OK, wacht ik het even afquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:17 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
jazeker welben alleen bang dat t even tot volgende week moet wachten omdat onze bouwkundige op vakantie is op het moment en maandag pas weer terug komt. Ik moet het dan even snel met hem doorspreken, maar ik neem aan dat hij ook een accoord geeft.
Wat betreft de dikte zou 150x50 prima volstaan.![]()
we houden contact
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gewoon stevig blijven ontkennen hoorik weet wel beter
![]()
Gaan we vanaf nu weer ontopicquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
![]()
Dit begint wel erg op slowchat te lijken
Vonkenboer, heb je deze goten nog? anders heb ik ook nog wel interesse, woon in Borculo dus Neede is bijna om de hoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Te koop aangeboden
Enkele meter grijze wandgoot met wandcontactdozen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met hoekstuk compleet
Komt uit een oud bedrijfspand wat gesloopt werd, ooit gedemonteerd voor eigen gebruik maar na demontage eigenlijk nooit gebruikt en heeft het bij mij boven op zolder gelegen.
Handig voor in de schuur of boven een werkbank
Vraagprijs : n.o.t.k.![]()
Nee, Vonkenboer heeft de goten niet meerquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Vonkenboer, heb je deze goten nog? anders heb ik ook nog wel interesse, woon in Borculo dus Neede is bijna om de hoek![]()
Reeds verkocht aan Marsepeinquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:48 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Vonkenboer, heb je deze goten nog? anders heb ik ook nog wel interesse, woon in Borculo dus Neede is bijna om de hoek![]()
is ie gevuld??quote:Op donderdag 7 september 2006 21:04 schreef Conflict het volgende:
Of een [TK] 24 poorts patchpaneel cat 5![]()
Wat zijn de maten inc. het hout/kozijnwerk?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:12 schreef Allochtoon het volgende:
Alle maten zijn dus vanaf het glas gemeten en komt in totaal neer op 2,43m2 aan glas.
Ik zal maandag bij terugkomst de buitenmaten opmeten, mijn email is mijn nick @ planet.nlquote:Op woensdag 13 september 2006 18:06 schreef naaa het volgende:
[..]
Wat zijn de maten inc. het hout/kozijnwerk?
Ik zoek namelijk iets als vervanging voor twee luiken boven onze twee achterdeuren; deze zijn ongeveer 42 x 83 cm.
Heb je een e-mail adres waarop je bereikbaar bent?
Meerdere malen geprobeert een e-mail te sturen, maar krijg ze telkens terug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Allochtoon het volgende:
Ik zal maandag bij terugkomst de buitenmaten opmeten, mijn email is mijn ...
Pfff, balen zeg....quote:Op zondag 24 september 2006 08:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is toch niet verkocht. Afspraak met koper voor gisteren gemaakt, parket van het Internet gehaald enzo....
Dag vantevoren een mailtje dat ze het parket toch te hoog vinden![]()
Had daar lekker eerde achter gekomen dan.![]()
Ik weet niet wat mijn vriendin van de kleur vind, maar misschien dat we er wel interesse in hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 08:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is toch niet verkocht. Afspraak met koper voor gisteren gemaakt, parket van het Internet gehaald enzo....
Dag vantevoren een mailtje dat ze het parket toch te hoog vinden![]()
Had daar lekker eerde achter gekomen dan.![]()
Sorry voor de late reactie.. Deze week aan een nieuwe baan begonnen en dat zijn dan drukke dagenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn vriendin van de kleur vind, maar misschien dat we er wel interesse in hebben
Ik stelde al een nagelvijl voor. Begrijp niet waarom ze er niet op in gingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:38 schreef Gompy58 het volgende:
parket te hoog ?? Zijn ze helemaal van de ^*(&^*(&^(*&^*( besnuffeld.
Geef ze er een gratis schuurpapiertje bij, kunnen ze het wat lager maken...
heeft danpy het al gekocht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:53 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik stelde al een nagelvijl voor. Begrijp niet waarom ze er niet op in gingen![]()
Nee, niets meer gehoord. Maar via marktplaat is nu 650 euri geboden. (nu dat nog zien te krijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:15 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
heeft danpy het al gekocht?
balen van de mislukte eerste verkoop
Je hebt het ook in een donkerdere variant, bamboe caramel heet dat dan. Mocht je geinteresserd zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:08 schreef daNpy het volgende:
Mijn vriendin en ik vinden het een beetje te licht
Zet er dan op zijn minst een linkje bij, maar eventueel foto's e.d. mag je hier ook plaatsen hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:31 schreef Vicky het volgende:
Mijn glas in loodramen staat te koop op Marktplaats.
Advertentienr.:5552583813
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:49 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is verkocht![]()
(voor 800 euro nog wel)
maar ik geloof het pas als ze met het parket ingeladen wegrijden![]()
heb je hem getipt over het forum, en dat ie een topic met foto's moest openen?quote:Op woensdag 1 november 2006 06:14 schreef arithaterhorst het volgende:
Hele aardige man ook (eind vijftig schat ik). Had een heel oud huis gekocht en was samen met zijn vrouw nu al een jaar bezig om het helemaal te strippen van binnen en opnieuw op te bouwen.
Met zo'n leeftijd heb ik daar echt wel respect voor hoor. (met elke andere leeftijd eigenlijk ook wel tegenwoordig)
Ik heb nog wel een schroefje, 2 verbogen spijkers en een stukje kauwgom (gebruikt)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
zijn dr hier nog leuke aanbiedingen ?
even een topickick, misschien duikt er iets op wat ik nodig heb binnenkort
ik heb nog een opgeschreven potlood overquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb nog wel een schroefje, 2 verbogen spijkers en een stukje kauwgom (gebruikt)
interesse??
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb een betonnen garage in de aanbieding, helemaal gratis, zelf ophalen en vervoer regelen. Gewicht, ongeveer 10 ton. Met deur en raam, zonder slot en inhoud.
Even een foto zoeken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is hier verder geen SC ....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef Marsepein het volgende:
Ik sta niet raar te kijken als je hem ophaalt hoor. Ik wil er vanaf. tzt gaat de metalen ook weg. Maar die heb ik nog nodig voor opslag. In de betonnen staat nu een aahanger (Opknapproject), fietsen en een oude koelkast. Hij is dus zo goed als leeg.
Heb je dat gevaarte nog? Een vriend van me is wellicht geinteresseerd...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb een betonnen garage in de aanbieding, helemaal gratis, zelf ophalen en vervoer regelen. Gewicht, ongeveer 10 ton. Met deur en raam, zonder slot en inhoud.
Ligt hier nog steeds!quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef daNpy het volgende:
ik heb nog een pakket laminaat, 8 stukken plint van 240cm, 30m2 nieuwe ondervloer voor laminaat en nog 8m2, TNO gecertificeerde ondervloer over.
Iemand die het mee wil nemen voor een leuk bedrag?
Ja, ik heb hem nog steeds, en mag nog steeds wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:11 schreef MarkAJ het volgende:
[..]
Heb je dat gevaarte nog? Een vriend van me is wellicht geinteresseerd...
Bedoel je nou echt dat iemand dat ding kan ophalen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nog steeds, en mag nog steeds weg![]()
Verkocht via Marktplaats voor 20 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:36 schreef Boekel het volgende:
Ik heb een enkele radiator over, 80x90 cm, inclusief aansluitingen en thermostaatkraan:
Hmmm interesantquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Gurb het volgende:
Via via heb ik het volgende te koop:
Een bouwmeterkast, overgebleven op de bouwplaats.
Kast is nog netjes en is afsluitbaar.
Er zitten diverse groepen en zekeringen in (indien er interesse is, dan kan ik wel close-up foto's plaatsen en eventueel dingen uitzoeken)
Wat ontbreekt is de meter en de hoofdzekering, maar deze worden door energieleverancier aangeleverd als je energielevering aanvraagt.
Er zitten 8 spatwaterdichte wcd gemonteerd, en 2 krachtstroomaansluitingen
foto's staan op marktplaats, daar probeert mijn vader hem te slijten, maar misschien zijn hier ook nog mensen die interesse hebben.
Misschien iemand in mijn omgeving is geinteresseerd in de kast, heb hem ff mailtje gestuurd Gerbenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Gurb het volgende:
Via via heb ik het volgende te koop:
Een bouwmeterkast, overgebleven op de bouwplaats.
Kast is nog netjes en is afsluitbaar.
Er zitten diverse groepen en zekeringen in (indien er interesse is, dan kan ik wel close-up foto's plaatsen en eventueel dingen uitzoeken)
Wat ontbreekt is de meter en de hoofdzekering, maar deze worden door energieleverancier aangeleverd als je energielevering aanvraagt.
Er zitten 8 spatwaterdichte wcd gemonteerd, en 2 krachtstroomaansluitingen
foto's staan op marktplaats, daar probeert mijn vader hem te slijten, maar misschien zijn hier ook nog mensen die interesse hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |