Heel veel ranzige zooi in iedergevalquote:
Ja, die wil ik ook eens proberenquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef Youp het volgende:
ik moet nog een keer zo'n mannenburger proberenmaar ik kom echt maar eens in de 3 maanden max bij de mcdrek
Waarom overkomt mij zoiets nou nooitquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
We waren in duitsland en toen was er een vrachtauto met mandarijven omgevallen. Toen we daar in de file voor stonden kregen we een paar kratten mandarijnen. En die zijn we toen maar uit gaan persen om het een beetje op te maken
burger kings is wel beter ja maar die zit hier nou eenmaal nietquote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef Googolplexian het volgende:
Mannenburger is net zo nep als de Big Tasty ... wel iets beter maar je proeft nog steeds dat de meeste smaak van de saus komt (in tegenstelling tot BK's)
Wie heeft dat gezegdquote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lamlul alsof jij 2x per week ontbijt op bed gaat regelen de rest van je leven
Geen probleem toch?quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lamlul alsof jij 2x per week ontbijt op bed gaat regelen de rest van je leven
quote:Op zondag 2 april 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
[..]
gaan we daarna samen voor laarzen shoppen?
Mijn vader doet het wel elke dag voor mijn moederquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen probleem toch?
Ik heb gisteren ook nog twee semi-zacht gekookte eitjes met twee sneetjes medium geroosterd, licht beboterd brood en een knäckebrod met becel, extra belegen kaas, tomaat, peper en zout voor m'n vrouwtje gemaakt
Doe het iedere dag als het moet (moet gelukkig niet)
die zooi ruik je 3 weken later gewoon nog aan je vingersquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
En de saus op die burgers is juist het ranzigste![]()
Van mij mogen ze de saus helemaal weg laten
Ik freet alleen nog maar de standaard hamburgers die zin tenminste lekker![]()
Daarom komt er nu een cheeseburger en een kip6/mosterd aanquote:Op zondag 2 april 2006 12:58 schreef BaraCuda het volgende:
En de saus op die burgers is juist het ranzigste![]()
Van mij mogen ze de saus helemaal weg laten
Ik freet alleen nog maar de standaard hamburgers die zin tenminste lekker![]()
ja jij bent Sjoems gay best friendquote:Op zondag 2 april 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
[..]
gaan we daarna samen voor laarzen shoppen?
de mannenburger reclame van TVquote:Op zondag 2 april 2006 13:00 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hmm, ribbelcondoomsOf waar heb je het over
LOL dat was ik ook aan het denkenquote:Op zondag 2 april 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Dat spelletje wat ze gebruiken bij sbs voorbeschouwing is echt zo enorm kut![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staan er zo weinig lieve fokkers in dat lijstje![]()
Omdat.. ehh.. het fotoboek traag isquote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom staan er zo weinig lieve fokkers in dat lijstje![]()
Alle hulpjes aan en die lul kan hem nog niet op de weg houdenquote:
kansloos jaquote:Op zondag 2 april 2006 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alle hulpjes aan en die lul kan hem nog niet op de weg houden
Slechte graphics en de physics zien er ook kut uit
Dat noemen ze dan een simulatorgewoon een arcade racespelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |