Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:00 schreef Sokolsky het volgende:
Bubba Ho-tep?
quote:
quote:
Sorry, ik bedoel deel 1.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:19 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zit nu toch naar goldmember te kijken en scotty heeft dr evil toch echt
freaking sharks with laser's attached to here freaking heads gegeven
Dit reken ik goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Baars?
Die ja. Denk aan die turkse zanger die een aantal jaar geleden een hitje had in NL.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh, die beul uit Joegoslavië? Hoe heet-ie ookalweer?
quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Roadracers?
Ook niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:18 schreef mr_anonimous het volgende:
The Wraith?
Neen. Er is in 1997 een remake van gemaakt in de vorm van een TV-film, met een acteur die later in de Lord of the Rings-trilogie een belangrijke rol speelde.quote:
sokolsky verliest weer s een puntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WWIIquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef JelleS het volgende:
1e wereloorlog lijkt me? (rozen)
neenquote:Op maandag 3 april 2006 13:43 schreef Sokolsky het volgende:
Matter of Life and Death?
quote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Sokolsky het volgende:
Los Amantes del Circulo Polar?
neequote:Op maandag 3 april 2006 16:05 schreef ReSpawn het volgende:
The longest day dan maar? Ik gok ook maar wat..
Nah. Ik antwoord wel als 't helemaal vast zit. En als ik het dan wel zou weten uiteraard.quote:
FTR-tournaments zijn ook websites.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef Sokolsky het volgende:
Het gebruik van IMDb of welke website ook bij het beantwoorden van de vragen is verboden. Als we erachter komen dat dit toch gebeurd is, wordt het punt niet toegekend.[/b]
Oh nouja goed, was t ook niet van plan. Maar heb verder geen idee.quote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Doff het volgende:
Hmm, nou maak je t wel heel gemakkelijk, nu kan geowon het lijstje worden afgegaan....
Omdat die volgens Sok in twee tournooitjes van hem mee deed. En Sok het Frankrijk-tournament organiseerde. En hij niet Engelstallig is. Leek me dat een logische conclusie.quote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh nouja goed, was t ook niet van plan. Maar heb verder geen idee.![]()
Maare Lonewolf, hoe weet je of die Frans is?
Ik zag geen Aziaaten.quote:Op maandag 3 april 2006 21:26 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Lonewolf, het had toch net zo goed een Scandinavische of Aziatische film-noir kunnen zijn? Of een nog anderstalige film-noir uit 1948 of 1957, of van vóór 1950? Of een film-noir met een mindfuck?
Ik zal 'm maar goedkeuren. Was een van de gruwelijkste scenes die ik ooit heb gezien. Zeker als je op de achtergrond nog een getuige snel door ziet lopen.quote:
kloptquote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef AtigA het volgende:
Lijk me Moritz Bleibtrau
Lola rennt
Das Experiment
Munich
Is uiteraard wel de goede acteur.quote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Life aquatic, Steve Zissou?![]()
(Het mag duidelijk zijn dat ik de film niet heb gezien, maar ik hoop gewoon dat het zich niet geheel onder water afspeelt)
Ik had niet gedacht dat ie zo snel geraden zou worden. Volgens mij is deze film niet zo bekend.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef Patch het volgende:
Dat is Waking Up in Reno
De pijnbank van Theo van Gogh kan er nog bijquote:Op maandag 3 april 2006 23:37 schreef JelleS het volgende:
k3 the movie (ofzo)
filmpje
jan rap en zen maat _0_
ja zuster nee zuster
verder kom ik niet...
Asap + 1quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:15 schreef Asap het volgende:
[..]
De pijnbank van Theo van Gogh kan er nog bij
+quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:23 schreef Patch het volgende:
Brokeback Mountain
The Four Feathers
A Knight's Tale
10 Thigns I Hate About You
Brother's Grimm
Casanova
The Patriot
Monsters Ball
meer weet ik er niet...![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:05 schreef Neleos het volgende:
Eyes Wide Shut?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:09 schreef victorinox het volgende:
Big Trouble in Little China?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:10 schreef Phennim het volgende:
moulin rouge?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef latislos het volgende:
een of andere james bond in rio de janeiro?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef latislos het volgende:
is het 'n hollywood filmpje?
zo onbekend is de actrice niet hoor op de fotoquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
hintje?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef latislos het volgende:
begin van indiana jones temple of doom?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:26 schreef Sheridana het volgende:
Middag
Ze lijkt op Sofia Coppola....dus ik gok Star Wars-The Phantom Menace...
Atiga + 1quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:05 schreef AtigA het volgende:
The Phantom Of The Opera
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:12 schreef Phennim het volgende:
geniaal patch
quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:13 schreef Patch het volgende:
en dan zijn er toch nog mensen die menen Indiana Jones of Star Wars te kunnen posten...
Waar gaat het naartoe allemaal....
![]()
Helaas, deze rit loopt wel goed af, alhoewel deze meneer er behoorlijk ziek van wordt.quote:
je doelt op de stem van de beer in Dr. Dolittle 2quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef latislos het volgende:
die gast daar net links in beeld, is het politievriendje van Phoebe in friends
Hoeveel films hebben een rollercoaster in beeld? Ik heb geen idee?quote:
Ook wel Michael Rappaportquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef latislos het volgende:
die gast daar net links in beeld, is het politievriendje van Phoebe in friends
Klopt, ik zou zo snel niet andere films kunnen noemen waar hij in speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:35 schreef latislos het volgende:
die gast daar net links in beeld, is het politievriendje van Phoebe in friends![]()
![]()
Laat die rollercoasters maar komen.quote:
vandaar dat ik Beverly Hills Cop 3 zei....quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:42 schreef Phennim het volgende:
Die voorste lijkt op 'Balki' van die ouwe comedie serie.
Als Christian Slater een tussenpersoon nodig heeft voor zijn deal. Op deze plaats hebben ze afgesproken. Kunnen ze ongestoord babbelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:43 schreef Phennim het volgende:
aha dodelijke kurkentrekker![]()
true romance dan toch!![]()
wanneer zitten ze dan in de achtbaan?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef het volgende:
The Hudsucker Proxy?
ik vond dat ik het met nightmare al aardig letterlijk nam. maar ja das natuurlijk geen europese produktiequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:10 schreef AtigA het volgende:
Tip: Deze film is een Europese productie. En de tagline moet je letterlijk nemen.
had dan GVR geschreven, dan snapte ie 't waarschijnlijk meteenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Doff het volgende:
Hehe, BFG gaat toch over het stelen van dromen...
quote:
SaintOfKillers + 1quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doom?
Mijn oude bedoel je? Die is weg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:09 schreef Sokolsky het volgende:
Wyccie, wat is er met je avatar gebeurd?
Alleen het geslacht is goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef mamamiep het volgende:
Katherine Hepburn?
Hiermee beantwoord ik ook gelijk de vraag over het jaartal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef ranja het volgende:
Katie Holmes?![]()
Kate Hudson?
Wie is er nou met een F
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef California het volgende:
Frank Welker?
Ja die dus! laurenzo85 +1quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:29 schreef laurenzo85 het volgende:
Forest Whitaker?
En Jack Bauer natuurlijk![]()
Phone Booth/
Bij de naam kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:54 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk. laurenzo85 +1
Enneh... jij heet daar ook geen laurenzo85. Hoe moet ik dan weten wat jouw stem is?
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:29 schreef California het volgende:
De dialoog kan ik me niet herinneren, maar Midnight Cowboy?
quote:Like the Abstract Expressionist paintings of the tormented artist son in Pasolini's TEOREMA (1968), the received cultural baggage and semiotic referentiality of the image is eliminated until all that remains is purest subjectivity of the spectator. And so, picture-making technology mediates reality only up to a point (...).
quote:is full of visual and verbal non-sequiturs and nearly all the scenes are composed of long-takes with plenty of 'longeurs' and 'temps mort.' This real-time approach -- often fragmented by abrupt and seemingly arbitrary cuts -- faithfully simulates Thomas' experience and the mechanical routine of his creative process and its fleeting moments of sudden inspiration and frenzied excitement. All throughout the film there is a recurrent pattern of relationships left unconsummated and work left undone. Just as he appears on the verge of establishing meaningful contact with someone or about to finally resolve himself to some efficacious deed or another, he is immediately distracted by something else that pops up.
quote:I don't get it. Neither will you.
This is what happens when you give some artsy student director the budget to make a feature length film.
quote:Pardon me for being a swine who needs: 1] a compelling plot 2] a sequence of events developing the plot, and 3] a conclusion having something to do with the plot before I consider a 'film' to be watchable.
This 'film' has neither sequence nor conclusion, and only a rudimentary plot. [plotbeschrijving] Great. Let's work with that, shall we? No, no; instead, let's introduce all manner of irrelevent non-plot devices and breast shots in a gratuitous pseudo-lesbian tickle-fest. What fun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |