Oh nouja goed, was t ook niet van plan. Maar heb verder geen idee.quote:Op maandag 3 april 2006 21:01 schreef Doff het volgende:
Hmm, nou maak je t wel heel gemakkelijk, nu kan geowon het lijstje worden afgegaan....
Omdat die volgens Sok in twee tournooitjes van hem mee deed. En Sok het Frankrijk-tournament organiseerde. En hij niet Engelstallig is. Leek me dat een logische conclusie.quote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh nouja goed, was t ook niet van plan. Maar heb verder geen idee.![]()
Maare Lonewolf, hoe weet je of die Frans is?
Ik zag geen Aziaaten.quote:Op maandag 3 april 2006 21:26 schreef Sokolsky het volgende:
Maar Lonewolf, het had toch net zo goed een Scandinavische of Aziatische film-noir kunnen zijn? Of een nog anderstalige film-noir uit 1948 of 1957, of van vóór 1950? Of een film-noir met een mindfuck?
Ik zal 'm maar goedkeuren. Was een van de gruwelijkste scenes die ik ooit heb gezien. Zeker als je op de achtergrond nog een getuige snel door ziet lopen.quote:
kloptquote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef AtigA het volgende:
Lijk me Moritz Bleibtrau
Lola rennt
Das Experiment
Munich
Is uiteraard wel de goede acteur.quote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef wyccie het volgende:
Life aquatic, Steve Zissou?![]()
(Het mag duidelijk zijn dat ik de film niet heb gezien, maar ik hoop gewoon dat het zich niet geheel onder water afspeelt)
Ik had niet gedacht dat ie zo snel geraden zou worden. Volgens mij is deze film niet zo bekend.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef Patch het volgende:
Dat is Waking Up in Reno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |