Zo dan, eindelijk de fotoshoot uit onze tuin
Het was vandaag weer schitterend weer, en het terras is afgemaakt. Echt een goede foto kon ik er niet van maken omdat overal grid op ligt, dus die houden jullie van me tegoed.
Vergeef me de misschien wat rare zinnen of verkeerde plantennamen, ik heb van 9 tot 9 gewerkt en zit nu rijkelijk aan het bier
Een pot met tulpen, narcissen en blauwe druifjes, waarvan de narcissen zijn uitgebloeid.
![]()
Eerste bloesem van de Malus naast het huis.
![]()
Foto van naast het huis.
![]()
Tulp.
![]()
Nog een tulp.
![]()
Op de tafel staan de viooltjes nog steeds te bloeien.
![]()
De enige bloem van de Camellia die dit jaar voor het eerst bloeit, waarschijnlijk omdat hij in zure grond is gezet
![]()
Ik weet niet wat dit is, maar het lijkt wel op een viooltje (meerjarig) We hebben ze in verschillende kleuren.
![]()
Hier nog zo'n 'viooltje'.
![]()
En hier nog 1.
![]()
Pieris met nieuw blad.
![]()
Euphorbia in bloei.
![]()
Tulp.
![]()
Bakruutjes ook nog steeds volop in bloei.
![]()
En hier nog eentje.
![]()
Bloeiende judaspenning.
![]()
In de Geranium komen ook gestaag wat bloemetjes.
![]()
Vergeetmijnietjes. Ik ben er totaal geen fan van, maar als ze dan eenmaal even bloeien zijn ze ook wel leuk.
![]()
Blauwe druifjes.
![]()
Gevulde kleine narcissen.
![]()
Nog een tulp.
![]()
Een pioenroos die vol knoppen zit.
![]()
De kiwi hangt helemaal vol met bloesem.
![]()
Wat zaaigoed dat buiten is gezet in het zonnetje.
![]()
Nog meer zaaigoed, voornamelijk pepers en parika's.
![]()
Een lapje met aardbeien, hopelijk krijgen we er weer net zo veel als vorig jaar. Verse aardbeien zijn
![]()
Broeibak met snijsla etc.
![]()
Rode bessen.
![]()
De tuin zoals hij er vanmiddag uitzag toen we bezig waren.
![]()
Op de voorgrond longkruid daarachter een bolgewas (kan even niet op de naam komen)
![]()
Slecht te zien op de foto, maar de rode kornoelje loopt weer schitterend uit met fris groen blad op de rode scheuten.
![]()
De pruimen hebben nog nooit zo in bloesem gestaan.
![]()
Onze kat ligt lekker in het zonnetje onder de kamperfoelie. Hij is de enige die er op kan zitten/liggen omdat het bankje zowat instort
![]()
Wat we de afgelopen dagen hebben gedaan. In de rechterhoek was een stuk tuin dat moeilijk te onderhouden was. Daar hebben we nu een terrasje gelegd in het heerlijke weer van de afgelopen dagen.
Zo zag het er eerst uit. Er stonden nog een Amelanchier en Forsythia, maar die zijn in de winter verhuisd.
![]()
Zand erin en aantrillen.
![]()
Tegels en kopplestones leggen.
![]()
De laatste bandjes aan het zetten met pa die een belachelijk hoedje op heeft vanwege de zon
![]()
Zo zag het er vanmiddag uit. Inmiddels zijn de tegels en bandjes geslepen en ligt alles erin. Omdat er grid overheen gestrooid is kun je het verband van de kopplestones nog niet zien, dat komt van de zomer wel.
![]()
Nou...jullie wilden foto's, dan krijgen jullie foto's
![]()
1 van mijn grootste posts ooit volgens mij maar goed, veel plezier ermee!
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...