dan ben je voor ajax natuurlijk, want ajax is de bestequote:Op zaterdag 1 april 2006 18:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ook hoor.
Maar als je nou in (ik roep maar wat) Edam bent geboren, wat moet je dan?
ach, het is een terugkerende zinloze discussie. Andere clubs hebben er in hun stadion ook 'last' van, maar Ajax heeft nou eenmaal de naam dat ze veel supporters van buiten Amsterdam aantrekken. Tja ik kan die buitenporters niet ongelijk gevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Je moet dus in Amsterdam geboren zijn om voor Ajax te zijn anders mag en kan het niet. Dat blijf ik altijd zo triest vinden he.
Je bent voor Ajax omdat Ajax in je hart zit.
Elke ajacied zal zeggen dat ze de beste zijn, de 'echte' en de provincialen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:46 schreef Jasza het volgende:
Ajax koop aub Boussoufa, scoort nu ook weer 3x tegen Brugge
Joh!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef jimjim1983 het volgende:
als Ajax in de eerste divisie zou spelen dan zouden ze een heel stuk minder fans van buiten amsterdam hebben lijkt me.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn vrijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis mét een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
Nou heb ik zo het idee dat bij Ajax een hele hoop mensen op de tribune zitten die niet uit Amsterdam komen, of sterker; die geen fuck met Amsterdam te maken hebben. (Volgens mij gaat dat ook wel op voor de andere twee klassieke groten. Bij ADO Den Haag - Feyenoord hing er een spandoek in het uitvak met 'Ter Aar' er op. Dan denk ik; wat doet die kankerboer bij Rotterdam op de tribune?)
Dat is dus ook de vraag, de vraag hier aan de échte Amsterdammers. Daar kan ik nog wel inkomen, dat die voor Ajax zijn. Ik bedoel; het is een kankerclub, 't is een zooitje arrogante teringlijers bij elkaar, maar soit; het is toch je stad hč. De vraag is dus; worden jullie niet helemaal strontziek en misselijk van dat stel teringboeren dat daar voor bioscooppubliek speelt omdat 'Ajaksj de besjte iiiiiiiissssj!!!'
?
je begrijpt een beetje wat ik bedoel mag ik hopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Joh!
Als Dordrecht zesde klasse vrijdag zou spelen, zouden ze ook minder fans hebben.
Ja, maar dat geldt toch voor elke club?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je begrijpt een beetje wat ik bedoel mag ik hopen.
En omdat ik 20 jaar terug in een Ajax-pyjama onder m'n Ajax-dekbed sliep.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax![]()
En waarom, want ik kom zeker niet uit A'dam, omdat ze mooi voetbal spelen (of dat deden ze iig, en gaat ook zeker weer komen)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |