quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:54 schreef LedZep het volgende:
Ik ben van mening dat je, met een gemiddelde lengte - laten we zeggen 1.80, met genoeg toewijdig en motivatie zonder veel problemen 100 kilo met 10% vet kan worden. Ja, iedereen ja, ook ecto's.
(dit natuurlijk zonder AAS)
Hierover is op dit moment een verhitte discussie op DBB (Training en Oefeningen).

Dat is wereldniveau!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef Nostradamus77 het volgende:
Dat kan zeker, maar dat is ook niet écht groot. Ik ben zelf 1,84 en 92 kilo, 9% met 'slechts' voedingsupplementen. Echt groot was onze sportschooleigenaar voordat zijn borstspier is geknapt. Die was droog op 5% nog 135 kilo en is van mijn lengte.
[..]

quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:10 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Omdat jij het niet kunt is het niet onmogelijk hoor. Het kost alleen heel veel inspanning energie en moeite, en dat moet je erin willen steken.

quote:

Jij hebt ook al een paar keer wat over mij (misschien onbewust) gezegd. De meesten zien mij ook als "groot", en ik heb nog nooit van de verboden middelen gesnoept.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Nostradamus77 het volgende:
Je kent me blijkbaar goed; dit is al de derde keer dat je iets over mij persoonlijk zegt. Vind ik prima hoor, als jij je daar goed bij voelt. Het zou je alleen sieren wanneer je dat niet zou doen.
[..]

Zo'n gast heb ik vroeger ook in me sportschool gehad. Hij was ongeveer 1,5 meter lang en ook zo breed. Als ie liep schuurden zijn benen tegen elkaar aan, daarom liep ie vrij apart. Maar hij drukte ook 200 kg voorlangs, super explosief en hele korte bewegingen deed ie (niet helemaal uitstoten). En hij had al van die korte armpjes.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef Nostradamus77 het volgende:
Dan laten we het hier bij. Ik heb geen zin in dat soort dingen.
Dat is voor mij inderdaad groot, wedstrijdgroot in de zware klasse. Komt misschien omdat er bij ons de op school een aantal van die gorilla's rondlopen. En ik ben er wel achter dat zij stuk voor stuk snoepen van de verboden vruchten.
Ondanks dat toch behoorlijk indrukwekkend om ze aan het werk te zien. Schouders voor drukken op de machine met aan beide kanten 90 kilo aan schijfjes. Ik kom net aan de helft haha. Maar ik moet zeggen dat ik ook niet groter wil worden. Een paar procent vet er nog af en dan op 90 kilo blijven hangen vind ik prima.
Bron?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:41 schreef STAIRWARES het volgende:
Lees ik nu goed dat er doping/of pillen enzo zijn die vet verbranden?

Wow wtf, borstspier geknapt, hoe kan dat? (en wat gebeurt er dan)quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:57 schreef Nostradamus77 het volgende:
Echt groot was onze sportschooleigenaar voordat zijn borstspier is geknapt. Die was droog op 5% nog 135 kilo en is van mijn lengte.
[..]

Gescheurde borstspier komt nogal es voor bij mensen die in korte tijd enorme gains maken op de bench press.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:06 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wow wtf, borstspier geknapt, hoe kan dat? (en wat gebeurt er dan)

quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:41 schreef STAIRWARES het volgende:

quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:08 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gescheurde borstspier komt nogal es voor bij mensen die in korte tijd enorme gains maken op de bench press.
Gevolg is een paar weken rust en met geluk daarna weer rustig opbouwen, je bent iig een flinke tijd uit de business.

Werken die ook nog dan? Ik had altijd het idee dat het van die tell-sell oplossingen warenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef Nostradamus77 het volgende:
Die zijn er genoeg, stack in alle varianten.
[..]

Mijn sportschoolhouder heeft dat ook gehad, en het gebeurde net toen ie aan het pompen was. Als ik hem moet geloven heeft ie nog nooit zoveel pijn gehad.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:17 schreef Nostradamus77 het volgende:
Bij hem was het dus wel een ander verhaal, zijn spier was echt AFgescheurd. Van de schouder af teruggeschoten in de borst. Die moest operatief weer aan de juiste punten worden vastgezet, waarna hij de spier tot nu toe nog steeds niet zwaar heeft kunnen belasten. Hij weegt nu nog ongeveer 100 kilo, met zo'n 10 procent vet.
[..]

quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef ivosnivo het volgende:
![]()
[..]
Mijn sportschoolhouder heeft dat ook gehad, en het gebeurde net toen ie aan het pompen was. Als ik hem moet geloven heeft ie nog nooit zoveel pijn gehad.

Daar ben ik mee bezig, en ik eet al behoorlijk gezond, alleen brood, meusli, en gevarieerd avond eten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef ivosnivo het volgende:
Zou je niet beter wat minder ongezond gaan eten en wat gaan bewegen?

Logisch. Als je slechts 50% van je energie inneemt gaat je lichaam in een soort overlevingsfase, en wordt er amper vet meer verbrand. Gevolg: lusteloosheid, uitputting zoals je al zei, maar GEEN vetverbranding.quote:Op zondag 16 april 2006 06:47 schreef synthesix het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, en ik eet al behoorlijk gezond, alleen brood, meusli, en gevarieerd avond eten.
Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik heel moeilijk vet kwijt raak, ook al sport ik veel en eet ik weinig, ik merk namelijk ook al snel, dat als ik te weinig eet, ik minder presteer omdat ik gewoon moe ben.
Met relatief niet vetter worden (ik groei nog), heb ik niet zo'n moeite, maar afvallen dat lukt gewoon niet.
Ik heb een keer een week lang, ik denk wel 50% geminderd in m'n calorieëninname, toen was ik gewoon de hele dag uitgeput, kon gewoon letterlijk niet meer rennen, en ben ik uiteindelijk na een week (slechts) 1,5 kg afgevallen.![]()
![]()

Schildklier- en/of beta2 receptor stimulatie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:41 schreef STAIRWARES het volgende:

quote:Op zondag 16 april 2006 06:47 schreef synthesix het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, en ik eet al behoorlijk gezond, alleen brood, meusli, en gevarieerd avond eten.
Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik heel moeilijk vet kwijt raak, ook al sport ik veel en eet ik weinig, ik merk namelijk ook al snel, dat als ik te weinig eet, ik minder presteer omdat ik gewoon moe ben.
Met relatief niet vetter worden (ik groei nog), heb ik niet zo'n moeite, maar afvallen dat lukt gewoon niet.
Ik heb een keer een week lang, ik denk wel 50% geminderd in m'n calorieëninname, toen was ik gewoon de hele dag uitgeput, kon gewoon letterlijk niet meer rennen, en ben ik uiteindelijk na een week (slechts) 1,5 kg afgevallen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |