Nou, als we allemaal precies deden wat Arnold ons heeft verteld ben ik bang dat er zéér weinig progressie wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:54 schreef Nostradamus77 het volgende:
tja, niet om het één of ander. Maar om te trainen hoef je natuurlijk niet veel verstand te hebben.
In eerste instantie goed luisteren naar wat de grote jongens je vertellen en uiteindelijk als je net als hen bijna dagelijk traint wordt het gewoon routine en leer je je lichaam kennen als geen ander. Daar komt geen raketwetenschap bij kijken...
Ik denk dat je het zo moeilijk kunt maken als je zelf wilquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Nostradamus77 het volgende:
Écht groot word je in ieder geval niet zonder pillen en spuiten, da's wel duidelijk. Dat moet je er dan maar net voor over hebben.
Ik wil niets te teniet doen aan de kolossen uit het wereldje, ze zullen ongetwijfeld de nodige wetenschap van voeding, oefeningen en leefgewoonten hebben. Ik denk alleen dat je dit vanzelf krijgt wanneer je er maar bezeten genoeg mee bezig bent. Het is geen moeilijke stof... that's all
Wat kraam je nu weer voor onzin uit? Tuurlijk kun je wel op een natuurlijke manier groot worden, tis maar wat je er voor over hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef Nostradamus77 het volgende:
Écht groot word je in ieder geval niet zonder pillen en spuiten, da's wel duidelijk. Dat moet je er dan maar net voor over hebben.
Ik wil niets te teniet doen aan de kolossen uit het wereldje, ze zullen ongetwijfeld de nodige wetenschap van voeding, oefeningen en leefgewoonten hebben. Ik denk alleen dat je dit vanzelf krijgt wanneer je er maar bezeten genoeg mee bezig bent. Het is geen moeilijke stof... that's all
Niet competitie-bodybuilderstyle(ja buiten de echte natural competities ja)quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat kraam je nu weer voor onzin uit? Tuurlijk kun je wel op een natuurlijke manier groot worden, tis maar wat je er voor over hebt.
Collega van mij is rond de 1,85 1,90 en weegt 120 kilo, ik vind hem echt groot. En hij heeft nog niks gebruikt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:42 schreef Genjuro het volgende:
Niet competitie-bodybuilderstyle(ja buiten de echte natural competities ja)
"echt groot" is trouwens te onbepaald om hier een deftig antwoord op te geven, wat de een groot vindt vindt de andere beachboy...
Dat lijkt me ook wel.quote:Denken dat je dichtbij ronnie coleman kunt komen zonder erg goede aanleg en kilos te slikken en liters te spuiten is idd wel naief
Zo zie ik het ook wel een beetje, vaak zie je het ook wel (niet altijd). Maar waar het mij ook wel om gaat is dat je kunt zeggen dat je het bereikt hebt op (soort van) eigen krachten ofzo. Niet dat je het anders op iemand anders zijn kracht doet, maarja.quote:Oke dat snap ik.
Maar ja, ik vind naar die middelen grijpen gewoon cheaten, het beste eruitziende lichaam krijgen aan de hand van enkel gezonde producten is wat telt voor mij
Dat lijkt me ook wel, alleen denkt de rest van de wereld er vaak anders over.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef LedZep het volgende:
Ik ben van mening dat je, met een gemiddelde lengte - laten we zeggen 1.80, met genoeg toewijdig en motivatie zonder veel problemen 100 kilo met 10% vet kan worden. Ja, iedereen ja, ook ecto's.
(dit natuurlijk zonder AAS)
Hierover is op dit moment een verhitte discussie op DBB (Training en Oefeningen).
Tja, we worden ook doodgegooid met gezeik over "goede genen", "massapotentie", "natuurlijke grens" etc etc. En 97% na 3 jaar maar denken dat ze aan hun grens zittenquote:Op zaterdag 15 april 2006 13:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Collega van mij is rond de 1,85 1,90 en weegt 120 kilo, ik vind hem echt groot. En hij heeft nog niks gebruikt.
[..]
Dat lijkt me ook wel.
[..]
Zo zie ik het ook wel een beetje, vaak zie je het ook wel (niet altijd). Maar waar het mij ook wel om gaat is dat je kunt zeggen dat je het bereikt hebt op (soort van) eigen krachten ofzo. Niet dat je het anders op iemand anders zijn kracht doet, maarja.
[..]
Dat lijkt me ook wel, alleen denkt de rest van de wereld er vaak anders over.
Blijven lezen, blijven leren, blijf je schema omgooien, blijf andere oefeningen doen, pas je eetschema aan enzo enzo enzo. Er valt zoveel aan te passen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Tja, we worden ook doodgegooid met gezeik over "goede genen", "massapotentie", "natuurlijke grens" etc etc. En 97% na 3 jaar maar denken dat ze aan hun grens zitten
Volgens mij kun je een spiergroep op die manier nooit helemaal uitputten. Als je van te voren al gaat denken van ik moet dit 3 x 10 doen, of ik moet eerst 10 en dan hierna 8....... Ik tel me herhalingen wel, maar ik stop niet bij mooie ronde getallen. Ik ga gewoon door tot het niet verder meer wil, dan put je pas je spieren uit.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:37 schreef Fugie het volgende:
met welke sets spreek je nu exact welke spiervezels aan ? Iemand een linkje met info daarover, ik kan er niet zoveel over vinden (of ik zoek niet goed)
Ik heb afgelopen week trouwens pyramide systeem geprobeerd, ipv 3x10 heb ik 10,8,6 gedaan. Ik voelde het wel wat beter maar ik denk dat ik gewoon 3x10 blijf doen de komende 2 weken.
Ik blijf ALTIJD onder mijn maximum, ik train dus NOOIT tot het niet meer wil en dit bevalt mij persoonlijk een stuk beter.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een spiergroep op die manier nooit helemaal uitputten. Als je van te voren al gaat denken van ik moet dit 3 x 10 doen, of ik moet eerst 10 en dan hierna 8....... Ik tel me herhalingen wel, maar ik stop niet bij mooie ronde getallen. Ik ga gewoon door tot het niet verder meer wil, dan put je pas je spieren uit.
Ja maar jij traint heel anders, je squat toch 3 keer in de week? Als je dan maximaal zou trainen zouden je benen eraf vallen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik blijf ALTIJD onder mijn maximum, ik train dus NOOIT tot het niet meer wil en dit bevalt mij persoonlijk een stuk beter.
Het is heel simpel.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja maar jij traint heel anders, je squat toch 3 keer in de week? Als je dan maximaal zou trainen zouden je benen eraf vallen.
thnx voor de link en de tips, was wel ongeveer wat ik zochtquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:04 schreef LedZep het volgende:
Btw, Fugie, het is beter om je repranges zo veel mogelijk af te wisselen. Doe de ene training bv 3x10, maar de volgende 6x5, 10x3, 8x4 / 4x8 or whatsoever. Doe ipv in totaal 30 reps ook eens 25, 35 of zelfs 40.
Ben ik het of doe je juist speciaal geen isolatieoefeningen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
Nieuwe schema (ruwweg):
Dag 1.
Deadlift
Bench press (wide)
Rows
Triceps + delts
Dag 2.
Squat lite
Overhead presses
Rows
Curls
Dag 3.
Squat
Bench press (narrow)
(Power) clean
Chins
Op dag 1 tricep extensions en side / bent over raises óf face pulls.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:15 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ben ik het of doe je juist speciaal geen isolatieoefeningen?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat kraam je nu weer voor onzin uit? Tuurlijk kun je wel op een natuurlijke manier groot worden, tis maar wat je er voor over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |