Logisch, jij bent geen aartsluie ambtenaar.quote:
nee een luie scholier zonder sociaal leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Logisch, jij bent geen aartsluie ambtenaar.
Sociaal leven...was da?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee een luie scholier zonder sociaal leven.
Twee redenen waarom je op FOK zit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee een luie scholier zonder sociaal leven.
ik ben er niet blij mee alleenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twee redenen waarom je op FOK zit!![]()
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeurenquote:
Nee hoor, dat zijn we hier wel gewend. Bovendien ga ik zo boodschappen doen en heb ik er dan toch geen last van.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeuren
Wat is er aan de hand, naast dat je dit allemaal realiseert?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeuren
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, naast dat je dit allemaal realiseert?
T zal wel dieper gaan dat dat, denk ik..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisje![]()
vastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisje![]()
Klopt.... maar dat doet er verder niet toequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T zal wel dieper gaan dat dat, denk ik..
Kut man het leven... Ga naar een psycholoogquote:
wat is t heerlijk om thuis te zijnquote:
altijd rond een uurtjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Snel gedaan...
en dat op vrijdag..het OV moet een zootje zijn op vrijdagmiddag in Utrecht..
Whehe..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
altijd rond een uurtje
10 min lopen
20 min naar station
15 min naar huis
5 min lopen
Het OV in Utrecht is altijd goed. De fiets is echter nog beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Snel gedaan...
en dat op vrijdag..het OV moet een zootje zijn op vrijdagmiddag in Utrecht..
Het is niet slecht, maar het kan een chaos worden met fietsers die zich overal maar doorheen drukken..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het OV in Utrecht is altijd goed. De fiets is echter nog beter.
Ruilen?quote:
Kan je dat ook onderbouwen...?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
Alles in Groningen is tof. Tilburg is kut.
trein pas om 8 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zou jij niet zo weer weg dan? (of sta jij hier even je zus te vergeten?)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
In Groningen zijn meer lekkere wijven.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef Dickies het volgende:
Boeren. Allemaal.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
In Groningen zijn meer lekkere wijven.
I'm an ass manquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:02 schreef Dickies het volgende:
Boerinnen hebben wel vaak dikke tieten.
Ook die is vaak van een redelijk formaat.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
Alles in Groningen is tof. Tilburg is kut.
Zie hier het bewijsquote:
Roep dat in Dublin niet te hard..dat horen ze als;'I am an ass, man'.quote:
Voordeel dat Dublin mij totaal geen 'fuck' aan lijkt... Lelijke wijvenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Roep dat in Dublin niet te hard..dat horen ze als;'I am an ass, man'.
Hier roep je heel degelijk: I am a man who likes asses.., maar dan nog loop je het gevaar als ezel-neuker aangezien te worden, omdat een 'ass' , ezel betekend..
Anywho..hou het gwoon voor je zelf..![]()
Geef mij ook maar een goede zet billen..(zo dat heb ik ook weer eens op verstaanbare wijze duidelijk gemaakt)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Roep dat in Dublin niet te hard..dat horen ze als;'I am an ass, man'.
Hier roep je heel degelijk: I am a man who likes asses.., maar dan nog loop je het gevaar als ezel-neuker aangezien te worden, omdat een 'ass' , ezel betekend..
Anywho..hou het gwoon voor je zelf..![]()
Geef mij ook maar een goede zet billen..(zo dat heb ik ook weer eens op verstaanbare wijze duidelijk gemaakt)
*noteerd, weer een Nederlander minder als toerist, aangezien hij zich voorhoudt dat Ierse vrouwen lelijk zijn..*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel dat Dublin mij totaal geen 'fuck' aan lijkt... Lelijke wijven
Jij houdt van 'een goede zet billen'---> Dikke wijven dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*noteerd, weer een Nederlander minder als toerist, aangezien hij zich voorhoudt dat Ierse vrouwen lelijk zijn..*![]()
Hangt van de sterkte van lenzen af.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij houdt van 'een goede zet billen'---> Dikke wijven dus
Wat schenkt u vanavond heer Polen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef Polen het volgende:
Hallo, drank is fijn.
Bekend, en lekker!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef Polen het volgende:
Volmoed, Zuid Afrika.
* AirwiN voelt zich gekoppeldquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
bier![]()
* nixxx Airwin en vibri een leuke bruiloft geeft
ik voel me gul
Van mij krijg je geld om je kisten te vervangenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
bier![]()
* nixxx] Astrid een hart onder de riem steekt[/me]
[me=nixxx] Q. ook bier geeft[/me]
[me=nixxx] Anthraxxx bier geeft[/me]
[me=nixxx] Ynske een set macro/zoom/fish eye lenzen geeft[/me]
[me=nixxx] Polen een retourtje egypte en een week vrije dagen geeft[/me]
[me=nixxx] JoeyT een anaal gewillige vriendin geeft[/me]
[me=nixxx Airwin en vibri een leuke bruiloft geeft
ik voel me gul
wil je niet met vibri trouwen dan? Vat het dan op als een bruiloft van vrienden waar je heel veel lol hebtquote:
mijn kisten zijn net nieuw, dus nee... maar dank je hoor joeyquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van mij krijg je geld om je kisten te vervangen![]()
Wie wel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je niet met vibri trouwen dan? Vat het dan op als een bruiloft van vrienden waar je heel veel lol hebt
lelijk is ze nietquote:
Ik interpreteer het zoals jij het hebt bedoeld, niet zoals het ook nog opgevat zou kunnen worden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je niet met vibri trouwen dan? Vat het dan op als een bruiloft van vrienden waar je heel veel lol hebt
Tieten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:09 schreef Polen het volgende:
Mis ik iets?
Ai, wat een gemis!quote:
Daar hebben ze pyramides! En met een beetje fantasie...quote:
Veel mannen in de supermarkt ofzo?quote:
Die zijn toch ook stom?quote:
Ow op die manierquote:
Ik hoopte nog dat niemand er op gereageerd zou hebben, zodat ik t nog kon veranderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:36 schreef Polen het volgende:
Ik lach ook graag, melismay.
Waarom krijg ik niks?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
bier![]()
* nixxx] Astrid een hart onder de riem steekt[/me]
[me=nixxx] Q. ook bier geeft[/me]
[me=nixxx] Anthraxxx bier geeft[/me]
[me=nixxx] Ynske een set macro/zoom/fish eye lenzen geeft[/me]
[me=nixxx] Polen een retourtje egypte en een week vrije dagen geeft[/me]
[me=nixxx] JoeyT een anaal gewillige vriendin geeft[/me]
[me=nixxx Airwin en vibri een leuke bruiloft geeft
ik voel me gul
Als je even edit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoopte nog dat niemand er op gereageerd zou hebben, zodat ik t nog kon veranderen
Ja, dat gevoel had ik ook al!quote:
Kom, we gaan nixxx in elkaar slaan.quote:
Ik help.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom, we gaan nixxx in elkaar slaan.
En het valt onder de categorie zinvol geweld.quote:
Ik help mee!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik help mee!
* Twisted_fok knuppel pakt.![]()
Toch fijn om te zien dat we op je kunnen rekenen nu nixxx ons in de steek gelaten heeft.quote:
Ik mag geen jongens slaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze luistert naar je? Dat heb je goed gedaan!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
Van mij.
Is er toch iemand die luistert.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze luistert naar je? Dat heb je goed gedaan!![]()
Waarom niet? Q. kan heel overtuigend zijn in het echt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:09 schreef Polen het volgende:
Ik geloof er werkelijk geen zak van, Q.!
Je vond dat toch niet echt leuk?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:15 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter, Plato.
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:17 schreef Polen het volgende:
Vrouwen zijn tof, Q.
Breuls gaat morgen dood.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft Fok! dit jaar weer zo'n "leuke" 1 april grap?
Morgen gaat FOK! soms uit. Wat een grap!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Misschien sluiten ze Onzin dit keer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat ik mod ben is niet grap genoeg?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:30 schreef Danny het volgende:
QyRoZ, onze alom gewaardeerde moderator van KLB, heeft aangegeven te willen stoppen. Na intern beraad is besloten Gelly weer op z'n ouwe stekkie terug te zetten.
Bij deze heten wij dan ook Gelly weer van harte welkom als moderator en willen we QyRoZ bedanken voor zijn inzet.
Q. en ik worden mod op SEKS.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een homo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Polen het volgende:
"Gelly", wie is dat?
Ik heb je inzet altijd zeer gewaardeerd Annie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien wordt alle ex-crew eens een keer persoonlijk bedankt door Danny voor al hun inzet.
As if.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien wordt alle ex-crew eens een keer persoonlijk bedankt door Danny voor al hun inzet.
Om later die dag een mailtje te ontvangen met de tekst "Toch niet, 1 april!!!!! HAHAHAAH!!!"?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
quote:
Dit geeft wel weer eens aan hoe de ex-crew over de huidige crew denkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Polen het volgende:
[..]
Om later die dag een mailtje te ontvangen met de tekst "Toch niet, 1 april!!!!! HAHAHAAH!!!"?
hey die zit ik te kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:21 schreef Polen het volgende:
Wat is "Judge Dredd" een onvoorstelbaar slechte film zeg!
Dat lijkt mij juist een stap op weg naar het graf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Alhoewel, misschien wordt Danny wel menselijk als ie zo in het mooie Zwolle gaat wonen.
Je liefde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey die zit ik te kijken
melismay, plato, dickies, Twisted_fok .. jullie hebbe nelkaar toch? in welke combinatie dan ook?wat kan ik jullie dan verder nog geven?
Weliswaar onder een andere nick.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zelfs Polen is nog mod geweest. Ernstig.
Niets mis met overijssel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist een stap op weg naar het graf.
voor melismay en T_f misschien jaquote:
Verdomme, hoe lang ga je me dat nog nadragen, vlegel!?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zelfs Polen is nog mod geweest. Ernstig.
Wanneer ga je dood?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Polen het volgende:
[..]
Verdomme, hoe lang ga je me dat nog nadragen, vlegel!?
Of ze sluiten de R&P slowchat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, wacht de ultieme grap is dat ze Dating.fok.nl een nieuw leven inblazen als concurrent van PaiQ en dat Riann dit gaat modereren.
dating.fok.nl brengt elke keer herinneringen terug van, ehm, nouja, iig herinneringen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:35 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, wacht de ultieme grap is dat ze Dating.fok.nl een nieuw leven inblazen als concurrent van PaiQ en dat Riann dit gaat modereren.
Nou, toch voel ik me buitengeslotenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey die zit ik te kijken
melismay, plato, dickies, Twisted_fok .. jullie hebbe nelkaar toch? in welke combinatie dan ook?wat kan ik jullie dan verder nog geven?
Misschien begint Danny wel een handeltje in goedkope DVD spelers.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:37 schreef Polen het volgende:
[..]
dating.fok.nl brengt elke keer herinneringen terug van, ehm, nouja, iig herinneringen.
Ow ja, je mocht nog een keer tussen ons in, in mijn bed he!?quote:
Of ze maken bekend welke users allemaal klonen zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
En ze openen Vrolijk Verder en Singles weer.![]()
Daar gaat mijn anonimiteit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of ze maken bekend welke users allemaal klonen zijn.
Ja, ik zou werkelijk niet weten van wie jij een kloon bent.quote:
Alsjeblieft niet!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niemand weet van wie Plato een kloon is, komt omdat Plato inmiddels een stuk bekender is.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik zou werkelijk niet weten van wie jij een kloon bent.![]()
Je had toch een éénpersoonsbed?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow ja, je mocht nog een keer tussen ons in, in mijn bed he!?
Not anymore!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je had toch een éénpersoonsbed?
Nee, ze heeft een paar maanden geleden een tweepersoonsbed gekocht.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je had toch een éénpersoonsbed?
Waterbeddenconcurrent?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft een paar maanden geleden een tweepersoonsbed gekocht.
Klonen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, de waterbeddenhoer van Uier. De goede ouwe tijd.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Q. het volgende:
Tweepersoonsbedden zijn okay. Over drie weken krijg ik mijne.![]()
Jij bent er wel weer vroeg bij hè!quote:Geboortedatum: 1978-05-02
Geen idee, zo gedetailleerd was haar verslag niet.quote:
Ik moest eerst een huis kopen waar er eentje in pastte, mn studentenkamer was er niet groot genoeg voor met zn 9 m2.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Jij bent er wel weer vroeg bij hè!
Vroeger. Tof.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Polen het volgende:
Feest der herkenning. Q.!
Not anymorequote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom heeft m'n kloon eenvoor z'n naam staan?
Ik vond het gewoon een mooi bedquote:
Ze lijdt sinds kort dan ook aan slapeloosheid, zo kan ze langer genieten van haar bed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach ja, je slaapt er toch er alleen maar op!
Eentje maar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik pak eens een pilsje!
Marinus!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Hoi!
Ik kan helaas deze reactie niet retourneren aangezien ik niet weet welke nick je nog meer voert (of voerde).quote:
Q.!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Lub.
Ik was gewoon aardig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik kan helaas deze reactie niet retourneren aangezien ik niet weet welke nick je nog meer voert (of voerde).
Dat waardeer ik.quote:
Ik geloof dat ik ook bij die categorie hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen.
Klopt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach ja, je slaapt er toch er alleen maar op!
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook bij die categorie hoor.![]()
Valt me nu pas op dat QyRoZ net postte.quote:
Heb het icon weer ff veranderd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat QyRoZ net postte.![]()
Hey, toffe peer.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zo eens de nieuwste aflevering van Lost kijken!
Die moet ik ook nog zien.. can't waitquote:
Hai.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, hallo.
Je kan ze gewoon van internet halen hoor? deze is al vanaf donderdag beschikbaar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.. can't wait
.
Ik kijk altijd samen met mijn beste vriendin, haar broer download ze voor onsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon van internet halen hoor? deze is al vanaf donderdag beschikbaar!
Wil je het hartje of de "hai"?quote:
quote:
Nog even oefenen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
Chwoi.
Of minder drinken. Of geen veel te grote pleister op mn poot hebben wil vast ook wel helpen.quote:
Mag ik de pleister er vanaf trekken? Zo heel snel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Of minder drinken. Of geen veel te grote pleister op mn poot hebben wil vast ook wel helpen.
Nee. Dat heb ik net zelf gedaan. En nu zit mn toetsenbord onder het bloed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik de pleister er vanaf trekken? Zo heel snel?
Ik veeg het weg voor je. Het bloed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik net zelf gedaan. En nu zit mn toetsenbord onder het bloed.
Ik geloof je. Graag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Dat waardeer ik. Maar ik hou het liever zelf. Er zijn reeds genoeg mensen die het zouden willen drinken.
Chowi,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies! Samenvatting?
Je noemde mij als eerste!quote:
JoeyT heeft ruzie met zijn anale fixatie. En de rest is nog net zo wanhopig als altijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies! Samenvatting?
ik heb eigenlijk meer behoefte aan een goede slaap-beurtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
JoeyT heeft ruzie met zijn anale fixatie. En de rest is nog net zo wanhopig als altijd.
Over wanhopig gesproken, zullen we meteen maar gaan neuken?
Dit slaat op Q, niet op neuken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef Polen het volgende:
Neen.
Ook best. Zullen we samen slapen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk meer behoefte aan een goede slaap-beurt![]()
Mijn hart. Mijn breekbare hart. Wat doe je?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:52 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk het hele bed nodigen ik moet even bijslapen want morgen moet ik bij de meiden in bed slapen.
Heer Polen. Laatst nog gekruide roti gegeten ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:47 schreef Polen het volgende:
Hallo, webspider.
Pyamaparty!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:52 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk het hele bed nodigen ik moet even bijslapen want morgen moet ik bij de meiden in bed slapen.
Mijn Apple deed hetzelfde maar dan 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:54 schreef Polen het volgende:
Godverdegodver wat is xgl okay!
Apple schmapple.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn Apple deed hetzelfde maar dan 5 jaar geleden.
Dan had ik wel een Apple, nietwaar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaloers. Zou ik ook zijn op zo'n bloedgeil systeem.
Ik zeg ook niet dat het niet tof is. Ik zeg alleen dat ze het prima gejat hebben. Net zoals Microsoft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef Polen het volgende:
Dat apple dat 5 jaar geleden deed wil nog niet zeggen dat xgl niet heel tof is.
Goed planquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Thisbe het volgende:
O, als ik afstudeer doe ik mijzelf een Apple cadeau!
En dat is een mooi moment om te gaan slapen, want morgenvroeg moet er weer hardgelopen worden![]()
Ja, vastquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:04 schreef liefie_ het volgende:
niks is zo mooi als mijn laptop
en dat is geen apple
ja serieus!quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:07 schreef Polen het volgende:
Wobbly windows is gewoon okay. En daar kan zelfs Apple niks aan doen.
Ach, je bent een BSD freak. Bedenk dan wel dat iedere Apple gebruiker tenminste ook een BSD gebruiker isquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:11 schreef Polen het volgende:
Oh ja, ik heb flink gedronken en ik ben geen Apple zealot, dat zijn wel twee punten om niet te vergeten.
Ik houd van pf, ja. Dat is wel iets anders dan 'een BSD freak'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, je bent een BSD freak. Bedenk dan wel dat iedere Apple gebruiker tenminste ook een BSD gebruiker is.
Ik ook niet, maar dat is dan dezelfde reden waarom ik geen Windows als firewall wil hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:13 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik houd van pf, ja. Dat is wel iets anders dan 'een BSD freak'.
Daarbij zou ik geen osx op mijn firewall willen.
Jij begon!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Polen het volgende:
Gadver, anthraxx, dat is wel heel smerige taal.
Er is helemaal niets mis met gatenkaas ja!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:17 schreef Polen het volgende:
Ik zei helemaal niets over Redmond aan de rand van een netwerk!
Haha.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:20 schreef Polen het volgende:
1 april haahaha.
toppie joppie tochquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:34 schreef Q. het volgende:
Oh. 1 april. Wat een kutdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |