prima weg gedaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:55 schreef Floripas het volgende:
Doodstraf geeist voor tot christen bekeerde moslim (deel 2)
Dit lijkt me onwenselijk.
Over schelden gesproken, heb je je eigen reacties wel eens terug gelezen? Maak je maar niet ongerust hij staat nog steeds in je quotequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:32 schreef 1ofthefew het volgende:
ja hoor eerst schelden en bedreigen en dan wissen :S
zal me benieuwen, ik heb voor minder een ban gekregen.
ik edit mijn reacties niet weg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over schelden gesproken, heb je je eigen reacties wel eens terug gelezen? Maak je maar niet ongerust hij staat nog steeds in je quote
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:43 schreef 1ofthefew het volgende:
de islam blijft een achtergestelde geweldadig geloof. landen zoals iran moeten gewoon aangevallen worden om de wereldvrede te bewaren
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:12 schreef 1ofthefew het volgende:
islam=facisme
je kunt beter vragen wat niet overeenkomt, dan ben je sneller klaar
waarop ik reageerde met:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:43 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
1) bin laden wordt verheerlijkt en elke mongool die zich opblaast of zegt dat je homo's van het dak af moet gooien
2) nee ik basseer mij op instanties die mensenrechten onderzoeken en moslimlanden steeds aanwijzen als het land die vrouwenrechten schend. in iran is een vrouw toch maar een half persoon als het op getuigen aankomt? of een vrouw vermoorden is minder erg dan een man. als je een vrouw verkracht dan is die vrouw een hoer en moet ze hangen etc.
3) nederland heeft niet alle kenmerken tegelijkertijd gehad en ook niet al die tijd volgehouden. in de koloniale tijd is nederland fout geweest maar sindsdien hebben ze excuses gemaakt en geven ze veel geld aan ontwikkelingshulp
4) geloof is geen ras maar de islam is gewoon een groep mensen met een kenmer--> achterlijke geweldadige hersenloze idioten
5) sukkel, SA staat voor Sturm Abteilung. lees je ff in ergens.
6)onlangs zijn er 2 jongens opgehangen in iran omdat ze homo waren. later zouden ze een kindje hebben verkracht. jaja. ook veel homosexuele vluchtelingen uit moslimlanden en moslims slaan wel eens een homootje in elkaar. soms ook een bekende amerikaan waarna de beerput open gaat.
7) jodenhaat heeft in europa ook plaatsgevonden maar in moslimlanden is dit vele malen erger.
met een toevoeging van.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef Triggershot het volgende:
Nergens wens ik jou de dood toe. kan je op een beschaafde manier reageren, prima.. maar ik hoef niet zulk taal te pikken
Reden dat ik betreffende reactie heb geedit omdat Floripas het niet vond kunnen, een van de enigen die wel normaal reageerde in betreffende topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
of je neukt een varkentje met het opschrift allah.
zullen ze ook leuk vinden![]()
Blijft schelden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:58 schreef 1ofthefew het volgende:
als je niet zag dat ik met SA Sturm Abteilung bedoelde ben je dom (
suk·kel (de ~ (m.), ~s)
1 onhandig, dom persoon => kluns)
En waar maak jij je dus schuldig aan?quote:"geloof is geen ras maar de islam is gewoon een groep mensen met een kenmer--> achterlijke geweldadige hersenloze idioten"
quote:schelden met een ziekte
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:25 schreef 1ofthefew het volgende:
islam is het kankergezwel voor de wereld
Wat is er zo erg aan wegblazen?quote:en dan zeggen: "wegblazen"
Wegblazen is straat taal voor ik zet je buiten spelquote:met wegblazen zul je vast niet bedoeld hebben dat je met halitose mij gaat verjagen ...
Aldus iemand die meteen gaat huilen als zeflde woordje tegen je wordt gebruiktquote:je bent achterlijk als je boos word om een paar cartoons gemaakt door een moslim om de boel op te hitsen en dan doet of je neus bloed.
Had je van radicalen iets anders verwacht dan?quote:geweldadig als je homos kapot slaat of mensen laat sterven voor tekeningen
Ach ja ook generaties voor jou noemden het sprookjes en die zijn nu ook allemaal gestorven.quote:hersenloos als je geloofd in sprookjes
iigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:21 schreef sp3c het volgende:
opmerkingen in de trend van 'Islam = facisme' of 'islamieten (of andere godsdiensten) zijn een stelletje sekteleden' (erg populair de laatste tijd) kun je gewoon hier melden want daar zijn we niet van gediend (ik niet iig)
haalde het weg uit betreffende topic, dus kwam jou er maar even mee lastig vallenquote:als je je kk kop en taal niet aanpast blaas ik je weg
Haha ik deed het eigenlijk alleen omdat Floripas zei dat het niet kon, niet vanwege anderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef sp3c het volgende:
wat moet ik notes gaan zetten over iets wat je zelf al weggehaald hebt
hoe dan ook, dat topic is dicht, dat moet ik ff nalezen
sorry beetje scheel vandaagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:47 schreef sp3c het volgende:
dat staat er toch in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |