n favorieten...gewoon zenuwachtig koersen en altijd op alles rijden...zo hard mogelijk...
maar dat is gelijk ook z'n zwakste punt denk ik, dat hij geen geduld heeft en altijd als eerste iemand terug gaat halen bijna![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wielerprono 2006 #3 - waar BVO als leider startte
Rebelin rijdt weer goed mee, die is dus supergevaarlijk, Bettini ook en Valverde heeft vorig jaar een leerjaar gehad dus die verwacht ik ook wel dit jaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
![]()
wie wordt de di Luca van dit jaar?![]()
ik gun het Boogerd zo...hij wordt echt zo onderschat altijd vind ik...als hij net iets meer geluk had gehad soms (wat andere renners wel altijd hebben...) had hij al 10 wereldbekeroverwinningen kunnen hebben...zo zonde...
maar hij blijft wel één van m'n favorieten...gewoon zenuwachtig koersen en altijd op alles rijden...zo hard mogelijk...
maar dat is gelijk ook z'n zwakste punt denk ik, dat hij geen geduld heeft en altijd als eerste iemand terug gaat halen bijna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |