abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44123214
Enkelwandige haardpijp = verkocht.
  maandag 4 december 2006 @ 13:14:01 #152
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_44129406
ik heb nog een pakket laminaat, 8 stukken plint van 240cm, 30m2 nieuwe ondervloer voor laminaat en nog 8m2, TNO gecertificeerde ondervloer over.

Iemand die het mee wil nemen voor een leuk bedrag?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 10:00:58 #153
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47256712
zijn dr hier nog leuke aanbiedingen ?
even een topickick, misschien duikt er iets op wat ik nodig heb binnenkort
pi_47256794
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef lady-wrb het volgende:
zijn dr hier nog leuke aanbiedingen ?
even een topickick, misschien duikt er iets op wat ik nodig heb binnenkort
Ik heb nog wel een schroefje, 2 verbogen spijkers en een stukje kauwgom (gebruikt)

interesse??
  † In Memoriam † woensdag 14 maart 2007 @ 10:12:33 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47257291
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef kroegtijger het volgende:
Ik heb nog wel een schroefje, 2 verbogen spijkers en een stukje kauwgom (gebruikt)

interesse??
ik heb nog een opgeschreven potlood over
pi_47257478
Ik heb een betonnen garage in de aanbieding, helemaal gratis, zelf ophalen en vervoer regelen. Gewicht, ongeveer 10 ton. Met deur en raam, zonder slot en inhoud.

Even een foto zoeken:

Het is hier verder geen SC ....
pi_47257707
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb een betonnen garage in de aanbieding, helemaal gratis, zelf ophalen en vervoer regelen. Gewicht, ongeveer 10 ton. Met deur en raam, zonder slot en inhoud.

Even een foto zoeken:

[afbeelding]
[afbeelding]

Het is hier verder geen SC ....
er ligt nog e.e.a in geloof ik maar gebruik je je garage dan alleen daarvoor?? zonde zeg!! met wat knutsel-werk kun je er een schitterende geluids-studio van maken, of een relax-ruimte (hangmat erin, beertender erbij etc) of je kunt natuurlijk je auto erin parkeren
Je zal trouwens raar staan te kijken als ik em nog kom ophalen; hijskraan en dieplader kan ik wel regelen namelijk kan em alleen nergens kwijt
pi_47258059
Ik sta niet raar te kijken als je hem ophaalt hoor. Ik wil er vanaf. tzt gaat de metalen ook weg. Maar die heb ik nog nodig voor opslag. In de betonnen staat nu een aahanger (Opknapproject), fietsen en een oude koelkast. Hij is dus zo goed als leeg.
pi_47258149
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:54 schreef Marsepein het volgende:
Ik sta niet raar te kijken als je hem ophaalt hoor. Ik wil er vanaf. tzt gaat de metalen ook weg. Maar die heb ik nog nodig voor opslag. In de betonnen staat nu een aahanger (Opknapproject), fietsen en een oude koelkast. Hij is dus zo goed als leeg.
t is hier in de buurt iig altijd vechten om een garagebox.... die dingen gaan rustig voor 40.000 of meer per stuk weg (inclusief grond dat is natuurlijk..)... grote probleem bij deze is alleen waar laat je em... da's dus ook waarom ik er niets aan heb
  woensdag 16 mei 2007 @ 01:36:30 #161
7675 Boekel
Dussss....
pi_49427957
Ik heb een enkele radiator over, 80x90 cm, inclusief aansluitingen en thermostaatkraan:

Inclusief ophangbeugels, 5 jaar oud, is al van de muur af en staat nu in de weg te wachten op een nieuw baasje. Hij is helemaal onbeschadigd en ziet er dus nog uit als nieuw.

Prijs: kratje bier, bezorgen in omgeving Alkmaar: nog een kratje bier
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:11:23 #162
36075 MarkAJ
Vive La Marque
pi_49430517
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:33 schreef Marsepein het volgende:
Heb je dat gevaarte nog? Een vriend van me is wellicht geinteresseerd...
Je dorp heeft gebeld. Ze willen hun idioot terug.
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:56:33 #163
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_49431142
quote:
Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef daNpy het volgende:
ik heb nog een pakket laminaat, 8 stukken plint van 240cm, 30m2 nieuwe ondervloer voor laminaat en nog 8m2, TNO gecertificeerde ondervloer over.

Iemand die het mee wil nemen voor een leuk bedrag?
Ligt hier nog steeds!
Mag voor weinig weg
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_49431343
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 08:11 schreef MarkAJ het volgende:

[..]

Heb je dat gevaarte nog? Een vriend van me is wellicht geinteresseerd...
Ja, ik heb hem nog steeds, en mag nog steeds weg
pi_49432137
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 09:05 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Ja, ik heb hem nog steeds, en mag nog steeds weg
Bedoel je nou echt dat iemand dat ding kan ophalen ? hoe wil je dat nou weer gaan doen...

Past er een auto in?

Waar staat die bunker eigenlijk?
Bram! Boterham!
pi_49432519
Ja, er past een auto in, maten heb ik alleen niet bij de hand. Het slot in de deur moet vervangen, ws heeft het raamkozijn onderhoud nodig. De bunker staat in Aalsmeer.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:48:35 #167
7675 Boekel
Dussss....
pi_49630786
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 01:36 schreef Boekel het volgende:
Ik heb een enkele radiator over, 80x90 cm, inclusief aansluitingen en thermostaatkraan:
Verkocht via Marktplaats voor 20 euro
(kon oude bericht niet meer editen)
pi_49993557
Via via heb ik het volgende te koop:

Een bouwmeterkast, overgebleven op de bouwplaats.

Kast is nog netjes en is afsluitbaar.
Er zitten diverse groepen en zekeringen in (indien er interesse is, dan kan ik wel close-up foto's plaatsen en eventueel dingen uitzoeken)
Wat ontbreekt is de meter en de hoofdzekering, maar deze worden door energieleverancier aangeleverd als je energielevering aanvraagt.
Er zitten 8 spatwaterdichte wcd gemonteerd, en 2 krachtstroomaansluitingen
foto's staan op marktplaats, daar probeert mijn vader hem te slijten, maar misschien zijn hier ook nog mensen die interesse hebben.
  Moderator vrijdag 1 juni 2007 @ 15:37:36 #169
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_50003055
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Gurb het volgende:

Er zitten diverse groepen en zekeringen in (indien er interesse is, dan kan ik wel close-up foto's plaatsen en eventueel dingen uitzoeken)
Wat ontbreekt is de meter en de hoofdzekering, maar deze worden door energieleverancier aangeleverd als je energielevering aanvraagt.
foto's staan op marktplaats, daar probeert mijn vader hem te slijten, maar misschien zijn hier ook nog mensen die interesse hebben.
Hmmm interesant
Het is dat ik niet zo'n kast nodig heb maar opzich is het helemaal geen slechte prijs
pi_50022173
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:44 schreef Gurb het volgende:

Misschien iemand in mijn omgeving is geinteresseerd in de kast, heb hem ff mailtje gestuurd Gerben
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')