Ik wacht nog even tot de zon door breektquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:53 schreef kratjuh het volgende:
't Weertje hier ziet er goed uit ...![]()
Denk dat ik mezelf maar 's in m'n pak ga hijsen straks ...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug, gelijk maar even de olie ververst.
Zat er immers al drie weken en 300 tot 400 kilometer in.![]()
De olielekkage kwam vermoedelijk via de olievuldop die er niet goed op zat.![]()
Het sijpelt dan langzamerhand via de rechterkant van het blok naar links.
En bij stilstand krijg je dan een plasje onder de motor.
Maar voor de zekerheid is er ook maar even een nieuwe pakking op de karterplug gezet.
En daarna wilde hij dus de oude olie er weer in fleppen.![]()
![]()
![]()
Wie, wat, waar en wanneer ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:10 schreef hicham het volgende:
Jep, ik wel. Richting Gouda
Van daar misschien verder richting Lekdijk?
Mja, ik ontbijt nog dus echt veel vroeger moet het ook niet wordenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef kratjuh het volgende:
Dat is allebei vrij laat voor mij ...
Ik zou al tegen vier a vijf uur aan de terugrit moeten beginnen ...
Stinkie is on the road voor een foon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:18 schreef hicham het volgende:
Mja, ik ontbijt nog dus echt veel vroeger moet het ook niet worden
Wat doe je? Ben je nachtportier of pooier?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
15:00 uur is misschien nog wel haalbaar voor mij .. Maar zal dan wel een bliksembezoekje worden denk ik ..
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stinkie is on the road voor een foon.![]()
Vanmiddag rijden is een challinging offer. Of ik kies voor luieren, dat is ook aantrekkelijk.![]()
Ik ga naar een feestje vanavond met m'n meisje ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef hicham het volgende:
Wat doe je? Ben je nachtportier of pooier?
quote:
zo, ff ontbijt en verse jus wegsobberen. Dan richting den haag voor een nieuwe telefoon en digicammquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef hicham het volgende:
Hoe weet jij dat?
LuierenVergeet je meteen weer als je de motor hebt gestart
Definitie pooier = egoistisch dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:30 schreef kratjuh het volgende:
Dan ben ik de meest egoïstische pooier die er is ...
![]()
Genoeg over het pooier gedoe ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Definitie pooier = egoistisch dus.![]()
![]()
Voor jezelf houden is juist weer vrij standaard geen pooier.![]()
Oh ja, had ik gelezen maar dat ging de ene oog in en het andere oog uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
zo, ff ontbijt en verse jus wegsobberen. Dan richting den haag voor een nieuwe telefoon en digicamm
Even wachten tot stinkiej terug isquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:34 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Genoeg over het pooier gedoe ..![]()
Meer over meeten !
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
Denk dat ik er dan niet op ga wachten .. Ik zie de zon en grijp nu m'n kans !
Have fun in Gouda
Have fun waar jij ook heen gaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
Denk dat ik er dan niet op ga wachten .. Ik zie de zon en grijp nu m'n kans !
Have fun in Gouda
Richting schagenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm misschien verdwaal ik die kant ook wel uit ...
ben thuis nu, opschieten dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
16.00 afgesproken met stinkie, maar das best laat. Misschien maar vervroegen naar 15.00 ofzo. Weet alleen niet of hij dan al kan
16.00 Shell is prima. heb je net sms gestuurdquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
Pff, Gouda is een uur rijden![]()
Dat wordt dus 16:00 afspreken. Ik stel voor onderaan afrit 11 bij de parkeerplaats (links) of bij de Shell (rechts). Er zijn twee tankstations en ik bedoel dus degene onder het 'target'Pepijn, ik rij waarschijnlijk door naar de Lekdijk dus misschien is het beter als we daar afspreken (als jij nog gaat rijden) tenzij jij het niet erg vindt om heen en weer te rijden
[afbeelding]
Nu even mijn kamer opruimen
Gezienquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
16.00 Shell is prima. heb je net sms gestuurd
oke, zie maar, Bel als je bij Shell station benquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
En ik ga me klaarmaken, tot zo
Kweenie of het nog wat wordt met Pepijn. Laat anders maar zitten, dit is niet af te spreken zo
Hm... nou je het zegt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
't is toch geen ondeugend 1 april grapje he![]()
and if not ..........Van harte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's summer![]()
Zit te dubben... zal ik gaan..quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef stinkie het volgende:
oke, zie maar, Bel als je bij Shell station ben
afslag Gouda (viaduct Gouwe) en dan bij stoplichten rechts, je ziet dan meteen een Shell stationquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit te dubben... zal ik gaan..
Weet jij een postcode, want ik maak weinig uit dat kaartje op.![]()
Voor mijn gevoel gaat die weg nog een heel stuk parallel aan de snelweg.
En een benzinestation heb ik nog nooit gezien.![]()
[afbeelding]
T'is zeker nog een stukje Gouda in.Vlaggetje is in ieder geval die andere.
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef stinkie het volgende:
afslag Gouda (viaduct Gouwe) en dan bij stoplichten rechts, je ziet dan meteen een Shell station
Beter ! Veel plezier met je papiertje ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.
Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Sociale levens stinken.
Gevonden.....de mijnequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.
Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Sociale levens stinken.
Mooi plaatje met mooie fiets ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:34 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben weer terughet was weer heerlijk volop zon
![]()
[afbeelding]
Ben je ook al weer terugquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mooi plaatje met mooie fiets ..![]()
Ik had eigenlijk ook wel ff een foto kunnen maken ...
Jah .. Had/heb hier thuis nog wat te doen ..quote:
Echt, dat zou geweldig wezenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef bwt het volgende:
Ziet er goed uit
eens kijken of ik hem er in kan krijgen
rare foto, ik heb geen sluierbewolking gezien vandaag.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:34 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben weer terughet was weer heerlijk volop zon
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
rare foto, ik heb geen sluierbewolking gezien vandaag.![]()
Wel een wolkbruik op mijn dak gehad![]()
Nu is het pas echt zomerquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef bwt het volgende:
OP.txt aangepast en foto er bijgezet
jaaa, bij het volgende topic jaquote:
Nog even spammen danquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:50 schreef bwt het volgende:
[..]
jaaa, bij het volgende topic ja![]()
(over 37 posts)
Ik geloof dat ik nog veel beter kanquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef kratjuh het volgende:
Vette foto IOH![]()
Begint bijna op een professioneel OP te lijken ..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef bwt het volgende:
Ziet er goed uit
eens kijken of ik hem er in kan krijgen
[edit]alleen jammer van die grote foto rechts boven in de hoek
![]()
[/edit]
Allemaalquote:
Heey vanaf welk punt ben ik hier opeens bij betrokken ..quote:
Boefjequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
Net nog gereden met mijn vader en op een parkeerterein gekloot![]()
Hard optrekken is leuk![]()
8tjes rijden met een ZXR niet![]()
Harde wind ook niet![]()
![]()
JA doe hetquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heey vanaf welk punt ben ik hier opeens bij betrokken ..![]()
Zal je nog 's een compliment geven ...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Allemaalmaar vooral Fokmcers
alleen kratjuh niet
![]()
quote:
quote:
Nieuwe Op here we comequote:
Het argument wordt met de dag zwakkerquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Haal jij je roze papiertje nou eerst maar 's, lieverd ...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef stinkie het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 48! Onderweg
whihihihi
Er zijn meer mensen die na een kratje meer onzin gaan uitkramen ...quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het argument wordt met de dag zwakker
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die na een kratje meer onzin gaan uitkramen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |