Ik kan helaas deze reactie niet retourneren aangezien ik niet weet welke nick je nog meer voert (of voerde).quote:
Q.!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Lub.
Ik was gewoon aardig.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik kan helaas deze reactie niet retourneren aangezien ik niet weet welke nick je nog meer voert (of voerde).
Dat waardeer ik.quote:
Ik geloof dat ik ook bij die categorie hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mensen.
Klopt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ach ja, je slaapt er toch er alleen maar op!
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook bij die categorie hoor.![]()
Valt me nu pas op dat QyRoZ net postte.quote:
Heb het icon weer ff veranderd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Valt me nu pas op dat QyRoZ net postte.![]()
Hey, toffe peer.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zo eens de nieuwste aflevering van Lost kijken!
Die moet ik ook nog zien.. can't waitquote:
Hai.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, hallo.
Je kan ze gewoon van internet halen hoor? deze is al vanaf donderdag beschikbaar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien.. can't wait
.
Ik kijk altijd samen met mijn beste vriendin, haar broer download ze voor onsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon van internet halen hoor? deze is al vanaf donderdag beschikbaar!
Wil je het hartje of de "hai"?quote:
quote:
Nog even oefenen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Q. het volgende:
Chwoi.
Of minder drinken. Of geen veel te grote pleister op mn poot hebben wil vast ook wel helpen.quote:
Mag ik de pleister er vanaf trekken? Zo heel snel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Of minder drinken. Of geen veel te grote pleister op mn poot hebben wil vast ook wel helpen.
Nee. Dat heb ik net zelf gedaan. En nu zit mn toetsenbord onder het bloed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik de pleister er vanaf trekken? Zo heel snel?
Ik veeg het weg voor je. Het bloed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik net zelf gedaan. En nu zit mn toetsenbord onder het bloed.
Ik geloof je. Graag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Dat waardeer ik. Maar ik hou het liever zelf. Er zijn reeds genoeg mensen die het zouden willen drinken.
Chowi,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies! Samenvatting?
Je noemde mij als eerste!quote:
JoeyT heeft ruzie met zijn anale fixatie. En de rest is nog net zo wanhopig als altijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef Thisbe het volgende:
Dag poppies! Samenvatting?
ik heb eigenlijk meer behoefte aan een goede slaap-beurtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
JoeyT heeft ruzie met zijn anale fixatie. En de rest is nog net zo wanhopig als altijd.
Over wanhopig gesproken, zullen we meteen maar gaan neuken?
Dit slaat op Q, niet op neuken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef Polen het volgende:
Neen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |