quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!
dat is ook zielig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef marsu het volgende:
Waarom mag ik m niet bij zijn bijnaam noemen? Anderen noemen Huntelaar toch ook gewoon The Hunter enzo.
quote:Ajax in gevecht met Admirals over logo in gras
Ajax is in conflict met de Amsterdam Admirals over een eventueel Admirals-logo op het gras in de Amsterdam Arena. Ajax is fel tegen, omdat de kwaliteit van het veld hierdoor behoorlijk zou verminderen
De American football-club trekt zich hier echter niets van aan. Beide clubs huren de Amsterdam ArenA, maar Ajax heeft er meer rechten over. Ajax zal dus toestemming moeten geven om het logo in het gras te laten zetten.
Donder is op met dat logo, leuk dat ze die sport ook in NL spelen maar al dat extra gezeik hoeft niet mee te komen uit de states. Als ze een logo aan de zijlijn willen net zoals Ajax dan mag het wbt wel maar niet midden op het veldquote:
Ontslagen....quote:
quote:
lijkt me sterkquote:Op zondag 2 april 2006 14:00 schreef marsu het volgende:
Er zijn op een paar sites ook geruchten dat Ajax Roberto Carlos heeft gehaald. Het zal wel niet waar zijn, maar ik wil het jullie niet onthouden.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nlquote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is TWEE april vandaag...
Zat ook al te kijken inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 14:09 schreef stefmans het volgende:
waarom springt mijn teletekst bij roda-ajax nu op 0-2![]()
lijkt me sterk want het stond toch wel duidelijk 1-1quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef marsu het volgende:
Misschien is er een doelpunt gevallen en werken ze hem bij.
Ook al van die nietszeggende voetbalnieuwssitesquote:Op zondag 2 april 2006 14:03 schreef marsu het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hoor. Het staat op voetbal4u.com en euso.nl
een scheet gelaten. dat was al genoeg.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Roi het volgende:
Wat heeft Juanfran gedaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |