Ik was al geen fan meer van Verstappen maar met dat "uitstapje" (quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Youp het volgende:
[..]
jaja doe ik ook (omdat het zo'n pleures weer is buiten) maar A1 intresseert me gewoon iets meer
welk "uitstapje" bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2006 12:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik was al geen fan meer van Verstappen maar met dat "uitstapje" () laatst heeft 'ie veel bevestigd en een hoop verpest. De man heeft een hoogmoedswaanzin die niet in een race-auto past. En totaal onterecht, imo
en 8x8 aangedrevenquote:Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef Ballebek het volgende:
Pimpding met 8 wielen...
ja tuurlijk, die heeft hij allebei onterecht gehadquote:Op zondag 2 april 2006 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Uit de auto stappen na 2de drive trough.
Kweet niet of je de persverklaringen van A1GP en Jan Lammers hebt gelezen maar beide straffen waren terecht. En dan nog had Lammers groot gelijk toen hij zei dat "dat niet uitmaakt. Een race-coureur hoort ten alle tijden het resultaat te maximaliseren. Jos benadeeld op deze manier z'n team.".quote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ja tuurlijk, die heeft hij allebei onterecht gehaden daardoor waren zn kansen verspeeld om uberhaupt nog in de punten te rijden
tuurlijk, ik zou dan ook uit protest uit de auto stappen...
die verslagen heb ik niet gelezen neequote:Op zondag 2 april 2006 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kweet niet of je de persverklaringen van A1GP en Jan Lammers hebt gelezen maar beide straffen waren terecht. En dan nog had Lammers groot gelijk toen hij zei dat "dat niet uitmaakt. Een race-coureur hoort ten alle tijden het resultaat te maximaliseren. Jos benadeeld op deze manier z'n team.".
De betreffende race-leiding was ook helemaal niet ontslagen maar kon er de volgende race sowieso niet bij zijn.
Je weet gek!quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het eerste kwartier gezien en ben weer in slaap gevallen
Oh, ik weet het alquote:Op zondag 2 april 2006 12:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]dus ook jij wil de uitslag dus nog niet horen
![]()
morning
Ik de laatste 2 rondesquote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Sjoem het volgende:
Goedemorgen
Ik heb het eerste kwartier gezien en ben weer in slaap gevallen
ooohquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ooohmja t blijft albert park dus tis iig altijd spektakel
was zelf de laatste ronde in slaap gevallen
Ik ben niet naar bed gegaan.quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Lui ding!
Ik ben tenminste vroeg opgestaan![]()
![]()
http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5705quote:Op zondag 2 april 2006 12:19 schreef Youp het volgende:
[..]
die verslagen heb ik niet gelezen neemaargoed toch blijf ik A1 boeiender vinden dan F1
omdat die ontzettend grote verschillen er niet zijn...
quote:Op zondag 2 april 2006 12:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer van RosbergGelukkig dat Sato er nog in zit. Maar ik ga mijn punten niet tellen, want die vallen vast en zeker tegen
Ssssssssssssstquote:Op zondag 2 april 2006 12:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer van RosbergGelukkig dat Sato er nog in zit. Maar ik ga mijn punten niet tellen, want die vallen vast en zeker tegen
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ooohmja t blijft albert park dus tis iig altijd spektakel
was zelf de laatste ronde in slaap gevallen
Sorryquote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ssssssssssssst
Bara en ik willen het nog niet weten
Ik krijg van <kuch> wel puntenquote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]ik ga uberhaupt maar geen punten tellen :p
Ik kwam hier om 02:00 ofzo en toen waren googol en alexxx er nog, en toen besloot ik om maar wakker te blijven want na zo kort slapen (1.5 - 2 uur) ben je meteen helemaal kapot en kan je niet meer wakker blijvenquote:
hmmz... ff lezen... en dan ga ik me even wat eitjes koken en lekker ontbijtenquote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5705
Mafketelsquote:Op zondag 2 april 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kwam hier om 02:00 ofzo en toen waren googol en alexxx er nog, en toen besloot ik om maar wakker te blijven want na zo kort slapen (1.5 - 2 uur) ben je meteen helemaal kapot en kan je niet meer wakker blijven
Gelukkigquote:
das genoegquote:Op zondag 2 april 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al geslapenZo van 05:00 tot 10:00 ofzo
Oh, okayquote:Op zondag 2 april 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al geslapenZo van 05:00 tot 10:00 ofzo
Is wel een stukkie duurder gelijk maar ja 4 wielaandrijving he...quote:Op zondag 2 april 2006 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Bij m'n dealer stond een S60 RGodkut dat rij ik over 10 jaar
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
ondertussen die wel even wakker geschrokken en de laatste 3 rondes gezien
Je kan ook voor een zeer nette 2e hands V70 R gaan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is wel een stukkie duurder gelijk maar ja 4 wielaandrijving he...
smakelijk!quote:Op zondag 2 april 2006 12:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oh, okay
Oh ja, het is al half 1
Ik ga even eten
Ik heb hem ook op staanquote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
effe leuk stukje op Discovery over vrachtwagen motoren (half uurtje)
Wil een sedanquote:Op zondag 2 april 2006 12:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je kan ook voor een zeer nette 2e hands V70 R gaan?
TrueHD scherm shoppen?quote:Op zondag 2 april 2006 12:34 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wil een sedan
Ik => Correct Rotterdam TV kijke
Of juist welquote:Op zondag 2 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe je snelIk geloof niet dat het lekker was als je zo snel al weer klaar bent
![]()
Een kaas-uienbroodje. Ook een?quote:Op zondag 2 april 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe je snelIk geloof niet dat het lekker was als je zo snel al weer klaar bent
![]()
dat overkomt me alleen in hotelsquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is verplicht op zondag hoor
verse jus en verse/warme broodjes
toch wel ehquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ik was vrijdag bij sharp benelux, en toch wel geil dat HD tv
Hmm, dat heb ik nietquote:Op zondag 2 april 2006 12:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is verplicht op zondag hoor
verse jus en verse/warme broodjes
moest bij sharp een beamer hangenquote:
Ja, alhoewel ze vers van de bakker iets lekker zijnquote:
Magnetron is idd kut als je daar iets van brood in gooitquote:Op zondag 2 april 2006 12:48 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ze vers van de bakker iets lekker zijn
De volgende keer doe ik ze wel in de oven, want van de magnetron worden ze een klein beetje taai.
Ja, pizza die je weer wilt opwarmen moet je ook niet in de magnetron doenquote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Magnetron is idd kut als je daar iets van brood in gooit
Is ook lekker! Alleen iets zoeter waarschijnlijkquote:Op zondag 2 april 2006 12:46 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik nietIk heb wel mandarijnen. Vers geperste mandarijnensap?
Daar houd ik niet zo vanquote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Googolplexian het volgende:
Of je regelt het nog beter en je vriendin haalt gewoon Macky D voor je
quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, pizza die je weer wilt opwarmen moet je ook niet in de magnetron doen
Heb je het wel eens gehad dan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Is ook lekker! Alleen iets zoeter waarschijnlijk![]()
McDonaldsquote:
Ik zal het volgend weekend ook eens doenquote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef jozef444 het volgende:
check zondag moeten er broodjes zijngister nog speciaal ff voor langs de bakker geweest
meestal op zaterdag middag staat er zo'n broodkar in de route waar ik moet rijdenquote:Op zondag 2 april 2006 12:52 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik zal het volgend weekend ook eens doen
Wat hebben ze er nog meer dan?quote:Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef BaraCuda het volgende:
Gadverdamme zeg![]()
Alleen de hamburgers en de friet is te pruimen als ze het goed warm afleveren
Jaquote:
Heel veel ranzige zooi in iedergevalquote:
Ja, die wil ik ook eens proberenquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef Youp het volgende:
ik moet nog een keer zo'n mannenburger proberenmaar ik kom echt maar eens in de 3 maanden max bij de mcdrek
Waarom overkomt mij zoiets nou nooitquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
We waren in duitsland en toen was er een vrachtauto met mandarijven omgevallen. Toen we daar in de file voor stonden kregen we een paar kratten mandarijnen. En die zijn we toen maar uit gaan persen om het een beetje op te maken
burger kings is wel beter ja maar die zit hier nou eenmaal nietquote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef Googolplexian het volgende:
Mannenburger is net zo nep als de Big Tasty ... wel iets beter maar je proeft nog steeds dat de meeste smaak van de saus komt (in tegenstelling tot BK's)
Wie heeft dat gezegdquote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lamlul alsof jij 2x per week ontbijt op bed gaat regelen de rest van je leven
Geen probleem toch?quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lamlul alsof jij 2x per week ontbijt op bed gaat regelen de rest van je leven
quote:Op zondag 2 april 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
[..]
gaan we daarna samen voor laarzen shoppen?
Mijn vader doet het wel elke dag voor mijn moederquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen probleem toch?
Ik heb gisteren ook nog twee semi-zacht gekookte eitjes met twee sneetjes medium geroosterd, licht beboterd brood en een knäckebrod met becel, extra belegen kaas, tomaat, peper en zout voor m'n vrouwtje gemaakt
Doe het iedere dag als het moet (moet gelukkig niet)
die zooi ruik je 3 weken later gewoon nog aan je vingersquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
En de saus op die burgers is juist het ranzigste![]()
Van mij mogen ze de saus helemaal weg laten
Ik freet alleen nog maar de standaard hamburgers die zin tenminste lekker![]()
Daarom komt er nu een cheeseburger en een kip6/mosterd aanquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
En de saus op die burgers is juist het ranzigste![]()
Van mij mogen ze de saus helemaal weg laten
Ik freet alleen nog maar de standaard hamburgers die zin tenminste lekker![]()
ja jij bent Sjoems gay best friendquote:Op zondag 2 april 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
[..]
gaan we daarna samen voor laarzen shoppen?
de mannenburger reclame van TVquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, ribbelcondoomsOf waar heb je het over
LOL dat was ik ook aan het denkenquote:Op zondag 2 april 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spelletje wat ze gebruiken bij sbs voorbeschouwing is echt zo enorm kut![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staan er zo weinig lieve fokkers in dat lijstje![]()
Omdat.. ehh.. het fotoboek traag isquote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staan er zo weinig lieve fokkers in dat lijstje![]()
Alle hulpjes aan en die lul kan hem nog niet op de weg houdenquote:
kansloos jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle hulpjes aan en die lul kan hem nog niet op de weg houden
Slechte graphics en de physics zien er ook kut uit
Dat noemen ze dan een simulatorgewoon een arcade racespelletje
en een fatsoenlijke coureur om het te laten zien ookquote:Op zondag 2 april 2006 13:07 schreef Youp het volgende:
[..]
kansloos ja
een degelijke sim was ze bij SBS te duur
Sloompiequote:Op zondag 2 april 2006 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
Lieve fokkers is nog steeds wat leeg sjoem![]()
Oké, wie kookt er dan?quote:Op zondag 2 april 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
+ een 4-5 keer avondeten en dan de rest buiten de deur?
De burger kingquote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, wie kookt er dan?
En wat is buiten de deur eten?
Ja óf niemand, óf iedereenquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Youp het volgende:
[..]
hey ik sta dr ook tussen!
en ik heb dr nieteens om gezeurd
* Googol wants piece of the actionquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waar is het wel legaal dan? Turkije zeker? Krijg ik een hele harem aan mijn zijde
no id daar in de USA toch ook ergens Utah volgens mij fijn tussen de mormonenquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waar is het wel legaal dan? Turkije zeker? Krijg ik een hele harem aan mijn zijde
Ja zoals een echte vrouw betaamd jij dus!quote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, wie kookt er dan?
En wat is buiten de deur eten?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja zoals een echte vrouw betaamd jij dus!![]()
En buiten de deur kan zoveel zijn...
Oké, koken is niet ergquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Koken rulez!quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, koken is niet erg
En noem eens een voorbeeldje dan!
quote:Lieve Fok!kers
# Googolplexian
quote:
laat dat power maar wegquote:
Dus je wilt zeggen dat ik niet kan koken?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kook zelf wel! weet ik tenminste dat het lekker is en dat er de nodige hoeveelheden calorieën in zitten
daar snijden ze het zeker ook nog ter plekke van de koe af of niet?quote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef BoJo het volgende:
niks kan tegen de vers gegrillde mega burgers op in Servie![]()
Kan je ook zelf je extra meuk beslissen uit 12 bakken ofzo![]()
- El Sombreroquote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oké, koken is niet erg
neuh dat zeg ik niet, om dat de kunnen zeggen moet je eerst eens voor me gekookt hebben... dus...quote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik niet kan koken?
dat bedoelde ik zelf dus ook dat ik vaak liever zelf kookquote:Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kook zelf wel! weet ik tenminste dat het lekker is en dat er de nodige hoeveelheden calorieën in zitten
die je kort van te voren plat hebt gereden jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef Youp het volgende:
[..]
daar snijden ze het zeker ook nog ter plekke van de koe af of niet?
Bij de Drive Inn hebben ze toch een apart circuit met koeien?quote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die je kort van te voren plat hebt gereden ja![]()
BYOM.... bring your own meatquote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
die je kort van te voren plat hebt gereden ja![]()
Ik heb geen tijdquote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef Youp het volgende:
[..]
neuh dat zeg ik niet, om dat de kunnen zeggen moet je eerst eens voor me gekookt hebben... dus...
vanavond?
quote:
vooral als ie Gordon Ramsey heetquote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]kun jij koken dan?
![]()
in een keuken onder een chef werken lijkt me het kutste beroep wat er is trouwens
quote:Op zondag 2 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
vooral als ie Gordon Ramsey heet![]()
ik had hem allang op z'n bek gemept en de oven in gegooit![]()
dat hoort erbij manquote:Op zondag 2 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
vooral als ie Gordon Ramsey heet![]()
ik had hem allang op z'n bek gemept en de oven in gegooit![]()
ik vind het ook een geweldig programma om naar te kijken zo af en toequote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat hoort erbij man
Gordon
*fuck this* *fuck that*
Dus zo sta jij ook in de keuken?quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat hoort erbij man
Gordon
*fuck this* *fuck that*
BO JE LIJN!!!quote:Op zondag 2 april 2006 13:23 schreef BoJo het volgende:
ik voel dat ik in een ontiegelijke vreetbui ben
Ik zou goud geld geven om onder Gordon Ramsey te mogen werken.quote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]kun jij koken dan?
![]()
in een keuken onder een chef werken lijkt me het kutste beroep wat er is trouwens
Ja, maar m'n moeder vind het vervelend als ik zo tegen haar tekeer ga, die moet nog maar even wennen en accepterenquote:
Ik kom wel naar jouquote:Op zondag 2 april 2006 13:25 schreef Youp het volgende:
[..]
mooi, 7 uur bij mij?of moet ik naar jou toe komen
Ik had je allang een klets op je billen gegevenquote:Op zondag 2 april 2006 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, maar m'n moeder vind het vervelend als ik zo tegen haar tekeer ga, die moet nog maar even wennen en accepteren
Maar m'n broertje zo aansturen gaat echt[afbeelding]
16 inch manquote:Op zondag 2 april 2006 13:27 schreef PeuRac het volgende:
Bo, nog naar die velgen gekeken?
Dan zou ik juist doorgaanquote:Op zondag 2 april 2006 13:27 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik had je allang een klets op je billen gegeven
Ik ga trouwens weerDoei
![]()
hier is het pokkeweerquote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef jozef444 het volgende:
heren, dame, ik ga jullie ook weer verlaten voor de middag![]()
Het leren pak gaat dalijk aan, de bromfiets staat buitenheerlijk dagje gaat t worden
quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een lieve reacties hier
Hallo lieve mensen
F1 begint om 14h00 of niet?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat kan jou mijn lijn schelen ?![]()
je lijkt m'n moeder wel man![]()
rob geus, ook zo'n scheve bekquote:Op zondag 2 april 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
olav lijkt een beetje op die knakker van de smaak politie![]()
Rob de Geusquote:Op zondag 2 april 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
olav lijkt een beetje op die knakker van de smaak politie![]()
weg jijquote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan zou ik nog harder kletsen en kietelen![]()
Sjoem weer terug of nog niet weg?quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
lul niet manquote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Youp het volgende:
nog iets verder terug in de historie en ze hebben zelfs vermogen
Half terugquote:Op zondag 2 april 2006 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sjoem weer terug of nog niet weg?![]()
Ze moest gewoon even wat tegen mij zeggenquote:Op zondag 2 april 2006 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sjoem weer terug of nog niet weg?![]()
Nou en?quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ja sjoem weg, hugster is helemaal opgewonden![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ja sjoem weg, hugster is helemaal opgewonden![]()
bitchquote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
voelde jij je ook heel even oud?quote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
1996 is niet echt history eigenlijk
1960 tot 1994 is history![]()
Dat wel maar je zegt het alsof het nu slappe bakkies zijn.quote:
Wel een goeie providerquote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef BoJo het volgende:
ik vind die xs4all reclame maar kut... met z'n kut vlieg in z'n cappuchino![]()
ik vind ze allemaal vervelendquote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef BoJo het volgende:
ik vind die xs4all reclame maar kut... met z'n kut vlieg in z'n cappuchino![]()
Ik zat te poepen op die datum en tijd ... ik weet het nog goed.quote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal vervelendBeetje de start van een ISP uit z'n verband trekken enzo
Oh, dan moet iedereen opzoutenquote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen opgewonden vrouwen zijn welkom hier
jaja, logisch dat ze nu harder gaan met alle moderne technologie maar toen hadden ze gewoon nog meer vermogenquote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat wel maar je zegt het alsof het nu slappe bakkies zijn.
D'r wordt nog steeds aardig geboekt (sneller dan ooit tevoren als je de baanrecords bekijkt)
Hahaquote:Op zondag 2 april 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik krijg helemaal stuiptrekkingen van kietelen!![]()
ik ga ook xs4all nemen hoorquote:Op zondag 2 april 2006 13:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel een goeie provider![]()
Heb ik al een jaar of 6 ofzo
't lijkt mij ook wel humor om jou stuiptrekkingen te zien hebben jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar wordt wel eens misbruik van gemaakt ja
jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't lijkt mij ook wel humor om jou stuiptrekkingen te zien hebben ja
Dat effect heeft hij altijd als hij praatquote:
je verwacht het ook niet ehquote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't lijkt mij ook wel humor om jou stuiptrekkingen te zien hebben ja
Toen hadden ze in iedergeval al riemen in hun auto'squote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef BoJo het volgende:
voor mij was het de tijd van Nigel Mansell het leukste
[afbeelding]
das politiek.. veel praten en niks zeggenquote:Op zondag 2 april 2006 13:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat effect heeft hij altijd als hij praat
een waterval aan woorden en niemand weet waar hij het over heeft
En niemand wil weten waar hij het over heeft
zeg maar het zelfde als communicerende peuters van rond de 2 jaarquote:Op zondag 2 april 2006 13:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
das politiek.. veel praten en niks zeggen![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, normaal ben je de rust zelve!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |