Het was een heel raar huis, dus wat dat betreft past het goedquote:Op maandag 10 april 2006 11:18 schreef Marsepein het volgende:
Zijn die deuren maar 198? Dat is een hele rare maat volgens mij .... Helaas maar jammer. Tot ziens dan maar![]()
Ja we zijn van plan een pak voor onszelf te houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:42 schreef Marsepein het volgende:
Zelf een paar reserve planken houden he! Je weet nooit waar je het voor nodig hebt of als je ergens eens een beschadiging hebt.
Is dat grondkabel Vonk? Zo ja. Neem het maar mee naar de meetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb hier nog een kabel liggen Ymvk 5 x 1,5 mm²
22 meter lang
Tegen elk aannemelijk bod
Nee is Ymvk geen Ymvk-asquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:01 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is dat grondkabel Vonk? Zo ja. Neem het maar mee naar de meet
Maar je komt dus wel naar de meetquote:
quote:
Weliswaar niet meer van toepassing op jouw, maar misschien voor een ander.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Marsepein het volgende:
We hebben al een kat, maar ik wil geen kattenluik in een deur. Ik portier liever. Een optie is het om de andere deur te nemen en dan de draairichting veranderen. (Dan wordt de oude binnenkant nu de buitenkant. Iemand die weet of dat vor dubbelglas een probleem is)
Eerst de maten maar eens, misschien zijn we dan al klaar met onderhandelen![]()
wakosda??quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef Conflict het volgende:
Ik heb nog wat UTP outlets in de aanbieding
[afbeelding]
Voor 36 aansluitingen, staat ook op marktplaats, mag ook per stuk weg.
Same here, wakosda?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
Wat voor trap is dat, heb je daar wat meer informatie over en is ie nog te koop?quote:Op zondag 2 april 2006 19:32 schreef arithaterhorst het volgende:
- Een dichte steektrap
Hij is nog te koopquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:28 schreef remcoharmsen het volgende:
[..]
Wat voor trap is dat, heb je daar wat meer informatie over en is ie nog te koop?
Even een kleine kickquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb hier nog een kabel liggen Ymvk 5 x 1,5 mm²
22 meter lang
Tegen elk aannemelijk bod
Vergeet niet dat je dan meestal in ieder geval 2,5 mm² wilt gaan gebruikenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:11 schreef remcoharmsen het volgende:
YMVK, waar mag je dat ook al weer voor gebruiken? voor aansluiting van apparaten in keuken bijvoorbeeld? Dus magnetron > meterkast o.i.d.? Dan heb ik denk ik wel interesse. Ik weet alleen ff niet wat dat normaal kost en wat het kost om het op te sturen.
Waar woon je? Ik ben redelijk mobiel (lees: leaseauto), dus ik kan ook in den landen ophalen
niets kunnen vinden via marktplaats, vraag mij af of je ze nog hebt, heb belangstelling voor een aantalquote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef Conflict het volgende:
[afbeelding]
hmmmm; nou moet ik binnenkort in de kroeg nog een trap bouwen; is het daar wat voor??quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef sanger het volgende:
In de aanbieding:
Ca. 20 vurenhouten balken, kopmaat 150 x 50 bij een lengte van 3.60 - 3.90. Af te halen in Amsterdam (vlakbij Rai). Doe een leuk bod!
Indien interesse kan ik altijd even tellen hoeveel precies van welke lengte precies.
Liggen droog opgeslagen!
Het hout is er vwb maatvoering wel geschikt voor denk ik. Alleen de dikte weet ik niet zeker of je (wettelijk) maatgebonden bent.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:46 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
hmmmm; nou moet ik binnenkort in de kroeg nog een trap bouwen; is het daar wat voor??(nog geen enkele tekening of wat dan ook is er gemaakt, dus weet nog helemaal niets qua maten ofzo)
kraakgeluiden boeit niet....t is in een kroeg, waar de muziek toch al aan staat, en het wordt de trap naar zolder toe die nauwelijks gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Het hout is er vwb maatvoering wel geschikt voor denk ik. Alleen de dikte weet ik niet zeker of je (wettelijk) maatgebonden bent.
Bedenk wel dat een houten trap van vurenhout net wat meer kraakgeluiden maakt dan bv. meranti.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |