Ik had 't ook verwacht, zonder de twee grote jongens heeft Miami het zwaar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:34 schreef BitetheBullet het volgende:
Helaasch...
Geen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat voor speciale dag is het maandag weer in de VS, dat er niet gespeeld wordt?
17:30 zoals het er nu uitziet.quote:Op zondag 2 april 2006 13:05 schreef BitetheBullet het volgende:
Is er ook gezegd hoe laat?
Ik heb geen wedstrijden van de Pistons, dus ik kan er geen maken...quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef popolon het volgende:
Jordan alweer.
Heb je geen recentere? Wat leuke van echte interessante spelers zoals Sheed?
Kobe, I looove you..... whehehehequote:Op zondag 2 april 2006 16:11 schreef popolon het volgende:
http://www.pistonsdownloads.com/
Op pagina 2, dat filmpje Sheed Ripping Kobe
Maar daar valt geen icon van te maken natuurlijk.
Is van die nike commercial die op die pagina staat... Hij is misschien een beetje groot als avatar... maar ik zal kijken of ik em iets kleiner kan krijgen.quote:
Samenvatting is nu op nederland 2 te zien, met het commentaar van Milko Bloemaert.quote:Op zondag 2 april 2006 12:48 schreef -Hans- het volgende:
Cleveland - Miami is later vandaag bij de NOS te zien, de samenvatting dus.
Je oude avatar weer terug?quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Maakten ze er nog wat van Hans?
Ach ja, die heb ik al vijf jaar.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Lebron James heeft een zwak punt....
Hij zit elke time-out op zijn nagels te bijten!
WTF?!![]()
![]()
![]()
Ach, was volgens mij wel aardig. Maar wat een beest is die James zeg, goede genade! Lekker sfeertje ook in die Arena.quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Maakten ze er nog wat van Hans?
Is van "Beyond the Glory" van een paar jaar terug... Mooie serie is dat (espn geloof ik), heb ook de aflevering van Rodman.quote:
Ik geloof dat wij dezelfde wedstrijd gaan kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 17:57 schreef popolon het volgende:
Ok mooi.
Ik ga zo lunchen bij Bob Evans, they better have a huge screen with ABC on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |