Logisch, jij bent geen aartsluie ambtenaar.quote:
nee een luie scholier zonder sociaal leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Logisch, jij bent geen aartsluie ambtenaar.
Sociaal leven...was da?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee een luie scholier zonder sociaal leven.
Twee redenen waarom je op FOK zit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee een luie scholier zonder sociaal leven.
ik ben er niet blij mee alleenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twee redenen waarom je op FOK zit!![]()
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeurenquote:
Nee hoor, dat zijn we hier wel gewend. Bovendien ga ik zo boodschappen doen en heb ik er dan toch geen last van.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeuren
Wat is er aan de hand, naast dat je dit allemaal realiseert?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Maar ik ben nu weer in een depressieve bui dus ik ga er weer vandoor maar voor ik teveel ga zeuren
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, naast dat je dit allemaal realiseert?
T zal wel dieper gaan dat dat, denk ik..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisje![]()
vastquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze is van slag door de eisen die ik stel aan een meisje![]()
Klopt.... maar dat doet er verder niet toequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
T zal wel dieper gaan dat dat, denk ik..
Kut man het leven... Ga naar een psycholoogquote:
wat is t heerlijk om thuis te zijnquote:
altijd rond een uurtjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Snel gedaan...
en dat op vrijdag..het OV moet een zootje zijn op vrijdagmiddag in Utrecht..
Whehe..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
altijd rond een uurtje
10 min lopen
20 min naar station
15 min naar huis
5 min lopen
Het OV in Utrecht is altijd goed. De fiets is echter nog beter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Snel gedaan...
en dat op vrijdag..het OV moet een zootje zijn op vrijdagmiddag in Utrecht..
Het is niet slecht, maar het kan een chaos worden met fietsers die zich overal maar doorheen drukken..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het OV in Utrecht is altijd goed. De fiets is echter nog beter.
Ruilen?quote:
Kan je dat ook onderbouwen...?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
Alles in Groningen is tof. Tilburg is kut.
trein pas om 8 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zou jij niet zo weer weg dan? (of sta jij hier even je zus te vergeten?)
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
In Groningen zijn meer lekkere wijven.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:57 schreef Dickies het volgende:
Boeren. Allemaal.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
In Groningen zijn meer lekkere wijven.
I'm an ass manquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:02 schreef Dickies het volgende:
Boerinnen hebben wel vaak dikke tieten.
Ook die is vaak van een redelijk formaat.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
Alles in Groningen is tof. Tilburg is kut.
Zie hier het bewijsquote:
Roep dat in Dublin niet te hard..dat horen ze als;'I am an ass, man'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |