Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controlerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef ikookhier het volgende:
Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controleren
dan zijn ze in GC nog wel ff bezigquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik al die posts maar eens controleren
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ze willen dat ik dat ga doen gaan ze me maar betalen
Ik zal er wel naar huis sturenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
BE is nog niet thuis
is dit het moment dat ik me zorgen moet gaan maken
Ow, zijn je ouders al terug dan?quote:
waar is ze naar toe dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:42 schreef stinkie het volgende:
BE is nog niet thuis
is dit het moment dat ik me zorgen moet gaan maken
Uit eten met wat vriendinnen. Allemaal mamma's van dat kleine dus ik had 'r wel wat vroeger thuis verwachtquote:
oh god..... ze is toch niet zo rond de dertig he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Uit eten met wat vriendinnen. Allemaal mamma's van dat kleine dus ik had 'r wel wat vroeger thuis verwacht
Alexxxx onthult dat hij seriemoordenaar is en net een groep vrouwen van rond de dertig in een restaurant heeft afgeslacht?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh god..... ze is toch niet zo rond de dertig he?
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alexxxx onthult dat hij seriemoordenaar is en net een groep vrouwen van rond de dertig in een restaurant heeft afgeslacht?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denken
*ril*
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik moest aan mn zus en haar vriendinnen denken
*ril*
Veel te gevaarlijkquote:
ik word in juni voor de derde keer oom als het goed isquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:13 schreef bwt het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk
heeft mijn zus ook gehad
ik ben nu al weer een paar maanden oom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |