het word komende week weer kouderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:46 schreef ikookhier het volgende:
zaterdag 01 april tot en met woensdag 05 april 2006
Wisselvallig met vooral de eerste dagen van tijd tot tijd regen of buien.
Zal wel een grap zijn van het knmi
ik ga voor volop zon morgen/zondag/maandag
Ja,het begint bij mij ook echt een beetje te kriebelen,wat het motorrijden betreft,en als je dan zo'n mooie dag als vandaag hebt met behoorlijke temperaturen dan denk je inderdaad van:waarom sta ik hier te werkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb 2.5maand thuis gezetendus heb nu wel weer zin
![]()
hoop dat het morgen mooi weer is kan ik nog even een rondje sturen![]()
voor de komende weken (tot het tijd word voor echt zomer) vind ik 15 tot 20 ofzo ook wel goed hoor... zolang het daarbij dan maar wel droog blijft, en niet zo hard waaitquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:53 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat trouwens maar eens naar bed toe.Begin zo dronken als een tor te worden.Weltrusten.
Oh truste IOH.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:00 schreef ikookhier het volgende:
Ik blijf over Welterusten richardgie Roderick2085![]()
Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controlerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef ikookhier het volgende:
Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controleren
dan zijn ze in GC nog wel ff bezigquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controleren
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ze willen dat ik dat ga doen gaan ze me maar betalen
Ik zal er wel naar huis sturenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
BE is nog niet thuis
is dit het moment dat ik me zorgen moet gaan maken
Ow, zijn je ouders al terug dan?quote:
waar is ze naar toe dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
BE is nog niet thuis
is dit het moment dat ik me zorgen moet gaan maken
Uit eten met wat vriendinnen. Allemaal mamma's van dat kleine dus ik had 'r wel wat vroeger thuis verwachtquote:
oh god..... ze is toch niet zo rond de dertig he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uit eten met wat vriendinnen. Allemaal mamma's van dat kleine dus ik had 'r wel wat vroeger thuis verwacht
Alexxxx onthult dat hij seriemoordenaar is en net een groep vrouwen van rond de dertig in een restaurant heeft afgeslacht?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh god..... ze is toch niet zo rond de dertig he?
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alexxxx onthult dat hij seriemoordenaar is en net een groep vrouwen van rond de dertig in een restaurant heeft afgeslacht?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denken
*ril*
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denken
*ril*
Veel te gevaarlijkquote:
ik word in juni voor de derde keer oom als het goed isquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk
heeft mijn zus ook gehad
ik ben nu al weer een paar maanden oom
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Best chaotische post verder, en nu ga je gelijk de kroegslet uithangen.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:18 schreef ondeugend het volgende:
Je mag best gewoon blij voor me zijn hoor.
heb straks een tentamen (1200uur)quote:
Mja, kwil gewoon rijden zonder rekening te moeten houden met jouw werkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Als jullie elke zaterdag alleen maar gaan meeten wordt het ook leuk
Zaterdags hou ik toch echt als vaste werkdag
Foxas regalequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Even snel een bevestiging.
Ja !
Ik heb hem.
Volgens mij met de hakken over de sloot, maar ik heb hem wel gekoc... euh gekregen.
Gistermorgen.
Net thuis van het werk en zometeen even de kroeg in om het te vieren.
quote:
Jij wilt 30 graden vorst?quote:
Wat lukt er precies niet kleine jüngequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:
Krijg de op nog steeds niet aangepast -_-"
Toch niet een OUD meet he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uit eten met wat vriendinnen. Allemaal mamma's van dat kleine dus ik had 'r wel wat vroeger thuis verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis geen sjopperquote:Op zaterdag 1 april 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
Ik wil OPM wel op z'n chopper zien meeten
iddquote:Op zaterdag 1 april 2006 07:42 schreef hicham het volgende:
En 1 april is zo triest hemaak gewoon het hele jaar grappen en niet geforceerd op 1 april
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis geen sjoppertis een echte honda
quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddleuk die grappen als je post
wel irri dat je niet vanzelf teruggaat naar se topique
't is toch geen ondeugend 1 april grapje hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Even snel een bevestiging.
Ja !
Ik heb hem.
Volgens mij met de hakken over de sloot, maar ik heb hem wel gekoc... euh gekregen.
Gistermorgen.
Net thuis van het werk en zometeen even de kroeg in om het te vieren.
quote:Bron: NOS-TT pagina 703 Overzicht 9:00 uur
BUIEN TREKKEN OVER
Vanochtent trekken nog enkele buien van west naar oost over het land. Lokaal kan ook onweer voorkomen. Tussen de buiten door schijnt soms ook de zon.
Vanmiddag komt de zon meer te voorschijn en wordt het van het westen uit droog. De temperatuur loopt op nar ongeveer 13 graden. De zuidwestenwind waait vrij krachtig, aan zee krachtig.
Morgen is het wat rustiger, maar verandert er nog weinig. Na dit weekend blijft het wisselvallig, maar het wordt wel kouder en er is kans op nachtvorst.
quote:Index / Code #61
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Wist je al dat Knut jarig is vandaag? Feliciteer hem even op knut@fok.nl.
Moggequote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen(nooit gedacht dat ik dan ook nog eens een keer in de morgen zou zeggen)![]()
Wat een wind vandaag zeg,moet me vast klampen aan mijn toetsenbord.![]()
Ah dat was al meer wat ik dacht te zien hier .. Maar ach een beetje wind is zo erg toch niet ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik naar buiten kijk waait het wel, maar heb er net niets van gemerkt.
Nou moest ik ook maar 10 kilometer binnendoor en niet over de snelweg.![]()
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
Zit hier vlak bij de kust,het waait behoorlijk hardquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mogge
Meen je dat nou ? Ik dacht dat het nog wel meeviel met de wind ...![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit hier vlak bij de kust,het waait behoorlijk hard
Het zou vanmiddag af nemen,![]()
Storm Storm -quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ah dat was al meer wat ik dacht te zien hier .. Maar ach een beetje wind is zo erg toch niet ?![]()
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.
Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Jij zit niet veel dichter bij de kust dan ik, wel op een andere plek.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:53 schreef ikookhier het volgende:
Zit hier vlak bij de kust,het waait behoorlijk hard
Het zou vanmiddag af nemen,![]()
Ik heb helemaal geen berichten.quote:
testing...quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
@ "Opties"Ik zag de grappen sowieso al niet, maar had wel een vermoeden
Aangename afwisseling, alleen wel irri dat je niet doorgestuurd wordt naar het forum ..quote:
Heldquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met windkracht 10 gereden, heel leuk met vrachtwagens inhalen.![]()
[..]
Nee, moest naar mijn werk. Woon~werk verkeer met de motor.quote:
Zo denk ik erover.quote:
Als je motorquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, moest naar mijn werk. Woon~werk verkeer met de motor.
Kom je soms voor dillemma's.![]()
En aangezien ik al sinds 1993 op de weg zit kom je er wel eens wat tegen.![]()
Zaten bijvoorbeeld ook hele zware winters bij, dat ik gewoon op de snelweg over ijs moest rijden.![]()
Misschien was het wel een zegen dat de GSX-R1100 vijf jaar geleden gestolen werd op tweede kerstdag. De dag erna moest ik werken en sneeuwde het gigantisch.![]()
Die motor is wel een soort van trauma. De liefde duurde veel te kort, 2 maandjes.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:18 schreef ikookhier het volgende:
Als je motornog eens gestolen moet worden mag je me Mailen/bellen/faxen/msnen/duivenpost sturen
![]()
als jij duidelijk was geweest dan wassie misschien wel blijquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je mag best gewoon blij voor me zijn hoor.
He die staat bij mij thuisquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
als jij duidelijk was geweest dan wassie misschien wel blij
Weet je waarom ik er aan denk?quote:
Ik feest voor allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |