Ik eet nooit banden, die zijn ook buiten Schoonhoven niet te vreten namelijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb een ranzige lekke band gehad in Schoonhoven.
Ze zoeken bij ons nog een student.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:03 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ga wel wat actiever op zoek naar wat anders
Dus met dat laatste wil je zeggen dat jij de kruiwagen bent?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Ze zoeken bij ons nog een student.
Max 20 uur p.w. meen ik, verder weet ik er weinig van maar mijn directe collega doet de sollicitatieprocedure.![]()
Ik kom van oorsprong redelijk uit de buurt van Schoonhoven.Geboren in Utrecht en altijd in Nieuwegein gewoondquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vrouwelijke collega uit Schoonhoven.![]()
woon werk jij een beetje in de buurt danquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze zoeken bij ons nog een student.
Max 20 uur p.w. meen ik, verder weet ik er weinig van maar mijn directe collega doet de sollicitatieprocedure.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik eet nooit banden, die zijn ook buiten Schoonhoven niet te vreten namelijk
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
De achterbuurman van mn ouders heet Harry Schoonhoven, als we toch bezig zijn
Mooie omgeving wel. Geef mij maar een weg langs het water.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
Ik kom van oorsprong redelijk uit de buurt van Schoonhoven.Geboren in Utrecht en altijd in Nieuwegein gewoond.Was op een Zondag middag te fietsen,en toen ik dat deed heb ik besloten om motorrijder te worden
.
En Schoonhoven is volgens mij de zilverstad.
Budget is iets van ¤ 5000quote:
Ik doe al een maandelijkse bijdragequote:Misschien betaald RB wel.![]()
ze zoek iets tussen een cbr en een fazer inquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien moeten we het in de choppers zoeken.![]()
[..]
Ik heb enigzins invloed op haar besluiten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Dus met dat laatste wil je zeggen dat jij de kruiwagen bent?![]()
Que?quote:Waar was je trouwens met de kartmeet?![]()
Nee maar een andere collega komt ook uit Almerequote:Op zaterdag 1 april 2006 22:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
woon werk jij een beetje in de buurt dan
Ik ben meer van het type Gooise matras,heuvelrug en achterhoek.Als je uit een bepaalde omgeving komt,zie je de schoonheid ervan niet meer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
Mooie omgeving wel. Geef mij maar een weg langs het water.![]()
Alleen volgende keer graag even de bezem over die dijkjes halen mensen.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb enigzins invloed op haar besluiten.We werken best intensief met elkaar samen en zoals dat in het begin van elke relatie goed gaat: "we luisteren nog echt naar elkaar".
Draai dit eens om en je ziet meteen het nut in van oordoppen tijdens het schieten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Naar mij werd er nooit geluisterd.En ik luisterde ook niet.
.
Krabbedam? Naam klinkt me bekend in de oren, waar is dat precies? Map24 kent het nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:31 schreef ikookhier het volgende:
zal ik mijn foto vanvandaag ook nog eens in schuiven
[afbeelding]
Waar schiet jij? In de buurt van de Lekdijk bij die gayparking waar pepijn en ik waren gestopt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Draai dit eens om en je ziet meteen het nut in van oordoppen tijdens het schieten.
Warmenhuizen vind hij welquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Krabbedam? Naam klinkt me bekend in de oren, waar is dat precies? Map24 kent het niet
Lopikerkapel, geen idee of jullie daar zijn geweest?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef hicham het volgende:
Waar schiet jij? In de buurt van de Lekdijk bij die gayparking waar pepijn en ik waren gestopt?Hoorden daar de hele tijd knallen
Ik krijg binnenkort oordoppen geschikt om mee te werken,schieten en motorrijden.Op maat gemaakt,van m'n baasquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Draai dit eens om en je ziet meteen het nut in van oordoppen tijdens het schieten.
Ok, toch niet zo bekend als ik dacht. Had het vermoeden dat het langs het Markemeer lagquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Warmenhuizen vind hij welheerlijk dijkje daar
![]()
Zal wel niet daar zijn geweest danquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lopikerkapel, geen idee of jullie daar zijn geweest?
Je hoort er buiten trouwens niks van.![]()
Waar jij gestopt bent was bij de plofsluis.Een bunker uit de Hollandse waterlinie,die bij inval van de "tegenpartij"tot ontploffing kon worden gebracht om zo de Lek te laten overstromen en het achterland onder water te zetten.Heb hier jaren lang geschoten,en de sleutel van gehad en was inderdaad niet fijn om even te wachten op collega schutters om te openen,omdat je binnen de kortste keren contact had met "endeldarm toeristen".Maar het meest beroerde was toen er in de nacht van Vrijdag op Zaterdag ingebroken was.richardgie heeft toen een behoorlijke tijd op het politie bureau door gebracht om aangifte te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:39 schreef hicham het volgende:
Hendig sjieke foto in de OP trouwens, Fok!MC Zomer
[..]
Waar schiet jij? In de buurt van de Lekdijk bij die gayparking waar pepijn en ik waren gestopt?Hoorden daar de hele tijd knallen
Welke vereniging zit daar dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar jij gestopt bent was bij de plofsluis.Een bunker uit de Hollandse waterlinie,die bij inval van de "tegenpartij"tot ontploffing kon worden gebracht om zo de Lek te laten overstromen en het achterland onder water te zetten.Heb hier jaren lang geschoten,en de sleutel van gehad en was inderdaad niet fijn om even te wachten op collega schutters om te openen,omdat je binnen de kortste keren contact had met "endeldarm toerist".Maar het meest beroerde was toen er in de nacht van Vrijdag op Zaterdag ingebroken was.richardgie heeft toen een behoorlijke tijd op het politie bureau door gebracht om aangifte te doen.
Kwestie van een knopje omzetten in je hoofd en de schietschijf "verplaatsen".quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef richardgie het volgende:
omdat je binnen de kortste keren contact had met "endeldarm toerist"
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Waar jij gestopt bent was bij de plofsluis.Een bunker uit de Hollandse waterlinie,die bij inval van de "tegenpartij"tot ontploffing kon worden gebracht om zo de Lek te laten overstromen en het achterland onder water te zetten.Heb hier jaren lang geschoten,en de sleutel van gehad en was inderdaad niet fijn om even te wachten op collega schutters om te openen,omdat je binnen de kortste keren contact had met "endeldarm toeristen".Maar het meest beroerde was toen er in de nacht van Vrijdag op Zaterdag ingebroken was.richardgie heeft toen een behoorlijke tijd op het politie bureau door gebracht om aangifte te doen.
Naar dat rooie rondje tussen die twee witte wallenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwestie van een knopje omzetten in je hoofd en de schietschijf "verplaatsen".
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Naar dat rooie rondje tussen die twee witte wallen![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:28 schreef ultra het volgende:
Foute boel. The young ones kopen r1, r6, zx, klm, opq, etc en daarna vragen ze zich af hoe ze moeten remmen!Verleden jaar tweemaal meegemaakt; voor het rode licht een meewarige blik naar onze reismoto, groen licht: maximum acceleratie van de superbike, enkele km verder, in beide gevallen bike total loss, piloot geschaafd en NOG STEEDS DENKEND; hoe moest ik nu weer remmen?
Lees ik mijn mail nu:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:02 schreef Phatzak het volgende:
[...]
Wat zou jij dan doen als je met je 30+ hem niet meer omhoog krijgt en je vrouw gaat er vandoor met een ander? Juist, dan ga je op MF met je lelijke brik anderen afzeiken![]()
quote:Beste IT Nerd. Ultra stelt zich voor; het moet optie 3 worden vermits 1 en 2 zeker niet kloppen.Bekijk het andere topic eens:"vanaf 24 pas op een zware motor" europese wet.Ik hoop dat U zo oud wordt als ik en als U de helft van mijn moto-beleving ( reizen, rallies, meetings, wedstrijden...)zult meemaken zult U een zeer gelukkig man zijn.Hetzelfde wens ik Phatzak maar die jongen is zo chagrijnig, die zien we volgend jaar niet meer op het forum.Ik heb niets tekort, veel vrijetijd en spendeer per jaar (!) tweemaal de waarde van uw moto. No hard feelings, leer met vallen en opstaan, gij kunt geen omelet bakken zonder eieren te BREKEN. In bijlage één van mijn speeltjes.
Je bent weer vrienden aan het maken?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Lees ik mijn mail nu:
[..]Kansloze belgen
Try again.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef hollander172 het volgende:
Je bent weer vrienden aan het maken?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat ook maar eens slapie doen.Weltrusten iedereen.
daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent weer vrienden aan het maken?
Je bent toe aan een liefdevolle relatie?quote:
Die heeft ie toch al?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent toe aan een liefdevolle relatie?
Triumph T595.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:25 schreef RB het volgende:
Budget is iets van ¤ 5000
maar met zo`n oud huis weet je maar nooit. er zijn nog wel wat onderhouds dingen die nog gedaan moeten worden geloof ik.
Ik doe al een maandelijkse bijdrage, maar of ze dat in een motor steekt weet ik niet
![]()
ze zoek iets tussen een cbr en een fazer in![]()
Bedoelde meer iets dat warm is zonder dat je hoeft te starten.quote:
Dan vrees ik dat ik je gezellig alleen moet laten.quote:Op zondag 2 april 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben bang dat je het met mij moet doen
Ben ik al.quote:
Lekker ding wel hoor !quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
Goed, hier de rest van de foto's
Deze moest ik van hem posten![]()
Heb je stiekem toch MC-donalds gegeten ? je hoofd is ineens veel dikker !quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 03:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je stiekem toch MC-donalds gegeten ? je hoofd is ineens veel dikker !
Viel me ook al op dat ik best lang kon doorrijdenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Douw je de pics even naar mijn Lycos account?![]()
Mijn benzinelampje brandt trouwens nog niet.
Hij is erg zuinig omdat we zo rustig gereden hebben.![]()
:^quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En waar is die foto waar ik op sta?
Mislukt zeker?
Heb de halve A2 scheef moeten hangen om rechtdoor te rijdenquote:[..]
Hicham zei het ook al.
Ik heb zelf geen last gehad van die harde wind, alleen mijn vizier klapte open bij het over de schouder kijken, en weer dicht als ik voor mij keek. Dat was wel irri.
De Fazer reed te makkelijk ... wat is daar mis mee als beginnend vrouwelijke bestuurder?quote:Op zondag 2 april 2006 03:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik iets te willen tussen een fazer ( ja die reed goed Pepsel ...maar ook te makkelijk in de positieve zin... het was alsof die meteen passen deed ) en een buikschuiver. Geen idee of dat bestaat eigenlijk... en of ze in zwart te krijgen zijn.![]()
waarom geen stoere bikequote:Op zondag 2 april 2006 03:35 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk dacht ik iets te willen tussen een fazer en een buikschuiver.
quote:Op zondag 2 april 2006 10:20 schreef Trebweb het volgende:
ja idd..... als hij het over een plas heeft dan is het de reeuwijkse plassen, maar het gaat niet zo als het hoort en is ook totaal NIET leuk hoe die motorsnikkels het spel nu spelen.
Dus van die Fazer kan je niet meer warm worden?quote:Op zondag 2 april 2006 03:35 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk dacht ik iets te willen tussen een fazer ( ja die reed goed Pepsel ...maar ook te makkelijk in de positieve zin... het was alsof die meteen passen deed ) en een buikschuiver.
quote:Een TL ? 1000 ga ik vast mee omvallen en nooit meer overeind komen ?En dan moet ik weer gered worden door een leuke jongeman en zo
![]()
Die Duc lelijk?quote:Die Duc is vet kei lelijk om in Raustaal te spreken.
Die verkoper kan je alleen op de prijs pakken, verder toch niet? Use and abuse him.quote:Ik denk dat ik me nu eerst eens goed in moet gaan lezen en dan eens wat proef rijden. Wat betreft dat inlezen ga ik wat van jullie verwachten... immers ik zou jullie meer moeten vertrouwen dan die knappegladde
verkoper... toch ... toch
![]()
JaaaaH, die GSX600F is al heel wat beterquote:Nou ja... ik sta open voor suggesties in ieder geval.
Wel zwart natuurlijk !
Nee, dat was helemaal een gekkenhuis.. die Bandit is begrenst?quote:
GSX600-F oud model doet mij steeds aan die ratbike van Stinkie denken.quote:Op zondag 2 april 2006 10:21 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzuki : GSX 600 F
Zwart
39.395 km Bouwjaar : feb 1995
¤ 2.950,-
Die is verkochtquote:Op zondag 2 april 2006 08:08 schreef hicham het volgende:
En hoe zit het met die blauwe Fazer van Ralf?
quote:Op zondag 2 april 2006 11:03 schreef richardgie het volgende:
.En RB,ik geloof dat wij met de zelfde motoren in onze gedachten zitten voor ondeugend,als ik dat zo bekijk.Makkelijke fietsen om mee te rijden en je kan er heel goed op mee komen,en zien er nog goed uit ook.
Ik ga toch voor wat meer passie.quote:Op zondag 2 april 2006 11:10 schreef RB het volgende:
![]()
Na 20 jaar motorrijden weet ik ongeveer wel wat lekker rijd en betrouwbaar is![]()
![]()
Staat bij mij in de woonkamer. <zoekt foto>quote:
Heb je je bmw ook weer terug gekocht zekerquote:Op zondag 2 april 2006 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Staat bij mij in de woonkamer. <zoekt foto>![]()
Verstand komt met de jarenquote:Op zondag 2 april 2006 11:10 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
Na 20 jaar motorrijden weet ik ongeveer wel wat lekker rijd en betrouwbaar is![]()
![]()
En de smaak van ondeugend qua motoren is mij ook bekend Hij moet ZWART zijn![]()
Is in ieder geval geen plaatselijk buitje danquote:Op zondag 2 april 2006 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat hier ook enorm tekeer op hetzelfde moment.
![]()
O,ik dacht toch echt dat je ondeugend een V-Max als beginners fiets aan wilde smerenquote:Op zondag 2 april 2006 11:21 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
Is ook niet verkeerd![]()
YAMAHA FZX 750
Bouwjaar: 1987 ZWART
¤ 2.350,00
Als ragbike![]()
Wat niet kanquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
O,ik dacht toch echt dat je ondeugend een V-Max als beginners fiets aan wilde smeren![]()
.
quote:Op zondag 2 april 2006 11:21 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
Is ook niet verkeerd![]()
YAMAHA FZX 750
Bouwjaar: 1987 ZWART
¤ 2.350,00
Als ragbike![]()
Maakt niet uit voor een dame op leeftijd toch?quote:
Tweedehands prijzen zijn gewoon triest sinds de euro.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
Was dat toen niet gewoon de nieuwprijs.![]()
Volgens mij had jij eens wat gezegd over off/all road voorspatborden..quote:
Klopt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij had jij eens wat gezegd over off/all road voorspatborden..
De MuZ Mastiff heeft hem als zeldzaamheid gewoon boven het wiel.![]()
[afbeelding]
Maar ik vind de ombouw toch mooier.![]()
[afbeelding]
Het Fl. tekentje is alleen maar vervangen door het € tekenquote:Op zondag 2 april 2006 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tweedehands Alle prijzen zijn gewoon triest sinds de euro.![]()
Je gaat toch geen vijfduizend gulden vragen voor zo'n oud kreng.
ja boehoehoeeequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:15 schreef RB het volgende:
S`avonds allemaal![]()
Wat zijn jullie weer bezig geweest![]()
[..]
![]()
Heb hem gezien, met een verse stempel erop
![]()
En dan denk ik aan Brabant,want daar brand nog lichtquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
maar ja blij dat er volop leven en lol is hier.![]()
En verdomt, misschien heb je voor een asfaltfiets nog wel gelijk ook, zelfs al is het een (in dit geval) omgebouwde all road.quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef hollander172 het volgende:
Klopt.
Vind "meeverende" spatborden een stuk leuker staan.
Anders klik je even op active topics.quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
ja boehoehoeee![]()
![]()
![]()
Ik weet al niet meer hoeveel topics ik heb gemist
Gaat toch wel goed daar.quote:maar ja blij dat er volop leven en lol is hier.![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 03:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben ik al.
Hmmm
RB deed redelijk goed gokken... 5000 euro te besteden voorlopig...
Eigenlijk dacht ik iets te willen tussen een fazer ( ja die reed goed Pepsel ...maar ook te makkelijk in de positieve zin... het was alsof die meteen passen deed ) en een buikschuiver. Geen idee of dat bestaat eigenlijk... en of ze in zwart te krijgen zijn.![]()
Een TL ? 1000 ga ik vast mee omvallen en nooit meer overeind komen ?En dan moet ik weer gered worden door een leuke jongeman en zo
Die Duc is vet kei lelijk om in Raustaal te spreken.
Ik denk dat ik me nu eerst eens goed in moet gaan lezen en dan eens wat proef rijden. Wat betreft dat inlezen ga ik wat van jullie verwachten... immers ik zou jullie meer moeten vertrouwen dan die knappegladde
verkoper... toch ... toch
![]()
Nou ja... ik sta open voor suggesties in ieder geval.
Wel zwart natuurlijk !
quote:Op zondag 2 april 2006 11:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant,want daar brand nog licht.
Lijkt me ook offroad wel handig, scheelt volgens mij best wat opspattende bagger.quote:Op zondag 2 april 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
En verdomt, misschien heb je voor een asfaltfiets nog wel gelijk ook, zelfs al is het een (in dit geval) omgebouwde all road.![]()
Hmm, dan valt het wel weer mee.quote:Op zondag 2 april 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En verdomt, misschien heb je voor een asfaltfiets nog wel gelijk ook, zelfs al is het een (in dit geval) omgebouwde all road.![]()
[..]
Anders klik je even op active topics.
Laatste post Raus in nummer 237, dit is nummer 239, you do the math.
Geintje.![]()
[..]
Gaat toch wel goed daar.![]()
![]()
Ja,ja.quote:Op zondag 2 april 2006 12:04 schreef hollander172 het volgende:
Lijkt me ook offroad wel handig, scheelt volgens mij best wat opspattende bagger.
Druk met vertalen?quote:Op zondag 2 april 2006 12:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Jawel, over het algemeen genomen gaat het wel goed.Alleen jammer dat het vandaag regent.
![]()
Nieuwprijs was toen iets van ¤ 6000quote:Op zondag 2 april 2006 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tweedehands prijzen zijn gewoon triest sinds de euro.![]()
Je gaat toch geen vijfduizend gulden vragen voor zo'n oud kreng.
Je beseft je dat ik je zo op straat kan zetten he ?quote:Op zondag 2 april 2006 11:28 schreef RB het volgende:
[..]
Wat niet kanZe komt er wel op weg
![]()
Breede achterbandvalt ze ook niet zo snel om![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je beseft je dat ik je zo op straat kan zetten he ?
![]()
hoe vaak ben je nu precies op geweest voor praktijkquote:Op zondag 2 april 2006 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Dat van die fazer klonk best arrogant inderdaadmaar daar reed ik zonder enig moeite zo mee weg. Zo 'makkelijk' reed de Fazer. Het enige wat ik minder vond was het happerige in de eerste versnelling maar ook dat deed snel wennen. Ik twijfel nu aan die fazer omdat ik bang ben dat ik dan na een tijdje weer wat anders wil. ( het Pepijn-syndroom
) Gewoon omdat ie zo lekker snel went. Nu wil ik natuurlijk ook weer niet de meest moeilijke motor dat zou ook onverstandig zijn. maar een beetje er tussen in denk ik. Niet een motor die veel te moeilijk is voor een beginneling... maar ook niet de meest makkelijke zeg maar.
ben nooit te beroerd om tips te gevenquote:Nogmaals ik weet niet eens of ze bestaan, maar dat ga ik dus uitvinden. Anders kan ik altijd nog eentje kiezen uit het filmpje van OPM![]()
![]()
Vorig jaar augustus mijn theorie, half feb mijn BV en afgelopen 30 maart mijn laatste.quote:Op zondag 2 april 2006 12:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe vaak ben je nu precies op geweest voor praktijkje hebt er nooit iets over verteld en hebt - precies zoals je zei - hem eerst gehaald en ons daarna erover geinformeerd.
want meteen wegrijden op een motor (mijn broertje deed dat ook op mijn 400) en met een motor kunnen lezen en schrijven zijn wel 2 verschillende dingen.
Niet zoiets dusquote:
quote:
Alles behalve dat ding ...quote:Op zondag 2 april 2006 10:21 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Suzuki : GSX 600 F
Zwart
39.395 km Bouwjaar : feb 1995
¤ 2.950,-
quote:Op zondag 2 april 2006 10:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je nog gedroomt over tractoren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |