http://fotoboek.fok.nl/index/1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Komt die nietzman smiley trouwens ook nog op het forum?
Lijkt me niet, dus...quote:En ja, de smiley doet het alleen op het fotoboek. Das namelijk de nietzman smiley
Bert Bakkerquote:Vanavond in NOVA POLITIEK
Ongastvrij Nederland
Nederlandse bedrijven met vestigingen in het buitenland laten hun buitenlandse managers naar Londen komen om te vergaderen, omdat het regelen van een Nederlands visum te ingewikkeld is. Ook het hoger onderwijs heeft last van de bureaucratische belemmeringen die het moeilijk maken om onderzoekers of studenten uit het buitenland aan te trekken. Is Nederland inmiddels zo xenofoob en ongastvrij geworden dat het schadelijk is voor de economische ontwikkeling? In NOVA Politiek een debat met: SP-fractievoorzitter Jan Marijnissen, D66-Kamerlid Bert Bakker en VVD-Kamerlid Anton van Schijndel.
Verder reacties op de tweestrijd Rutte-Verdonk en de vrije komst van de Polen vanaf januari 2007. En de Politieke Barometer, 'de Straat' en de visie van Joep.
Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
weblogger en lay-out-maker van het fotoboek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef pberends het volgende:
Wie is nietzman dan?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/index/1
[..]
Lijkt me nietzman, dus...
Ik vind het niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar heb je de link nog?
Ik weet niet of dit onder warez valt, namelijk.
Het klinkt zo tof!quote:
Ik weet, maar vandaag kan ik 'm niet laten liggen. Heb ik al gezegd dat ik in een goede bui ben?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet, maar vandaag kan ik 'm niet laten liggen. Heb ik al gezegd dat ik in een goede bui ben?.
Anders ik welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook wel in een redelijk goede bui
Jamai kijkt vrolijkerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:49 schreef Tania18 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:52 schreef BVO het volgende:
Flauw.
Hoorde van de week weer iets....
Familie van me liet de foto's van trouwerij in Engeland aan vrienden zien:
"Hey, die jongen lijkt op Jan Smit!"
Ja, bij Bridget enzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ach joh, Jan Smit is erg populair bij de vrouwtjes tegenwoordig![]()
Wat?!? Ga weg... echt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Om z'n geld.
Ik heb trouwens lang niet zo'n bolle kop.
Maar idd, hij scheen nu wat te hebben met Ellemieke Vermolen.
In die kamperquote:
Birgit zou er gek genoeg voor zijn. Bridget niet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
In die kamper. Een trio met Birgit en Bridget
.
Zijn de geruchten he.
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er welquote:
Oké, ja het zou op z'm minst opvallen genoemd kunnen worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er wel.
Vond het ook vrij opvallend.
Dat mens geilt toch alleen op geld.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij ontkende het, dat ze 'gewoon vrienden' zijn, maar de geruchten zijn er wel.
Vond het ook vrij opvallend.
Wat klinkt dat dom 'die topic.'quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:22 schreef Paltos het volgende:
[..]
In die topic werd ik gedisst omdat ik zo lelijk ben.![]()
Daarom zeg ik ook altijd 'dat topic'.quote:
Ik moest lachen.quote:
Is bij mij ook zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt FOK! er de laatste dagen zo nu en dan heel even uit, of ligt dat aan mijn computer?![]()
Ik dacht:"Het is ook 'deze' topic. Dus 'topic' is met 'de'. Dus ja, dan zal het ook wel 'die' zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook altijd 'dat topic'.
Nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Alleen 'het topic' kan toch?
Dus het ligt niet alleen aan mij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ligt FOK! er de laatste dagen zo nu en dan heel even uit, of ligt dat aan mijn computer?![]()
Zowel de als het mag. D'r heeft ooit iemand naar ik dacht Van Dale een mailtje gestuurd wat het nu was, en die vertelden dat beide mogelijk was. Kan alleen het topic niet vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Alleen 'het topic' kan toch?
Jij je zin. Ben vandaag niet in de mood voor een discussie. Maar ik blijf wel 'het topic' zeggen is dat goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |