quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:31 schreef Offy het volgende:[..]
Ik zie hier steeds meer mensen Sony camera's afkraken, ik begrijp niet zo goed waarom?
Zo kan ik Olympus ook wel afraden, omdat sommige modellen ook 'maar' vanaf 10 cm scherpstellen en mijn Sony dat al vanaf 2 cm kon. (dat lijkt er nog veel meer op
![]()
)En daar maakte ik (voor mijn maatstaven) best leuke macrofoto's mee.
[
afbeelding]
Tegenwoordig gaan er ook Compact Flash-kaartjes in en zo'n Carl Zeiss-lens doet het volgens mij ook helemaal niet slecht
![]()
Het is niet mijn bedoeling om Sony camera's af te kraken, zeker niet. Ik blijf alleen de kleuren niet mooi vinden (iig bij de echte compacte modellen, de duurdere camera's van Sony hebben dat al minder geloof ik, en de nieuwere camera's ken ik niet echt) en het valt mij op dat ze iig veel modellen hadden die maar vanaf 10 cm scherpstelden, dat in combinatie met iemand die graag macrofoto's wil maken is niet zo handig
![]()
Dat was meer de insteek die ik bedoelde.
Verder niets tegen Sony hoor, ik zie Puckzzz hier er prachtige foto's mee posten
![]()
En jouw foto is ook erg mooi
![]()
Erg moeilijk om ze zo vliegend er op te krijgen..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.