Deze situatie is nog steeds actueel. Christenvervolging komt meer voor in islamitische landen dan de meeste mensen weten. Vandaag las ik in de Telegraaf (zit niet te wachten op voor de hand liggende opmerkingen over deze krant) nog een interessant stuk van de hand van Hans Kuitert met als titel 'Bekering in Islam eenrichtingsverkeer'. De schrijver komt tot de volgende conclusie 'De kwestie Rahman maakt andermaal duidelijk waar het over gaat. Namelijk het conflict tussen twee tegengestelde samenlevingsvormen. De westerse, die geloof en staat van elkaar scheidt, en de islamitische die religie en samenleving vaak als een Siamese tweeling ziet. En voor mensen die daar anders over denken de dood in petto heeft.'quote:Tot christendom bekeerde Afghaan hangt doodstraf boven het hoofd
Een tot het christendom bekeerde Afghaan wordt voor een rechtbank in Kabul vervolgd en kan op grond van de in Afghanistan geldende islamitische shariah-wetgeving ter dood worden veroordeeld, aldus de rechter.
De 41-jarige Abdul Rahman werd vorige maand gearresteerd nadat zijn familie hem had aangegeven. Tijdens het vorige week gehouden proces gaf Rahman toe dat hij zestien jaar geleden van de islam tot het christendom was overgegaan, toen hij als medische hulpverlener voor een christelijke organisatie werkte onder Afghaanse vluchtelingen in Pakistan.
,,Wij zijn niet tegen een bepaalde religie. Maar in Afghanistan is dit tegen de wet. Het is een aanval op de islam", zei rechter Mawlavezada. Aanklager Abdul Wasi zei dat hij Rahman heeft aangeboden om de aanklacht in te trekken als Rahman weer moslim wordt. ,,Maar hij zei dat hij christen was en altijd zal blijven."
Betrapt met bijbel
Ondanks herhaalde verzoeken lukte het niet om Rahman te spreken te krijgen. Zijn vader, Abdul Manan, zei dat zijn zoon na vier jaar in Pakistan te hebben gewerkt naar Duitsland was vertrokken. Toen hij negen jaar later in 2002 naar Afghanistan terugkeerde, probeerde hij de voogdij te krijgen over zijn nu 13 en 14 jaar oude dochters, die hun leven lang bij hun grootouders hadden gewoond.
Er kwam ruzie van en de politie werd ingeschakeld. Tijdens het onderzoek kwam aan het licht dat Rahman christen was en een bijbel bij zich had, waarna hij onmiddellijk werd gearresteerd, aldus de vader.
Volgens bovenstaand bericht is deze christen vrijgelaten en dat is een goed bericht. Helaas zijn er nog altijd radicale moslims die deze onschuldige man willen vermoorden, zodat deze man waarschijnlijk moet onderduiken of vluchten uit zijn vaderland en nog altijd voor zijn leven moet vrezen. Het zou een goede zaak zijn als leiders van moslimlanden radicale moslims keihard gaan bestrijden die oproepen tot geweld en het doden van onschuldige mensen.quote:Bekeerde christen Abdul Rahman is vrij
Gepost door Bart (Mainport) - Bron: Times Online
Gepubliceerd: dinsdag 28 maart 2006 @ 13:40
Abdul Rahman, de 41-jarige tot het Christendom bekeerde Afghaan, is volgens het ministerie van justitie in Afghanistan vrijgelaten. Rahman wachtte aanvankelijk de strop, omdat hij het islamitische geloof volgens de Sharia wetgeving had beledigd.
"Ik kan bevestigen dat hij is vrijgelaten", aldus de Afghaanse minister van justitie. "Hij is niet in gevangenschap. Ik weet niet of hij bij zijn familie of ergens anders is, maar hij is vrij."
Vandaag zijn er enkele demonstraties verwacht van islamitische aanhangers die vinden dat hij geëxecuteerd moet worden. De Taliban heeft plannen voor een mogelijke fatwa, wat wil zeggen dat Rahman gedood moet worden voor zijn verraad.
Liever niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:10 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Kunnen we de doodstraf voor het omgekeerde ook niet invoeren in Europa en de VS?
Nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:10 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Kunnen we de doodstraf voor het omgekeerde ook niet invoeren in Europa en de VS?
Ik ben het volledig met je eens. En het ergste is misschien nog wel dat het hier gaat om een brede maatschappelijke opvatting: die Christen had niet mogen ontsnappen en had ter dood veroordeeld moeten worden. Dát vindt men massaal in Afghanistan. En dat geeft te denken. Zelf flippen ze al bij een striptekeningetje, maar tolerant zijn naar anderen is er niet bij. Het wordt dan ook dringend tijd dat we ophouden om steeds naar de pijpen te dansen van moslims.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:59 schreef Balthar het volgende:
Bij de cartoonrellen, riepen de moslims heel hard dat we allemaal respect moesten hebben voor andere religies. Blijkbaar bedoelen ze alleen die van hun.
Deze man werd christen in een moslimland en is zijn leven niet meer zeker.
Gelukkig kan hij nu in een ander land schuilen, maar het geeft wel even de mate van tolerantie aan die moslims hebben t.o.v. andere religies. Tolerantie die wel van ons wordt geëist t.o.v. hun.
Ik blijf er bij dat iedereen mag geloven wat die wil, maar dan wel zonder dwang of dreiging naar anderen uit te voeren, anders wordt het een gevaar voor de vrijheid van mensen.
Het wordt me ( helaas) steeds duidelijker dat de volgers van de Islam op dit moment niet in staat zijn om enige vorm van zelfreflectie uit te oefenen. Mijn respect voor de volgers van dit geloof daalt met ieder bericht over dergelijke excessen.
Je zou de enorme rellen in die landen eens moeten zien als wij als Westen zo iets zouden flikken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens. En het ergste is misschien nog wel dat het hier gaat om een brede maatschappelijke opvatting: die Christen had niet mogen ontsnappen en had ter dood veroordeeld moeten worden. Dát vindt men massaal in Afghanistan. En dat geeft te denken. Zelf flippen ze al bij een striptekeningetje, maar tolerant zijn naar anderen is er niet bij. Het wordt dan ook dringend tijd dat we ophouden om steeds naar de pijpen te dansen van moslims.
Dat is toch bekendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 06:59 schreef Balthar het volgende:
Bij de cartoonrellen, riepen de moslims heel hard dat we allemaal respect moesten hebben voor andere religies.
Blijkbaar bedoelen ze alleen die van hun.
Bronnerdebronquote:Bekeerde christen Abdul Rahman is vrij
Abdul Rahman, de 41-jarige tot het christendom bekeerde Afghaan, is volgens het ministerie van justitie in Afghanistan vrijgelaten. Rahman wachtte aanvankelijk de strop, omdat hij het islamitische geloof volgens de shariawetgeving had beledigd.
"Ik kan bevestigen dat hij is vrijgelaten", aldus de Afghaanse minister van justitie. "Hij is niet in gevangenschap. Ik weet niet of hij bij zijn familie of ergens anders is, maar hij is vrij."
Vandaag zijn er enkele demonstraties verwacht van islamitische aanhangers die vinden dat hij geëxecuteerd moet worden. De Taliban heeft plannen voor een mogelijke fatwa, wat wil zeggen dat Rahman gedood moet worden voor zijn verraad.
Jij zou aangevallen moeten worden om de Fokvrede te bewaren..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:43 schreef 1ofthefew het volgende:
de islam blijft een achtergestelde geweldadig geloof. landen zoals iran moeten gewoon aangevallen worden om de wereldvrede te bewaren
Bij Duitsland en Japan ook prima gelukt.quote:
Al-qaida oke, ben ik het helemaal met je eens..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:51 schreef 1ofthefew het volgende:
omdat iran een groter gevaar vormt aangezien die presiden nog gekker is dan de taliban of houssein.
Niet naar vrede, maar naar verwoesting en zelfmoord plegende piloten na het aanzien van wat ze hadden veroorzaaktquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Bij Duitsland en Japan ook prima gelukt.
Fijne haatreligie hang jij aan zeg:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:
lekker up 2 date hier
[..]
Bronnerdebron
shalooom
En jij gaat ervanuit dat ik het stukje die ik zelf heb geplaatst niet heb gelezen ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Fijne haatreligie hang jij aan zeg:
Wat bazel je nu? Je weet er niet al te veel vanaf geloof ik he? Net zoals bij die religie van je geloof je anderen zonder zelf eens na te denken of wat te lezen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet naar vrede, maar naar verwoesting en zelfmoord plegende piloten na het aanzien van wat ze hadden veroorzaakt
Als je dat wel hebt gedaan is het NOG debieler dat je dat stukje geplaatst hebt aangezien in hetzelfde stukje nog eens aangetoond werd wat voor haat-religie die islam is. Die arme man moet zelfs het land ontvluchten, wat een stel ongelofelijke mongolen daar. Als een stel geestelijk gestoorden rellen als er cartoons hier geplaatst worden wegens 'het ontbreken van respect' maar als iemand zich bekeerd van de islam af moeten we het normaal vinden dat hij voor zijn leven moet vrezen. Wat een stel geloofsmongolen. Kan iemand alsjeblieft dat land met de grond gelijk maken met een stel waterstofbommen? Niemand zal er wat aan missen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij gaat ervanuit dat ik het stukje die ik zelf heb geplaatst niet heb gelezen ofzo?
Een reactie van ware intelligentie.quote:
Je wordt door anderen gestimuleerd om zelf te denken binnen een grens van maatsteven en je komt aan je informatie door middel van lezen en horen, desondanks denk je dat jij zelf een mening gevormd hebt?quote:Je weet er niet al te veel vanaf geloof ik he? Net zoals bij die religie van je geloof je anderen zonder zelf eens na te denken of wat te lezen.
Omdat het een stel opportunistische lamzakken zijn. Al die moslimlanden liggen VANWEGE de islam en de daarbij behorende debiele regels (zoals het verbod op rente) in puin en dus vluchten ze naar landen die het wel goed geregeld hebben (omdat ze zich geen debiele regels uit 527 opleggen) en dan gaan ze dezelfde oorzaak van de puinhoop in de landen die ze ontvlucht zijn hier weer na doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:58 schreef 1ofthefew het volgende:
snap nog steeds niet wat goedgelovige moslims hier in het westen doen.
zuipende blowende godslasterende jongeren. vrouwen die je suf neuken na 2 breezahs.
en toch blijven alle moslims hier in dit verderfelijke westen
Op jouw domme reactie. Ik begrijp dat Duitsland en Japan heden ten dage arme, oorlogszuchtige landen zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een reactie van ware intelligentie.![]()
[..]
Ah dus ik had schijnheilig moeten zijn en dingen die me niet bevallen aan het stukje weghalen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:59 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Als je dat wel hebt gedaan is het NOG debieler dat je dat stukje geplaatst hebt aangezien in hetzelfde stukje nog eens aangetoond werd wat voor haat-religie die islam is.
Heerlijk he zo een hypocrisie, vooral als mijn moeder nog een keer wordt nagefloten en gescholden voor hoer, ga ik ook maar meteen op jou in beuken?quote:Die arme man moet zelfs het land ontvluchten, wat een stel ongelofelijke mongolen daar. Als een stel geestelijk gestoorden rellen als er cartoons hier geplaatst worden wegens 'het ontbreken van respect' maar als iemand zich bekeerd van de islam af moeten we het normaal vinden dat hij voor zijn leven moet vrezen. Wat een stel geloofsmongolen. Kan iemand alsjeblieft dat land met de grond gelijk maken met een stel waterstofbommen? Niemand zal er wat aan missen.
Heb jij enig idee hoe we op Duitsland en Japan zijn gekomen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:01 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Op jouw domme reactie. Ik begrijp dat Duitsland en Japan heden ten dage arme, oorlogszuchtige landen zijn?
Minder doden als Japan had gemaakt in al die jaren daarvoor en zeker minder doden als Duitsland had gemaakt in de jaren daarvoor, allemaal zonder atoombommen. En de door Japan gestarte oorlog in 1 klap over.quote:[b]Op vrijdag 31 maart 2006 19:03 schreef Triggershot het volgende:[/b
Heb je enig idee wat gevolgen zijn geweest van die atoombommen, is dat jouw beschaving?
Dus dat een Idioot een oorlog begon rechtvaardigde het voor de VS om meer dan 200.000 mensen en hun nakomelingen en omgeving plat te gooien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Minder doden als Japan had gemaakt in al die jaren daarvoor en zeker minder doden als Duitsland had gemaakt in de jaren daarvoor, allemaal zonder atoombommen. En de door Japan gestarte oorlog in 1 klap over.
Het Westen altruistisch?quote:En ja, dat is mijn beschaving ja. Vele malen altruisitischer dan die fascistische van jou.
Dus omdat Japan 10 miljoen mensen en hun nakomelingen en omgeving koud hebben gemaakt en de VS dat gestopt heeft is de VS verkeerd?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus dat een Idioot een oorlog begon rechtvaardigde het voor de VS om meer dan 200.000 mensen en hun nakomelingen en omgeving plat te gooien?
Kijk eens waar 95% van het liefdadigheidswerk en alle hulporganisaties vandaan komen. Hint: NIET jouw moslimstaatjes.quote:Het Westen altruistisch?
In de koran: 1 volk, 1 rijk, 1 leider en wie niet meedoet moet eeuwig branden.quote:Dude, waar vindt jij facisme terug in de islam?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:00 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Omdat het een stel opportunistische lamzakken zijn. Al die moslimlanden liggen VANWEGE de islam en de daarbij behorende debiele regels (zoals het verbod op rente) in puin en dus vluchten ze naar landen die het wel goed geregeld hebben (omdat ze zich geen debiele regels uit 527 opleggen) en dan gaan ze dezelfde oorzaak van de puinhoop in de landen die ze ontvlucht zijn hier weer na doen![]()
Welk volk en welke leider?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
In de koran: 1 volk, 1 rijk, 1 leider en wie niet meedoet moet eeuwig branden.
Heil allah!
Alsof de VS voor die mensen dat heeft gedaan, btw waar haal je je cijfers vandaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:11 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Dus omdat Japan 10 miljoen mensen en hun nakomelingen en omgeving koud hebben gemaakt en de VS dat gestopt heeft is de VS verkeerd?![]()
![]()
![]()
Gelukkig wel itt anderen.quote:Jij weet ECHT niet waar je over praat he?
Welke land is een moslimstaat?quote:Kijk eens waar 95% van het liefdadigheidswerk en alle hulporganisaties vandaan komen. Hint: NIET jouw moslimstaatjes.
Ach ik zie al wat je probleem is, je hebt Hitlers boek gelezen en zo een paar woorden vervangen..quote:In de koran: 1 volk, 1 rijk, 1 leider en wie niet meedoet moet eeuwig branden.
Heil allah!
Onderbouwing is weer eens teveel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:12 schreef 1ofthefew het volgende:
islam=facisme
je kunt beter vragen wat niet overeenkomt, dan ben je sneller klaar
wat ik zo van de middelbare school nog weet over facismequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onderbouwing is weer eens teveel?
En dit geldt niet voor bijvoorbeeld het Christendom in de Middeleeuwen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:25 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
wat ik zo van de middelbare school nog weet over facisme
1) verheerlijking leider (voor moslims, mohammed/allah/plaatselijke leider/president)
2) ondergeschikte positie vrouw
3) toeeigenen lebensraum
4) superioriteit eigen ras (niet moslims moeten vermoord worden als ze niet willen bekeren)
5) eigen legertje voor het afschrikken van dissidenten. in DLD was dat de SA en bij moslims zijn het diverse groeperingen. iran heeft ook een eigen knokploeg die ze toen de ambassades hebben laten bestormen
6) homosexuelen vermoorden
7) extreme jodenhaat
etc
islam is het kankergezwel voor de wereld
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dit geldt niet voor bijvoorbeeld het Christendom in de Middeleeuwen?
Of voor de Russisch-Orthodoxe kerk?
1. Onzin, alleen Allah wordt verheerlijkt in de islam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:25 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
wat ik zo van de middelbare school nog weet over facisme
1) verheerlijking leider (voor moslims, mohammed/allah/plaatselijke leider/president)
2) ondergeschikte positie vrouw
3) toeeigenen lebensraum
4) superioriteit eigen ras (niet moslims moeten vermoord worden als ze niet willen bekeren)
5) eigen legertje voor het afschrikken van dissidenten. in DLD was dat de SA en bij moslims zijn het diverse groeperingen. iran heeft ook een eigen knokploeg die ze toen de ambassades hebben laten bestormen
6) homosexuelen vermoorden
7) extreme jodenhaat
etc
islam is het kankergezwel voor de wereld
Gezien hij voor Joden opkomt zal hij dat niet echt doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, nou en? Zou jij het Christendom het kankergezwel van de wereld noemen?
Of de joden?
Had jij het niet over het christendom in de middeleeuwen ? Is er al niet uit den treure gezegd dat dát nou een groot deel van het probleem is. De islam schijnt maar niet verder te kunnen gaan. Die zijn in die tijd blijven steken, voor hun zijn de middeleeuwen een blijvertje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, nou en? Zou jij het Christendom het kankergezwel van de wereld noemen?
Of de joden?
En dat is universeel met de Islam?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had jij het niet over het christendom in de middeleeuwen ? Is er al niet uit den treure gezegd dat dát nou een groot deel van het probleem is. De islam schijnt maar niet verder te kunnen gaan. Die zijn in die tijd blijven steken, voor hun zijn de middeleeuwen een blijvertje.![]()
1) bin laden wordt verheerlijkt en elke mongool die zich opblaast of zegt dat je homo's van het dak af moet gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1. Onzin, alleen Allah wordt verheerlijkt in de islam.
2. Praat je weer eens H.A na?
3. Ah dus NL is ook facistisch(geweest)?
4. Sinds wanneer is geloof een ras?
5. Sinds wanneer Is SA en Iran een moslimstaat? Eerst verdiepen in het bestuur van Iran( Shia-stroming) en SA (wahabitisch beweging) Is door Engeland aan macht gebracht.
6. Homosexuelen vermoorden? Vertel?
7. Onzin.. Jodenhaat is een Europees creatie.. Toen Spanje aan het schoonmaken begon, wie heeft ze asiel aangeboden? Een moslimland!
etc
Mensen die niet weten waar ze het over praten zijn eerder een kankergezwel
wegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:43 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
1) bin laden wordt verheerlijkt en elke mongool die zich opblaast of zegt dat je homo's van het dak af moet gooien
2) nee ik basseer mij op instanties die mensenrechten onderzoeken en moslimlanden steeds aanwijzen als het land die vrouwenrechten schend. in iran is een vrouw toch maar een half persoon als het op getuigen aankomt? of een vrouw vermoorden is minder erg dan een man. als je een vrouw verkracht dan is die vrouw een hoer en moet ze hangen etc.
3) nederland heeft niet alle kenmerken tegelijkertijd gehad en ook niet al die tijd volgehouden. in de koloniale tijd is nederland fout geweest maar sindsdien hebben ze excuses gemaakt en geven ze veel geld aan ontwikkelingshulp
4) geloof is geen ras maar de islam is gewoon een groep mensen met een kenmer--> achterlijke geweldadige hersenloze idioten
5) sukkel, SA staat voor Sturm Abteilung. lees je ff in ergens.
6)onlangs zijn er 2 jongens opgehangen in iran omdat ze homo waren. later zouden ze een kindje hebben verkracht. jaja. ook veel homosexuele vluchtelingen uit moslimlanden en moslims slaan wel eens een homootje in elkaar. soms ook een bekende amerikaan waarna de beerput open gaat.
7) jodenhaat heeft in europa ook plaatsgevonden maar in moslimlanden is dit vele malen erger.
zo, de moslim toont zijn ware aard. als hij met woorden overtroefd wordt, wat niet al te moeilijk is, dan gaan ze meteen tot doodsverwensingen over ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
Nergens wens ik jou de dood toe. kan je op een beschaafde manier reageren, prima.. maar ik hoef niet zulk taal te pikkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
zo, de moslim toont zijn ware aard. als hij met woorden overtroefd wordt, wat niet al te moeilijk is, dan gaan ze meteen tot doodsverwensingen over ...
Je zegt het heel goed: IN DE MIDDELEEUWEN.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dit geldt niet voor bijvoorbeeld het Christendom in de Middeleeuwen?
Alsnog doet het westen hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:01 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Je zegt het heel goed: IN DE MIDDELEEUWEN.
Deed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsnog doet het westen hetzelfde.
Ah, de echte moslim komt naar boven. Gelukkig krijg je 72 maagden als je hem uit naam van je maangod vermoord. Heil allah -kaboem-.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
als jij die kk kop van je en je taal niet aanpast ga ik jou eens weg blazen
Doet, vriend... martelingen in guantanamo/abu graib is een resultaat van Amerikaans bezetting..quote:
Zolang je de media volgt kom je idd op betreffende conclusie helaas.quote:Idd het westen was zeer slecht bezig, oa richting joden ja, maar dat is verleden tijd. Heden ten dage kenmerkt de islamwereld zich door haat, intolerantie, jodenhaat, vrouwenonderdrukking en ellende. Niets als ellende.
Kloonalert?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ah, de echte moslim komt naar boven.
Allah een maangod?quote:Gelukkig krijg je 72 maagden als je hem uit naam van je maangod vermoord. Heil allah -kaboem-.
Maar ligt het intrinsieke probleem bij de islam, of bij het gegeven dat het wordt gebruikt als ideologisch velletje over machtshonger, frustratieuiting, enzovoorts?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:07 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Deed.
Idd het westen was zeer slecht bezig, oa richting joden ja, maar dat is verleden tijd. Heden ten dage kenmerkt de islamwereld zich door haat, intolerantie, jodenhaat, vrouwenonderdrukking en ellende. Niets als ellende.
Zullen we eens de martelingen bekijken in Egyptische, Marokkaanse, Algerijnse, Turkse, Pakistaanse, Indonesische, Soudaneze gevangenissen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet, vriend... martelingen in guantanamo/abu graib is een resultaat van Amerikaans bezetting..
Zolang jij je sprookjesboek voor waarheid aanneemt zal je nooit een echte conclusie kunnen trekken.quote:Zolang je de media volgt kom je idd op betreffende conclusie helaas.
Omdat wij geleerd hebben van onze fouten en nu de religie en de dogmatiek daaruit afgezworen hebben en de rede laten regeren.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ligt het intrinsieke probleem bij de islam, of bij het gegeven dat het wordt gebruikt als ideologisch velletje over machtshonger, frustratieuiting, enzovoorts?
Want als je zegt dat het intrinsiek onderdeel is van de Islam, hoe verklaar je dan dat christenen na een ketting van pogroms gedurende zo'n 1500 jaar nu wèl het jodendom omarmt?
Maar hebben we dat werkelijk? In Zuid-Europa en Zuid-Amerika zijn "we" nog altijd hartstikke christelijk, op het onredelijk af.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Omdat wij geleerd hebben van onze fouten en nu de religie en de dogmatiek daaruit afgezworen hebben en de rede laten regeren.
Mijn landen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:12 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Zullen we eens de martelingen bekijken in Egyptische, Marokkaanse, Algerijnse, Turkse, Pakistaanse, Indonesische, Soudaneze gevangenissen?
Hoe DURF je een verwijt te maken terwijl jouw landen vele malen erger bezig zijn.
Ontken jij dat er in Abu G mensen werden gemarteld? Saddam zou verdreven zijn omdat hij een bedreiging zou vormen, VS hoorde niet plaats te vervangen om daar de lokalen te martelen. Nogmaals welke van die landen wordt door een islamitisch regime bestuurd?quote:EN als je dat gekloot in Abu Graib martelen noemt, dan moet je eens Saddam zijn slachtoffers vragen wat er eerst daar gebeurde. Of wat er NU nog gebeurt in Iran, Saudi-Arabie, Algerije, Marokko etc etc etc etc
Ruik ik hier generalisatie?quote:Jullie zijn echt ZO extreem hypocriet, ongelofelijk.
Prima doe ik ook even mee, in NL mag alles gesproken worden.. maar ho bij het holocaust gebeuren bestaat er geen vrijheid van meningstuiting.quote:Doden maken vanwege cartoons maar wel mensen die de islam de rug toekeren ter dood willen brengen, ONGELOFELIJK
Of jij nu de koran als een sprookjes boek ziet of als waarheid is een ander verhaal, maar de media heeft daar al helemaal geen plaats in.quote:Zolang jij je sprookjesboek voor waarheid aanneemt zal je nooit een echte conclusie kunnen trekken.
Idd. Abu Graib was fout maar ik noem het geen martelingen maar ontgroeningen. Ik ken studentencorpsen die bruter zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:37 schreef 1ofthefew het volgende:
abu graib.... psychische spelletjes, pissen over de koran, varkensvlees geven etc.
onlangs was er een filmpje op fok over martelingen door sadam en andere moslimlanden.
ledematen aftrekken/snijden, benen breken, nagels uittrekken etc...
Wat een aandacht krijg ik toch van jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:45 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Idd. Abu Graib was fout maar ik noem het geen martelingen maar ontgroeningen. Ik ken studentencorpsen die bruter zijn.
En de verantwoordelijken zijn veroordeeld. In tegenstelling tot Triggershot zijn maatjes die hele ledematen afsnijden, penissen onder stroom zetten etc met volle goedkeuring van hun superieuren.
Mijn steun heb jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:50 schreef Battlegrim het volgende:
ik ga binnenkort naar een moskee en daar naakt op het tapijt liggen masturberen
ik bedoel maar, islam is toch vrede en vrijheid ? dan moet dat gewoon kunnen
of je neukt een varkentje met het opschrift allah.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:50 schreef Battlegrim het volgende:
ik ga binnenkort naar een moskee en daar naakt op het tapijt liggen masturberen
ik bedoel maar, islam is toch vrede en vrijheid ? dan moet dat gewoon kunnen
en daarna je snikkel afwrijven aan zo'n baard, heeft dat ding ook een keer nutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef Battlegrim het volgende:
oke maandag 10 uur
ik neem een paar vrienden mee die homo zijn kunnen ze gezellig geilen op die jurken van de imam
Prima, als jij het maar niet bij praatjes laat... wil ik weten hoe het aflooptquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:00 schreef Battlegrim het volgende:
oke maandag 10 uur
ik neem een paar vrienden mee die homo zijn kunnen ze gezellig geilen op die jurken van de imam
Zijn de Bosniërs échte heel erg verlichte islamieten dan ? Lijkt me niet, volgens mij is vertlichting streng verboden binnen de islam, net als kritiek en zelfspot ensow.......quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dat is universeel met de Islam?
Dat geldt dus ook voor Bosniers?
nou me vrienden wel die zijn homo maar ik zelf vergrijp me wel aan een moslimaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
en daarna je snikkel afwrijven aan zo'n baard, heeft dat ding ook een keer nut
heb je nog een probleem,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:09 schreef Battlegrim het volgende:
[..]
nou me vrienden wel die zijn homo maar ik zelf vergrijp me wel aan een moslima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |