Een EU-adept als Atzo zou dat juist prachtig vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:45 schreef __Saviour__ het volgende:
pff, Eurosongfestival![]()
waardeloos evenement vol met vriendjespolitiek.
Is dit een racistische opmerking? Dit is een racistische opmerking he?! CROUPOUQUE NEONAZI.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef Croupouque het volgende:
Misschien verstond hij Jörgen Rayman gewoon niet, dwaarrawehb ikkookwelwwwnasnsnsnlastttsbvanbnamn *.
* Daar heb ik ook weleens last van"
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef snellejelle het volgende:
Bij mij is hij in achting gestegen!
Het heeft geen zak met de EU te makenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:03 schreef Mirel het volgende:
Het Eurosongfestival is dan ook van belang voor de EU.
Echt wel, de winnaar hoeft een jaar geen belasting meer aan de EU te betalen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft geen zak met de EU te maken
Het was sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het heeft geen zak met de EU te maken
Wist ik ook niet ....... en nuquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:44 schreef pberends het volgende:
Net bij Raymann is Laat; vroeg Jorgen Raymann aan staatssecretaris der Europesche Zaken Atzo Nicolaï vragen hoe Treble het zou doen op de Eurosongfestival... hij wist niet wie Treble was (meidengroep die ons land vertegenwoordigd bij het festival).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |