quote:Volgens John van den Brom is Vito een middenvelder, maar hij kan ook op andere posities heel aardig uit de voeten. Zo speelt hij ook als verdediger. “Ik heb bij DOVO heel veel voor het team in de verdediging gespeeld. De trainer wilde me achterin op 3 of 4 en daar heb ik heel lekker gevoetbald. John van den Brom vertelde dat ze me eigenlijk gescout hadden voor het middenveld als een 6 of een 10. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als ik maar speel.” Even later vertelt hij dat hij toch het liefst op het middenveld speelt. Hij scoort makkelijk en dat was voor Ajax dan weer reden om die kwaliteit als een extra plus te noteren.
dat zijn geen grappen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:46 schreef Black-Death het volgende:
Sjonge jonge, m'n broer nam me net gruwelijk in de maling dat Huntelaar z'n kruisbanden had gescheurd.......
En jij verwacht serieus reactie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn vrijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis met een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
Nou heb ik zo het idee dat bij Ajax een hele hoop mensen op de tribune zitten die niet uit Amsterdam komen, of sterker; die geen fuck met Amsterdam te maken hebben. (Volgens mij gaat dat ook wel op voor de andere twee klassieke groten. Bij ADO Den Haag - Feyenoord hing er een spandoek in het uitvak met 'Ter Aar' er op. Dan denk ik; wat doet die kankerboer bij Rotterdam op de tribune?)
Dat is dus ook de vraag, de vraag hier aan de échte Amsterdammers. Daar kan ik nog wel inkomen, dat die voor Ajax zijn. Ik bedoel; het is een kankerclub, 't is een zooitje arrogante teringlijers bij elkaar, maar soit; het is toch je stad hè. De vraag is dus; worden jullie niet helemaal strontziek en misselijk van dat stel teringboeren dat daar voor bioscooppubliek speelt omdat 'Ajaksj de besjte iiiiiiiissssj!!!'
?
Ja, daar wordt ik inderdaad schijtziek van. Zeker als ze quasi-fanatiek 'Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam' gaan roepen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
Heel even iets tussendoor. Ik, zoals jullie misschien wel weten, ben een Den Haag supporter. Nou zijn rijwel alle mensen die bij Den Haag op de tribune zitten Hagenezen. (Ook wel mensen uit Zoetermeer, Rijswijk, Nootdorp en dat soort plaatsen. Dat zijn dan Hagenezen die er geen zin in hadden om vijf ton neer te leggen voor een huis met een tuin en hun gemeentebelasting op te zien gaan aan lekkende tramtunnels, kan ik wel inkomen.)
Nou heb ik zo het idee dat bij Ajax een hele hoop mensen op de tribune zitten die niet uit Amsterdam komen, of sterker; die geen fuck met Amsterdam te maken hebben. (Volgens mij gaat dat ook wel op voor de andere twee klassieke groten. Bij ADO Den Haag - Feyenoord hing er een spandoek in het uitvak met 'Ter Aar' er op. Dan denk ik; wat doet die kankerboer bij Rotterdam op de tribune?)
Dat is dus ook de vraag, de vraag hier aan de échte Amsterdammers. Daar kan ik nog wel inkomen, dat die voor Ajax zijn. Ik bedoel; het is een kankerclub, 't is een zooitje arrogante teringlijers bij elkaar, maar soit; het is toch je stad hè. De vraag is dus; worden jullie niet helemaal strontziek en misselijk van dat stel teringboeren dat daar voor bioscooppubliek speelt omdat 'Ajaksj de besjte iiiiiiiissssj!!!'
?
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En jij verwacht serieus reactie?
Speelt er nog wel een Amsterdammer in 't eerste?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef HeatWave het volgende:
het zal me worst zijn verder. Je doet er toch niets aan. Als er maar genoeg plek is voor voldoende Amsterdammers. Ik bedoel de selectie bestaat toch ook niet alleen uit Amsterdamse straatschoffies?
In een ideale situatie zou ik het ook anders willen zien, maar echt wakker lig ik er niet van.
Heb je helemaal gelijk in (alhoewel de sfeer steeds meer teug komt). Maarja, het is en blijft je cluppie hequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.
neuh, maar dat is overal. gezelligheid moet wijken voor veilighied en voorzieningen. Commercie speelt overal een grote rol.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik. Elke échte Ajacied zal 't met me eens zijn dat het met de bouw van een hamburger op de snelweg bij Duivendrecht, het nieuwe logo en de beursgang er niet écht gezelliger op geworden is.
Babel en Sarpong enzo, Emanuelson, komen allemaal uit die achterstandswijken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:56 schreef JAM het volgende:
[..]
Speelt er nog wel een Amsterdammer in 't eerste?
Schilder, toch?
En welke plek staan jullie?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:58 schreef JAM het volgende:
Kijk, bij Den Haag hebben/hadden we de afgelopen tijd Polak, Saeijs, Verhoek, Elia, de Graaf & Jungschläger, [afbeelding].
Sterker nog; ik neuk alleen maar buiten de landsgrenzen. Kung Pao pussy for life.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, maar dat is overal. gezelligheid moet wijken voor veilighied en voorzieningen. Commercie speelt overal een grote rol.
maar omdat er mensen zitten die niet uit Amsterdam komen is het niet perse minder GEZELLIG. Ik bedoel jij neukt toch ook wel eens buiten de stads/dorps grenzen hoop ik?.
Dertiende, ik ben best tevreden hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En welke plek staan jullie?.
Ik zou het ook wel willen hoor, maar als het niet kan, dan niet.
Ajax is Ajax.
was ook maar een geintjequote:
nee, ze zijn blij met mequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:48 schreef JAM het volgende:
?
Tuurlijk wel. Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef jimjim1983 het volgende:
mja, ik denk dat het toch anders is als Amsterdammer. ik heb ook zeker niet gekozen voor deze clubben er gewoon mee opgegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |