Meerdere malen geprobeert een e-mail te sturen, maar krijg ze telkens terug.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Allochtoon het volgende:
Ik zal maandag bij terugkomst de buitenmaten opmeten, mijn email is mijn ...
Pfff, balen zeg....quote:Op zondag 24 september 2006 08:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is toch niet verkocht. Afspraak met koper voor gisteren gemaakt, parket van het Internet gehaald enzo....
Dag vantevoren een mailtje dat ze het parket toch te hoog vinden![]()
Had daar lekker eerde achter gekomen dan.![]()
Ik weet niet wat mijn vriendin van de kleur vind, maar misschien dat we er wel interesse in hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 08:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is toch niet verkocht. Afspraak met koper voor gisteren gemaakt, parket van het Internet gehaald enzo....
Dag vantevoren een mailtje dat ze het parket toch te hoog vinden![]()
Had daar lekker eerde achter gekomen dan.![]()
Sorry voor de late reactie.. Deze week aan een nieuwe baan begonnen en dat zijn dan drukke dagenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mijn vriendin van de kleur vind, maar misschien dat we er wel interesse in hebben
Ik stelde al een nagelvijl voor. Begrijp niet waarom ze er niet op in gingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:38 schreef Gompy58 het volgende:
parket te hoog ?? Zijn ze helemaal van de ^*(&^*(&^(*&^*( besnuffeld.
Geef ze er een gratis schuurpapiertje bij, kunnen ze het wat lager maken...
heeft danpy het al gekocht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:53 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik stelde al een nagelvijl voor. Begrijp niet waarom ze er niet op in gingen![]()
Nee, niets meer gehoord. Maar via marktplaat is nu 650 euri geboden. (nu dat nog zien te krijgenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:15 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
heeft danpy het al gekocht?
balen van de mislukte eerste verkoop
Je hebt het ook in een donkerdere variant, bamboe caramel heet dat dan. Mocht je geinteresserd zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:08 schreef daNpy het volgende:
Mijn vriendin en ik vinden het een beetje te licht
Zet er dan op zijn minst een linkje bij, maar eventueel foto's e.d. mag je hier ook plaatsen hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:31 schreef Vicky het volgende:
Mijn glas in loodramen staat te koop op Marktplaats.
Advertentienr.:5552583813
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 06:49 schreef arithaterhorst het volgende:
Parket is verkocht![]()
(voor 800 euro nog wel)
maar ik geloof het pas als ze met het parket ingeladen wegrijden![]()
heb je hem getipt over het forum, en dat ie een topic met foto's moest openen?quote:Op woensdag 1 november 2006 06:14 schreef arithaterhorst het volgende:
Hele aardige man ook (eind vijftig schat ik). Had een heel oud huis gekocht en was samen met zijn vrouw nu al een jaar bezig om het helemaal te strippen van binnen en opnieuw op te bouwen.
Met zo'n leeftijd heb ik daar echt wel respect voor hoor. (met elke andere leeftijd eigenlijk ook wel tegenwoordig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |