Ik heb het gezien ja... ik zal dat ook eens gaan onderzoeken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Mocht 't ooit fout gaan, NBA.com biedt nu ook online livestream aan.
Kun je wel EUR2 p/mnd missen?quote:
2 biertjes, geen geld.quote:
Ik kijk meestal op zondag een paar wedstrijden, doordeweeks bijna niet. In het weekend zijn de tijden wat beter dan doordeweeks.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Zwansen het volgende:
Jawel, alleen door dat kutte tijdstip zie ik toch nooit iets. Denk dat ik zoiets maar tijdens de playoffs doe. Dan maar iets minder slaap cq. school.
Vandaag alweer 'paar' posts in Ronde van Vlaanderen topicquote:Op maandag 3 april 2006 00:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
We moeten Tong80 voorblijven![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vandaag alweer 'paar' posts in Ronde van Vlaanderen topic
En weer een BIG alley-oopquote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef Zwansen het volgende:
James 15 punten, 4 rebounds en 3 assists. In 1 kwart welteverstaan.
Waar staat die live-stream dan? En is het dan niet alleen in combinatie met een NBAtv abonnement?quote:Op maandag 3 april 2006 00:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Mocht 't ooit fout gaan, NBA.com biedt nu ook online livestream aan.
Zelfs tong achter je. Dan ben je goed ziek kerel.quote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
#1Weet niet of ik er trots op moet zijn...
You will need your NBA Member Name and password, and your NBA LEAGUE PASS cable or satellite provider name and account number to view the games.quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Waar staat die live-stream dan? En is het dan niet alleen in combinatie met een NBAtv abonnement?
quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zelfs tong achter je. Dan ben je goed ziek kerel.
Groot gedeelte van de posts kwamen dit jaar tijdens de Superbowl... damn die topics gingen hard... vanaf een uur of 10 's avonds (pregameshow en zo) tot half 5 's morgens...quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zelfs tong achter je. Dan ben je goed ziek kerel.
Tour de France volg je niet echt ofwel?quote:Op maandag 3 april 2006 00:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Groot gedeelte van de posts kwamen dit jaar tijdens de Superbowl... damn die topics gingen hard... vanaf een uur of 10 's avonds (pregameshow en zo) tot half 5 's morgens...
Sport-forum: de Statsquote:Op maandag 3 april 2006 00:45 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort stats vandaan![]()
Tour volg ik wel... zat vaak dagelijks de tour te kijken... maar vorig jaar voor het eerst werken en zo (student af) en toen kon het niet, alleen in de weekeinden.quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tour de France volg je niet echt ofwel?
Die topics gaan hard hoor. 50 topics in 3 week vorig jaar. Ik denk dit jaar minimaal 75...
Ja die bovenste is echt vet. Die had ik vanmiddag al ff opgeslagen. Misschien dat een of andere nerd die kan combineren met mijn huidige?quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tour volg ik wel... zat vaak dagelijks de tour te kijken... maar vorig jaar voor het eerst werken en zo (student af) en toen kon het niet, alleen in de weekeinden.
Trouwens, wordt het niet tijd voor een nieuwe avatar?
[NBA] Season 05/06 deel 15
Moet wel te doen zijn... is slechts 1 animatie extra...quote:Op maandag 3 april 2006 00:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja die bovenste is echt vet. Die had ik vanmiddag al ff opgeslagen. Misschien dat een of andere nerd die kan combineren met mijn huidige?
Is het anders te groot dan? Valt mee toch?quote:Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moet wel te doen zijn... is slechts 1 animatie extra...
Ik zal er een aantal frames uithalen, dan is het plaatjes niet zo groot qua bestand.
wtf, Roadrunner.quote:
Dallas ook, als ik Avery Johnson mag geloven... Schijnt dat ze 3 van hun top 7 spelers missenquote:Op maandag 3 april 2006 00:56 schreef BitetheBullet het volgende:
Speelt Jason WIlliams nou weer niet?
Miami gaat dit jaar wel echt voor de team Ziekenboeg trofee
Moet je hosten op photobucket... Die van mij is bijvoorbeeld 61000+ bytesquote:Op maandag 3 april 2006 01:02 schreef Zwansen het volgende:
Vet, alleen nu is ie te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ik heb zelf 2 photobucket accounts, vanwege mijn avatars... je hebt iets van 2 GB aan traffic of zo per maand... , dus halverwege de maand zet ik vaak mijn avatar over naar mijn tweede account... geen problemenquote:
Sixers gaan de laatste tijd inderdaad niet zo lekker. Het zou inderdaad best kunnen dat ze de PO missen...quote:Op maandag 3 april 2006 01:11 schreef BitetheBullet het volgende:
Gokje: de Sixers gaan het niet halen.
Ach ja, Sixers of Bulls, laat maar komen.quote:Op maandag 3 april 2006 01:11 schreef BitetheBullet het volgende:
Gokje: de Sixers gaan het niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |