Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
Denk dat ik er dan niet op ga wachten .. Ik zie de zon en grijp nu m'n kans !
Have fun in Gouda
Have fun waar jij ook heen gaatquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:43 schreef kratjuh het volgende:
Denk dat ik er dan niet op ga wachten .. Ik zie de zon en grijp nu m'n kans !
Have fun in Gouda
Richting schagenquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hmm misschien verdwaal ik die kant ook wel uit ...
ben thuis nu, opschieten dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:15 schreef hicham het volgende:
16.00 afgesproken met stinkie, maar das best laat. Misschien maar vervroegen naar 15.00 ofzo. Weet alleen niet of hij dan al kan
16.00 Shell is prima. heb je net sms gestuurdquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:13 schreef hicham het volgende:
Pff, Gouda is een uur rijden![]()
Dat wordt dus 16:00 afspreken. Ik stel voor onderaan afrit 11 bij de parkeerplaats (links) of bij de Shell (rechts). Er zijn twee tankstations en ik bedoel dus degene onder het 'target'Pepijn, ik rij waarschijnlijk door naar de Lekdijk dus misschien is het beter als we daar afspreken (als jij nog gaat rijden) tenzij jij het niet erg vindt om heen en weer te rijden
[afbeelding]
Nu even mijn kamer opruimen
Gezienquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
16.00 Shell is prima. heb je net sms gestuurd
oke, zie maar, Bel als je bij Shell station benquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:44 schreef hicham het volgende:
En ik ga me klaarmaken, tot zo
Kweenie of het nog wat wordt met Pepijn. Laat anders maar zitten, dit is niet af te spreken zo
Hm... nou je het zegt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
't is toch geen ondeugend 1 april grapje he![]()
and if not ..........Van harte![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's summer![]()
Zit te dubben... zal ik gaan..quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef stinkie het volgende:
oke, zie maar, Bel als je bij Shell station ben
afslag Gouda (viaduct Gouwe) en dan bij stoplichten rechts, je ziet dan meteen een Shell stationquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zit te dubben... zal ik gaan..
Weet jij een postcode, want ik maak weinig uit dat kaartje op.![]()
Voor mijn gevoel gaat die weg nog een heel stuk parallel aan de snelweg.
En een benzinestation heb ik nog nooit gezien.![]()
[afbeelding]
T'is zeker nog een stukje Gouda in.Vlaggetje is in ieder geval die andere.
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:24 schreef stinkie het volgende:
afslag Gouda (viaduct Gouwe) en dan bij stoplichten rechts, je ziet dan meteen een Shell station
Beter ! Veel plezier met je papiertje ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.
Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Sociale levens stinken.
Gevonden.....de mijnequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.
Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Sociale levens stinken.
Mooi plaatje met mooie fiets ..quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:34 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben weer terughet was weer heerlijk volop zon
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |