quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik help mee!
* Twisted_fok knuppel pakt.![]()
Toch fijn om te zien dat we op je kunnen rekenen nu nixxx ons in de steek gelaten heeft.quote:
Ik mag geen jongens slaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom, we gaan nixxx in elkaar slaan.
Ze luistert naar je? Dat heb je goed gedaan!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef Q. het volgende:
Van mij.
Is er toch iemand die luistert.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze luistert naar je? Dat heb je goed gedaan!![]()
Waarom niet? Q. kan heel overtuigend zijn in het echt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:09 schreef Polen het volgende:
Ik geloof er werkelijk geen zak van, Q.!
Je vond dat toch niet echt leuk?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:15 schreef Q. het volgende:
Vroeger was alles beter, Plato.
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:17 schreef Polen het volgende:
Vrouwen zijn tof, Q.
Breuls gaat morgen dood.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft Fok! dit jaar weer zo'n "leuke" 1 april grap?
Morgen gaat FOK! soms uit. Wat een grap!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Misschien sluiten ze Onzin dit keer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat ik mod ben is niet grap genoeg?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2004 20:30 schreef Danny het volgende:
QyRoZ, onze alom gewaardeerde moderator van KLB, heeft aangegeven te willen stoppen. Na intern beraad is besloten Gelly weer op z'n ouwe stekkie terug te zetten.
Bij deze heten wij dan ook Gelly weer van harte welkom als moderator en willen we QyRoZ bedanken voor zijn inzet.
Q. en ik worden mod op SEKS.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Een homo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef Polen het volgende:
"Gelly", wie is dat?
Ik heb je inzet altijd zeer gewaardeerd Annie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien wordt alle ex-crew eens een keer persoonlijk bedankt door Danny voor al hun inzet.
As if.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien wordt alle ex-crew eens een keer persoonlijk bedankt door Danny voor al hun inzet.
Om later die dag een mailtje te ontvangen met de tekst "Toch niet, 1 april!!!!! HAHAHAAH!!!"?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
quote:
Dit geeft wel weer eens aan hoe de ex-crew over de huidige crew denkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Polen het volgende:
[..]
Om later die dag een mailtje te ontvangen met de tekst "Toch niet, 1 april!!!!! HAHAHAAH!!!"?
hey die zit ik te kijkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:21 schreef Polen het volgende:
Wat is "Judge Dredd" een onvoorstelbaar slechte film zeg!
Dat lijkt mij juist een stap op weg naar het graf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Q. het volgende:
Alhoewel, misschien wordt Danny wel menselijk als ie zo in het mooie Zwolle gaat wonen.
Je liefde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey die zit ik te kijken
melismay, plato, dickies, Twisted_fok .. jullie hebbe nelkaar toch? in welke combinatie dan ook?wat kan ik jullie dan verder nog geven?
Weliswaar onder een andere nick.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Oh ja, zelfs Polen is nog mod geweest. Ernstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |