Toen hij 81 punten scorrde was hij ook uiterst efficiëntquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef BitetheBullet het volgende:
En hij schiet ook nog eens 60% FG, dat is ongehoord voor Kobe.
Wel weinig free throws... slechts 2...quote:Op zondag 2 april 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Bryant toch maar 35 minuten gespeeld. Maar wel weer 43 punten.
Juist tegen Houston... Houston staat toch bekend als defensive team (en Van Gundy als een defensive coach)... Nou ja... ik ben in elk geval blij dat ze hebben gewonnen, da's het belangrijkste!quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef popolon het volgende:
Nette cijfers, 't is wel tegen houston he?
quote:Op zondag 2 april 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
Bryant met een career-high 6 assists.
Ook dat... low scoring, slow paced... En ze missen natuurlijk T-Mac... niet de defense van T-Mac, want die bestaat niet...quote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Houston staat bekend als een zwengelend team, zelfs met 2 topspelers is het niks.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:17 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik ga dat streamtv na deze week ook maar echt aanschaffen...
Nu nog niet, deze week tentamens![]()
streamtv is zeer okay... ik ben er destijds mee begonnen voor de NFL, maar nu is het weer tijd voor de NBAquote:Op maandag 3 april 2006 00:17 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik ga dat streamtv na deze week ook maar echt aanschaffen...
Nu nog niet, deze week tentamens![]()
SteamTV heeft veel zenders... ik zat net even het voorprogramma van Wrestlemania 22 (pay-per-view) te kijken...quote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef BitetheBullet het volgende:
Vorig jaar had ik nog zo'n audiopass, dan kon ik me nog heerlijk druk maken in de laatste minuten van een close game met dat partijdige commentaar.
(Een paar keer kreeg je echt het idee dat Wade dood het veld afgedragen moest worden)
Ook NHL en MLBquote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef BitetheBullet het volgende:
En hoe zit het met NHL, komt dat ook nog een beetje voorbij op streamtv?
http://www.streamtvnow.tv/board/forumdisplay.php?f=8quote:Op maandag 3 april 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
Wat is de URL daarvan?
Een evenaring. Beide 23 wedstrijden. Finals record weet ik niet...quote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef Zwansen het volgende:
Kobe dus Baylor ingehaald qua 40 punt wedstrijden in één seizoen. Baylor heeft toch ook het finals record met 61 punten?
Het record van 40 punt wedstrijden staat toch nog wel op naam van Chamberlain? (in het befaamde 50PPG seizoen)quote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef Zwansen het volgende:
Kobe dus Baylor ingehaald qua 40 punt wedstrijden in één seizoen. Baylor heeft toch ook het finals record met 61 punten?
271 wedstrijdenquote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het record van 40 punt wedstrijden staat toch nog wel op naam van Chamberlain? (in het befaamde 50PPG seizoen)
ja ik bedoel ook franchise record.quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Het record van 40 punt wedstrijden staat toch nog wel op naam van Chamberlain? (in het befaamde 50PPG seizoen)
Ik zie het... je moet je even aanmelden ja...quote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef popolon het volgende:
Ah. members only, was even nieuwsgierig gewoon.
Yep, maar ik zie het nut niet zo.quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik zie het... je moet je even aanmelden ja...
Legaal... ehm... downloaden is legaalquote:Op maandag 3 april 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Thanks.Dus legaal?
Raar dat ze geen overzicht geven op de site wat ze aanbieden.
Hij gaat inderdaad hard. Een "makkelijke" game tegen de Bobcats... mooie stat builder.quote:Op maandag 3 april 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
James gaat weer voor de triple double, zal zijn 7e worden dit seizoen.
Ik heb me aangemeld. En nu?quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Legaal... ehm... downloaden is legaal![]()
Ze hebben een calender waar per dag staat wat ze gaan uitzenden. Verder is het vaak even channel zappen. Maar je kunt aan de channel name vaak wel zien wat het is.
Mocht 't ooit fout gaan, NBA.com biedt nu ook online livestream aan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Legaal... ehm... downloaden is legaal![]()
Ze hebben een calender waar per dag staat wat ze gaan uitzenden. Verder is het vaak even channel zappen. Maar je kunt aan de channel name vaak wel zien wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |